افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
1

چگونه ارز دیجیتال جدید رایگان دریافت کنیم؟

  • کد خبر : 2173
چگونه ارز دیجیتال جدید رایگان دریافت کنیم؟
چگونه ارز دیجیتال جدید رایگان دریافت کنیم؟ آیا کسی هست که بدست آوردن پول رایگان را دوست نداشته باشد؟! پول رایگان هیچ‌وقت مقولۀ جدیدی نبوده است: کارت‌های اعتباری دارای پاداش ثبت‌نام هستند،

آیا کسی هست که بدست آوردن پول رایگان را دوست نداشته باشد؟! پول رایگان هیچ‌وقت مقولۀ جدیدی نبوده است: کارت‌های اعتباری دارای پاداش ثبت‌نام هستند، حساب‌های بانکی سود دریافت می‌کنند و حتی ابزارهایی برای بازگرداندن پول نقد هنگام خرید آنلاین وجود دارد.

اما زمانی که خودِ این پول رایگان، ارزشی بالقوه داشته باشد، داستان جالب‌تر می‌شود و انگیزه برای بدست آوردن‌اش بیشتر! خوشبختانه، همچنان بواسطۀ نو بودن بحثِ ارز دیجیتال، بسیاری از شرکت‌های این حوزه در تلاش برای جذب کاربران جدید، رمزارز رایگان ارائه می‌دهند. همین، فرصتی ارزشمند برای شماست تا اگر در ابتدای ورودتان به فضای ارز دیجیتال هستید و می‌خواهید کم‌هزینه به این بازار وارد شوید و یا اینکه فقط قصد دارید سبد سهام خود را گسترش دهید، با استفاده از این راهکارها رمزارز دیجیتال رایگان خود را دریافت کنید و مانند سایر رمزارزهای خریداری‌شده، در کیف‌پول ارزهای دیجیتال خود که در ایران توسط یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی مانند صرافی ارز دیجیتال تبدیل در اختیار شما قرار می‌گیرد، ذخیره کنید.

انگیزه‌های دریافت رمزارز دیجیتال رایگان

درست است که ارزهای دیجیتال از نظر میزان ارزش و قیمت، در سال‌های اخیر رفتار بسیار بی ثباتی از خود نشان داده‌اند و حتی اخیرا بازار ارزهای دیجیتال سقوط بزرگی را هم تجربه کرده است، اما این به این معنا نیست که رمزارز رایگان در دراز مدت برای شما ارزشی به ارمغان نمی‌آورد.

همۀ ما به خوبی به خاطر داریم زمانی که بیت کوین برای اولین بار در سال 2010 عرضه شد، هزینۀ خرید یک عدد آن، چیزی در  حدود 0.0008 دلار بود و شاید همین ناچیز بودن ارزش اولیۀ آن، برای خیلی از افراد، انگیزه‌ای برای خرید ایجاد نکرد. اما امروز، داستان کاملا فرق می‌کند. در آوریل 2021، بیت کوین به قیمت 64863 دلار رسید و در 10 نوامبر 2021 به رکورد تاریخی 68950 دلار هم رسید.

حال شاید سوال این باشد که با وجود ارزش بالایی که رمزارزها پیدا کرده‌اند، بحث رمزارز رایگان چقدر می‌تواند واقعی باشد و اصولا چگونه بدست می‌آید؟

پاسخ این است که هرچند قیمت بیت کوین و بسیاری دیگر از رمزارزهای دیجیتال به شدت افزایش یافته است، اما همچنان امکان دریافت رمزارزهای رایگان وجود دارد. بنابراین، امروزه افراد زیادی در کنار خرید ارز دیجیتال در بهترین سایت خرید ارز دیجیتال، به دنبال راه‌هایی برای دریافت رایگان رمزارزها هم هستند.

متنِ پیش‌رو به تعدادی از راهکارهای دریافت رمزارز دیجیتال رایگان می‌پردازد.

چند راه‌کار برای دریافت رمزارز دیجیتال رایگان

ایردراپ (Airdrop)

ایردراپ، در تجارت ارزهای دیجیتال، یک راهکار بازاریابی است که در آن توسعه‌دهندگان این نوع ارزها، به منظور ایجاد آگاهی از یک ارز دیجیتال جدید، سکه یا توکنی را به آدرسِ کیف‌پول کاربران ارسال می‌کنند.

برای استفاده از ایردراپ، مهم است بدانیم که پروژه‌های آن چه زمانی در حال انجام هستند. این پروژه‌ها، معمولا در وب‌سایت شرکت‌ها و همچنین توسط کاربران فضای اجتماعی و برخی از سایت‌های خبری مربوط به رمزارزها تبلیغ می‌شوند.

اگر واجد شرایط دریافت ایردراپ هستید، توسعه‌دهندگان اغلب مقدار مشخصی سکه را مستقیماً به آدرس کیف‌پول دیجیتال شما ارسال می‌کنند. البته که مهم است که در مورد هر پروژۀ رمزارز دیجیتال جدید محتاط باشید. ایردراپ‌های جعلی و  ICOها (عرضه اولیه سکه) کلاهبرداری‌های رایجی هستند که توسط هکرها استفاده می‌شوند. کارشناسان توصیه می‌کنند که مبتدیان حوزه رمزارزها، از شناخته‌شده‌ترین نوع این ارزها، نظیر بیت کوین و اتریوم استفاده کنند.

تماشای ویدیو در Coinbase Earn و دریافت جایزه

Coinbase یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که اخیراً بخشی از سایت خود را به نام Coinbase Earn راه‌اندازی کرده است. این بخش به شما امکان می‌دهد تا تنها با تماشای ویدیوهای آموزشی ارزهای دیجیتال، رمزارز دیجیتال رایگان کسب کنید.

این صرافی محبوب، مشوق‌هایی را برای استفاده از هاب یادگیری در پلتفرم خود ارائه می‌دهد.
بنابراین با این روش، نه تنها رمزارز رایگان، بلکه آموزش رایگان نیز دریافت می‌کنید.

برای شروع کسب درآمد با Coinbase Earn، باید یک حساب Coinbase داشته باشید، در یک کشور واجد شرایط زندگی کنید و تمام اطلاعات شخصی خود را تأیید کنید. بعد از آن، راهکار، ساده است. برای دریافت رمزارز دیجیتال رایگان، ویدیوهای Coinbase را تماشا کنید، در آزمون‌ها شرکت کنید و سپس Coinbase مقدار کمی رمزارز دیجیتال را به کیف پول شما واریز می‌کند. محتوا معمولاً بر روی یک آلت‌کوین خاص (مانند GRT و BOND) متمرکز است و از همین رو، این‌ سکه‌ها، رمزارزهایی هستند که برای یادگیری درس‌ها به دست خواهید آورد.

از آنجایی که آلت‌کوین‌ها معمولاً برای سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت توصیه نمی‌شوند، می‌توانید این سکه‌های کمتر شناخته شده را پس از کسب درآمد به بیت کوین یا اتریوم تبدیل کنید. اما به یاد داشته باشید که این تراکنش‌ها را پیگیری کنید، زیرا هر تجارت رمزارز به رمزارز در کشورهایی نظیر آمریکا مشمول مالیات است.

 دریافت جوایز ثبت‌نام از صرافی‌ها

برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال برای استفاده از خدمات خود، جوایز ثبت نام پیشنهاد می‌دهند و از این رو، سریع‌ترین راهِ دریافت ارز دیجیتال رایگان، دریافت پاداش ثبت‌نام از این برخی صرافی‌هاست. مشابه پاداش‌های بازار سهام، به منظورِ واجد شرایط بودن برای دریافت جوایز از این صرافی‌ها، باید مبلغ معینی را در مدت زمانی مشخص به پلتفرم آن‌ها واریز و یا در آن‌جا معامله کنید. به عنوان مثال، پاداش ثبت‌نام قبلی Coinbase به کاربران جدید 5 دلار برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال بود، و در حال حاضر یک جایزه 10 دلاری به شما در صورت ایجاد حساب و معامله حداقل 100 دلار ارائه می‌دهد.

توجه به این شرایط این پاداش‌ها و جوایز هم مهم است. ممکن است از شما خواسته شود اطلاعات شخصی بیشتری به صرافی‌ها ارائه کنید و یا اقدامات دیگری را برای دریافت این جوایز انجام دهید. بسیاری از این پیشنهادات هم ممکن است به اندازه کافی سودآور نباشند، بنابراین سنجش شرایط، کاری الزامی است.

از بیت کوین خود دریافت سود داشته باشید

چند صرافی رمزارز دیجیتال به شما این امکان را می‌دهند که از دارایی‌های ارز دیجیتال خود سود دریافت کنید. به عنوان مثال،Gemini Earn  یک برنامه وام‌دهی است که در آن شما می‌توانید رمزارز خود را به افراد وام‌گیرنده قرض دهید و تا 7.4% APY سود کسب کنید.

از آنجاییکه قرض‌دادن رمزارزها، گاها با خود ریسک‌هایی را به همراه دارد، قبل از هر کاری، مطمئن شوید که شرایط را به دقت خوانده و بیش از موجودی‌تان وام نمی‌دهید.

نکته مهم در بحث سودی که در ارز دیجیتال به دست می آید و همچنین درآمد حاصل از سهام، این است که این درآمد، مشمول مالیات است و مسئولیت گزارش به عنوان درآمد بر عهده شماست. اگر شرکتی را انتخاب می‌کنید، باید مبنای هزینه درآمد خود را در طول سال پیگیری کنید تا در اظهارنامه مالیاتی شما لحاظ شود.

سخن آخر

درسال‌های اخیر  شاهد بودیم که ارز دیجیتال چه تأثیراتی را در بازارهای مالی جهان داشته است. مهم است بدانیم که برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال، نیازی به سرمایه‌گذاری در نرم‌افزارهای گران‌قیمت و حتی ماینینگ پرهزینه ندارید. در ابتدای کار، با بسیاری از راه‌های رایگانِ کسبِ ارز دیجیتال، می‌توانید کار خود را شروع کنید. راهکارهایی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، نمونه‌هایی کاربردی برای شروع کار هستند و به راحتی به شما کمک می‌کنند در کنار سایر خریدهایی نظیر خرید مانا، شیبا، بیت‌کوین و غیره که از صرافی‌های ارز دیجیتال دارید، جوایزی هرچند کوچک هم از تعاملات‌ خود در فضای ارز دیجیتال دریافت کنید. موفق باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2173

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.