افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیوار دکور

  • کد خبر : 1077
کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک : دیوار دکور

فروشگاه دیوار دکور از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک و انواع پوستر دیواری های کودکانه در طرح های دخترانه و پسرانه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد. محل […]

فروشگاه دیوار دکور از معتبرترین مجموعه های فروش کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک و انواع پوستر دیواری های کودکانه در طرح های دخترانه و پسرانه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد، که تمامی محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد. محل بازی و استراحت کودکان باید آرامش بخش و در عین حال سرشار از نشاط و شادابی باشد، تا کودکان در آن محیط احساس راحتی و آسایش داشته باشند، بنابراین انتخاب وسایل اتاق کودکان و همین طور نوع متریال و دیزاین به کار رفته در دکوراسیون اتاق کودک از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. با استفاده از انواع کاغذ دیواری کودک و پارکت چوبی یا پارکت لمینت می توان به سادگی دیوارها و کف اتاق را برای حرکت راحت تر کودکان طراحی کرد، و یک فضای امن و سالم را برای کودکان فراهم نمود. کاغذ دیواری اتاق کودک با توجه به جنسیت کودکان و علاقه مندی های متفاوت آنان در محیط پیرامونشان در دو گروه کاغذ دیواری کودک دخترانه و کاغذ دیواری کودک پسرانه قرار می گیرند، که از مشخصلا بارز آن ها می توان به تفاوت در رنگ های اصلی و یا نوع طراحی و سبک نقاشی در آن ها اشاره کرد. قیمت کاغذ دیواری اتاق کودک از دیگر موارد بسیار مهم در انتخاب این دیوارپوش های جذاب و گرافیکی است، که با توجه به نوع کاغذ دیواری، درصد مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی، برند سازنده و نوع متریال مصرفی در آن ها محاسبه و تعیین می شود.

ویژگی های کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری از لوکس ترین و زیباترین پوشش های تزئینی دیوارهاست، که در سالهای اخیر کیفیت چاپ و نوع متریال مصرفی در آن ها با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده،که سبب شده این دیوارپوش های کاغذی در برابر شست و شو، خراش، پارگی و رطوبت دیوارها مقاومت بیشتری پیدا کنند. کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری بافت دار طبیعی و غیره از انواع این محصولات بر حسب نوع و کیفیت هستند که به عنوان متریال اولیه در تمامی سبک های کاغذ دیواری کودک، کلاسیک، مدرن، سنتی و غیره از آن ها استفاده می شود. بنابراین استفاده از کاغذ دیواری کودک با روکش های وینیل یا PVC یک انتخاب بسیار مناسب برای اتاق خواب کودکان می باشد، زیرا کودکان در دوران خردسالی و کودکی توجهی به نظافت اطراف خود ندارند و اغلب بر روی دیوارها و کف ساختمان می توان نقاشی ها و رد دستانشان را مشاهده کرد. با توجه به اینکه اتاق خواب کودک یک فضای خصوصی و متفاوت از دیگر قسمت های ساختمان است، پس می توان در طراحی و دکور آن از سبک ها و علاقه مندی های کودکان بدون هیچ محدودیت و هماهنگی با دیگر قسمت های ساختمان استفاده کرد، از دیگر ویژگی های کاغذ دیواری اتاق کودک می توان به ویژگی عدم حساسیت آن ها اشاره کرد، زیرا  کودکان از نظر سیستم ایمنی و تنفسی در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارند و  در انتخاب متریال مناسب برای آن ها باید دقت بیشتری کرد. فروشگاه معتبر و آنلاین دیوار دکور از محبوبترین مراکر فروش اینترنتی کاغذ دیواری کودکانه در برندهای معتبر و محبوب دنیاست، که از پرطرفدارترین آلبوم های آن می توان به کاغذ دیواری کودک آلبوم استار کیدز و آلبوم استار 8 اشاره کرد، که از نظر سبک طراحی و تنوع در رنگ  مناسب برای تمامی سلیقه ها هستند، و می توان برای تمامی دوره های نوزادی، خردسالی، پیش دبستانی و نوجوانی از آن ها استفاده کرد، علاوه براین قیمت کاغذ دیوار کودک در این آلبوم ها نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

اصول انتخاب کاغذ دیواری کودک

یکی از مهمترین اصول انتخاب کاغذ دیواری کودک توجه به سن کودک است، بطوریکه دکوراتورها و طراحان داخلی انواع کاغذ دیواری کودک را در رده های سنی نوزادان، خردسالان، کودکان پیش دبستانی و نوجوانی قرار می دهند، بنابراین تقریبا زمان تعویض کاغذ دیواری اتاق کودک هر 4 سال یکبار است. اتاق کودک محلی برای استراحت، بازی و مطالعه است، بنابراین توصیه می شود، برای تمامی دیوارهای آن از یک نوع کاغذ دیواری استفاده نشود، تا علاوه بر نشاط کودکان بتوان آرامش و دقت آن ها را نیز تقویت کرد، به عنوان مثال در بسیاری از دیزاین های اتاق کودک معمولا از یک پوستر دیواری کودک یا کاغذ دیواری کودک سه بعدی استفاده می شود، و برای مابقی دیوارها از طرح های ساده تر و ظریف تر استفاده می کنند، و به مرور که سن کودکان افزایش پیدا می کنند، و علایق آن ها مشخص می شود تنها با تغییر کاغذ دیواری یکی از دیوارها می توان دیزاین اتاق کودکان را  با کمترین هزینه تغییر داد. از دیگر معیارهای انتخاب کاغذ دیواری کودک می توان به استفاده از رنگ های پاستلی و ملایم، خنثی، استفاده از طرح های بزرگ و کارتونی تنها برای دیوار پشت تخت خواب، هارمونی بین وسایل اتاق و کاغذ دیواری، استفاده از یک پوستر دیواری با طرح دلخواه کودک، کیفیت و قیمت اشاره کرد.

خرید کاغذ دیواری کودک ارزان

کاغذ دیواری از زیباترین المان های طراحی داخلی و تزئین دیوارهاست، که تنوع بسیار بالایی دارد، و معمولا برای تمامی قسمت های ساختمان می توان از کاغذ دیواری مناسب با
آن استفاده کرد و با استفاده از این روکش های دیواری یک دیزاین بسیار حرفه ای و جذاب را در تمامی سبک های هنری مورد نظر خود انجام داد. متقاضیان خرید کاغذ دیواری کودک ارزان و باکیفیت با مراجعه به نمایندگی های معتبر عرضه و پخش انواع کاغذ دیواری نظیر فروشگاه اینترنتی دیوار دکور می توانند از آلبوم های کودک بازدید کننده و متناسب با سلیقه، بودجه، جنسیت و بسیاری موارد دیگر کاغذ دیواری مناسب برای اتاق کودک خود را انتخاب کرده و به صورت مستقیم و بی واسطه با مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.

فروش آنلاین کاغذ دیواری کودک باکیفیت

مجموعه معتبر فروشگاهی دیوار دکور از فعالان واردات و پخش انواع لوازم تزئینات داخلی ساختمان نظیر پوستر دیواری، کاغذ دیواری، آسمان مجازی، پارکت و لمینت با مناسب ترین قیمت است که با توجه به کیفیت تولید، کاربرد و برند سازنده محصولات خود را برای دسترسی ساده تر مشتریان دسته بندی می کند، تا بتوانند درمیان تنوع بسیار بالای آلبوم های کاغذ دیواری و پوستر دیواری مناسب ترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. فروش آنلاین کاغذ دیواری کودک باکیفیت و ارزان قیمت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی  نمونه ای از دامنه فعالیت این مجموعه بزرگ فروشگاهی است، و برای تمامی مشتریان به ویژه والدین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، به همین منظور معمولا آلبوم های کاغذ دیواری کودک در برندهای معتبر را در به صورت جداگانه در اختیار مشتریان قرار می دهند تا به راحتی بتوانند با توجه به جنسیت، علاقه و سبک چیدمان دکوراسیون اتاق کودک یا کودکان خود، مناسب ترینشان را انتخاب نمایند.

برای خرید کاغذ دیواری کودک باکیفیت و مناسب می توان به سایت فروشگاهی دیوار دکور مراجعه کرده و پس از انتخاب آلبوم های کودکانه و مقایسه آن ها با یکدیگر، کاغذ دیواری مورد نظر خود را به صورت آنلاین در تعداد دلخواه سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین بسته بندی به همراه گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور تحویل بگیرند.

https://divardecor.com/

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.