افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

چه نکاتی در انتخاب بهترین میز مدیریت برای سال 1402 وجود دارد؟

  • کد خبر : 3896
چه نکاتی در انتخاب بهترین میز مدیریت برای سال 1402 وجود دارد؟

در سال های اخیر مبلمان اداری جایگاه ویژه ای در مؤسسات، ادارات، مجموعه های غیردولتی، مراکز آموزشی، درمانی و غیره پیدا کرده است. به نحوی که شاهد استفاده گسترده از انواع میز، صندلی، کمد و غیره هستیم. در این میان میز مدیریت یکی از مهمترین و خاص ترین مبلمان اداری محسوب می شود. چرا که […]

در سال های اخیر مبلمان اداری جایگاه ویژه ای در مؤسسات، ادارات، مجموعه های غیردولتی، مراکز آموزشی، درمانی و غیره پیدا کرده است. به نحوی که شاهد استفاده گسترده از انواع میز، صندلی، کمد و غیره هستیم. در این میان میز مدیریت یکی از مهمترین و خاص ترین مبلمان اداری محسوب می شود. چرا که جهت استفاده در اتاق ریاست، مدیریت و معاونت مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب افراد به خصوص همکاران به اتاق مدیریت توجه ویژه دارند. در واقع انتظار دارند که اتاق مدیریت با سایر بخش های اداره متفاوت باشد. از این رو هنگام انتخاب بهترین میز مدیریت می بایست یک سری نکات را مدنظر قرار دهید. تا ضمن انتخاب بهترین و با کیفیت ترین میزهای مدیریتی، در هزینه های تهیه مبلمان اداری صرفه جویی شود.

میز مدیریت چیست؟

به طور کلی میز اداری خاص که در ابعاد و اندازه های بزرگ و با طراحی منحصر به فرد تولید شده اند، میز مدیریت نام دارند. این دسته از مبلمان اداری صرفاً برای اتاق های مدیریت طراحی شده و جلوه زیبایی به محیط های اداری و رسمی اعم از کوچک و بزرگ می دهد. البته سازگار بودن میز مدیریت با رنگ بندی، دکوراسیون و ابعاد محیط اهمیت فراوانی دارد و هنگام انتخاب بهترین میزهای مدیریتی می بایست به این موارد توجه ویژه داشته باشید.

از آنجایی که تهیه این سری از مبلمان اداری یکی از نیازهای اصلی و مهم هر شرکت است، توصیه میکنیم میز مدیریت مورد نیاز و دلخواهتان را از مجموعه محیط گستر به عنوان یکی از پیشگامان این عرصه تهیه نمایید. چرا که در محیط گسترwww.mohitgostar.com برترین مبلمان اداری به ویژه میز مدیریت با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

یک میز مدیریت با کیفیت و استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

در ابتدا و قبل از اینکه اقدام به خرید بهترین میزهای مدیریتی کنید، باید با ویژگی های آن آشنا شوید. تا ضمن مدنظر قرار دادن ویژگی های و بررسی مدل های متنوع میز مدیریتی در بازار، محصول ایده آل و دلخواهتان را خریداری کنید. بعضی از مهمترین ویژگی های یک میز مدیریت با کیفیت و استاندارد به شرح زیر عبارت است از:

  • رعایت کلیه استانداردها و اصول مورد نیاز در تولید میزهای مدیریتی؛ همان طور که میدانید کلیه مبلمان اداری براساس یک سری اصول و استانداردها طراحی می شوند. تا ضمن قرارگیری مناسب فرد در پشت میز، دسترسی آسان و راحتی به قسمت های مختلف میز داشته باشد. با این توصیف هنگام انتخاب انواع میز مدیریت باید به این مورد توجه ویژه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.
  • در نظر گرفتن اصولی ارگونومی و فیزیولوژی بدن انسان؛ به لحاظ اینکه مدیران حداقل هفت الی هشت ساعت در روز پشت میز هستند؛ میز مدیریت باید از نظر اصول ارگونومی در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. تا افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند و هیچگونه آسیبی به کمر، گردن و ستون فقرات آنها وارد نشود.
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب؛ میزهای مدیریتی همواره مورد توجه مدیران، کارمندان و مراجعین بوده است. از این رو کیفیت و دوام آن برای تمامی فضاها به ویژه محیط های اداری و رسمی اهمیت فراوانی دارد. بدین ترتیب استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت نیز یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد یک میز مدیریت استاندارد به شمار می رود.  تا ضمن کیفیت مطلوب، طول عمر بالایی داشته باشد و کمتر دچار خرابی شود.
  • طراحی مناسب و رنگ بندی متنوع جهت سازگاری با محیط های اداری گوناگون؛ به دلیل اینکه طراحی دکوراسیون، رنگ بندی محیط و غیره در ادارات مختلف با یکدیگر متفاوت است؛ تنوع طراحی و رنگ بندی مناسب نیز یکی دیگر از ویژگی های یک میز مدیریتی با کیفیت و استاندارد محسوب می شود. تا ضمن سازگاری با فضای اداری، موجب افزایش جذابیت و زیبایی اتاق های مدیریت گردد.

نکات مهم درباره انتخاب بهترین میز کارمندی

در صورتی که قصد خرید میز کارمندی برای محیط های اداری و رسمی دارید؛ می بایست یک سری اصول و نکات را مدنظر قرار دهید. تا براساس این نکات بتوانید بهترین میزها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. با توجه به تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و همچنین مشاوره با کارشناسان مجموعه محیط گستر به عنوان یکی از مجریان و عرضه کنندگان انواع میزهای مدیریتی، به یک جمع بندی کلی در رابطه با این موضوع دست یافته ایم. که در قالب نکات زیر در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم:

توجه به طرح و فرم میز مدیریت

هنگام خرید میز مدیریت صرف نظر از سادگی و استحکام آن باید توجه داشته باشید که میز از یک فرم و طرح خاص برخوردار باشد. در واقع این طرح و فرم می تواند بیانگر زمینه فعالیت، نوع محصول یا خدمات شما بوده و مفهوم کلی را به مخاطبان انتقال دهد. بدین منظور هنگام انتخاب بهترین میز مدیریت این مورد را مدنظر قرار دهید یا با مراجعه به وب سایت محیط گستر درخواست خود را برای تولید بهترین و با کیفیت ترین میزهای مدیریتی از نظر طرح و فرم به ثبت برسانید.

بررسی ابعاد و ارتفاع میز مدیریت

بعد از طرح و فرم میز مدیریتی، زمان آن فرا می رسد تا ابعاد، اندازه و ارتفاع آن را بررسی کنید. هدف از این کار تناسب ارتفاع، طول و عرض میز مدیریت با محیط های اداری است. تا افراد به راحتی بتوانند در پشت میزها قرار گرفته و از آنها استفاده کنند. از همه مهمتر اینکه هر چه ابعاد و ارتفاع میز به استانداردهای تعیین شده جهت رعایت ارگونومی و فیزیولوژی بدن انسان نزدیک تر باشد، آسیب کمتری به کمر و ستون فقرات وارد می شود و فرد کمتر احساس خستگی و گرفتگی عضلات می کند.

ارزیابی کیفیت ساخت و جنس بدنه میز مدیریت

همان گونه که مستحضر هستید، بخش اعظمی از هزینه های راه اندازی یک محیط اداری به تهیه مبلمان اداری اختصاص یافته است. از این رو برای کاهش هزینه های سرویس و نگهداری اقلام خریداری شده باید به کیفیت ساخت و جنس بدنه تجهیزات اهمیت فراوانی داده شود. میزهای مدیریتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و قبل از خرید می بایست کیفیت ساخت و جنس بدنه آنها را ارزیابی و بررسی نمایید. به طبع آن هرچه کیفیت ساخت در سطح بالاتری قرار داشته باشد و از آلیاژهای مقاوم برای تولید میز استفاده شود، کمتری دچار آسیب، پوسیدگی و خرابی می گردد.

استعلام قیمت میزهای مدیریت در بازار

در پایان و قبل از تصمیم گیری کلی در رابطه با خرید انواع میز مدیریتی، قیمت برندها و محصولات موجود در بازار را بررسی کرده و سپس مناسب ترین میزهای مدیریت را از نظر قیمت خریداری کنید. در این راستا مجموعه محیط گستر جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان بهترین میزهای مدیریتی را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تهیه نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما نیز میتوانید میز مدیریت و سایر مبلمان اداری مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنید.

سخن آخر

در پایان امید است مطالب ارائه شده مؤثر و مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد. اکنون که با ویژگی های بهترین میزهای مدیریتی و نکات مهم در رابطه با خرید آنها آشنا شدید، می توانید میز مدیریت مورد نیاز و دلخواهتان را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری نمایید. به منظور کسب اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و تیم فروش مجموعه محیط گسترارتباط برقرار کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3896

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.