افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

کدام فروشگاه بهترین قیمت لپ تاپ را در بازار فعلی ارائه می کند

  • کد خبر : 2998
کدام فروشگاه بهترین قیمت لپ تاپ را در بازار فعلی ارائه می کند

این روزها تقریباً همه مردم از اهمیت استفاده از کامپیوترهای شخصی و موبایل‌هایشان آگاه هستند و اکثر نیازهای روزمره خود را با استفاده از گجت‌های هوشمند برطرف می‌کنند. استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند شاید برای بسیاری از کارها امکان‌پذیر نباشد. برای مثال انجام کارهای گرافیکی، مهندسی، ارائه و بازی‌کردن به‌صورت حرفه‌ای شما را به خرید […]

این روزها تقریباً همه مردم از اهمیت استفاده از کامپیوترهای شخصی و موبایل‌هایشان آگاه هستند و اکثر نیازهای روزمره خود را با استفاده از گجت‌های هوشمند برطرف می‌کنند. استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند شاید برای بسیاری از کارها امکان‌پذیر نباشد. برای مثال انجام کارهای گرافیکی، مهندسی، ارائه و بازی‌کردن به‌صورت حرفه‌ای شما را به خرید کامپیوتر تشویق می‌کنند.

کامپیوترهای امروزی قدرت زیادی دارند ولی امکان جابه‌جایی آن‌ها سخت شده است. پس حتماً برای خرید، لپ‌تاپ‌های قدرتمند بازار را هم بررسی کنید تا خرید لذت بخشی را تجربه کنید چون قیمت لپ ‌تاپ ‌های بازار مثل گوشی‌های موبایل نیست که تعویض آن را آسان کند.

فروشگاه تکنولایف در مرحله‌ای قرار دارد که علاوه بر فروش موبایل، انواع کالاهای دیجیتال مثل لپ ‌تاپ را با قیمت مناسب موجود کرده تا نیاز اقشار مختلف را در برگیرد. قیمت لپ تاپ یکی از فاکتورهای مهمی است که اکثر ما برای خرید به آن توجه می‌کنیم. علاوه بر قیمت باید نکات مهم دیگری را نیز در نظر بگیریم تا از حداکثر امکانات محصول خریداری شده استفاده کنیم.

مطمئناً همه ما قبول داریم که لپ‌تاپ یک ابزار کار است و ازاین‌رو باید انواع مختلف آن را بررسی کنیم تا باتوجه‌به نیازی که داریم انتخاب درستی داشته باشیم. طراحان گرافیک معمولاً به دنبال لپ‌تاپ‌هایی هستند که نمایشگر دقیقی داشته باشد و برای کسانی که تدوینگر هستند دارابودن یک سیستم پردازشی قوی و فن‌های قدرتمند برای افزایش بازدهی رندرینگ یک انتخاب ایدئال است.

ویژگی‌های مختلف برای یک مدیر، مهندس و یا برنامه‌نویس کمی متفاوت است ولی کسانی که به دنبال بازی‌کردن با لپ‌تاپ هستند حتماً باید مدل‌هایی را خریداری کنند که مخصوص بازی طراحی شده‌اند. فروشگاه تکنولایف انواع لپ‌تاپ‌ها و لپ‌تاپ‌های گیمینگ مختلف را با قیمت مناسب ارائه می‌کند تا خرید لپ‌تاپ با بهترین قیمت را برای همه مردم از سراسر ایران امکان‌پذیر کند.

لپ‌تاپ‌های جدید که به بازار عرضه می‌شوند تعداد پورت کم‌تری دارند و برای پایین آوردن وزن و طراحی باریک‌تر معمولاً دی‌وی‌دی رایتر از دل آن‌ها حذف می‌شود. این مورد مختص یک شرکت خاص نمی‌شود و تقریباً اکثر شرکت‌های بزرگ این رویه را پیش گرفته‌اند. راه‌حل پیشنهادی ما خرید دی وی دی رایتر اکسترنال است که وسیله کاربردی است و نیاز شما در این زمینه برطرف می‌کند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ1012

این مدل یکی از ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار است که برند محبوب ایسوس آن را تولید کرده است و مشخصات حداقلی دارد و با وزن 1.9 کیلوگرمی، وزن متوسطی هم دارد تا برای جابه‌جایی مناسب باشد. نمایشگر 15 اینچی این دستگاه را برای فیلم دیدن مناسب می‌کند و با حافظه یک ترابایتی و رم 4 گیگابایتی برای مرور صفحات وب و کارهای حسابداری مناسب است. تعداد پورت‌های لپ‌تاپ برای ارائه فایل‌های مختلف کافی است و در کل باتوجه‌به قیمت، عملکرد قابل قبولی دارد.

لپ تاپ 14 اینچ ایسوس مدل R465FA-EB028

این مدل یکی از محبوب‌ترین و خوش‌قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های 14 اینچی ایسوس است. این لپ‌تاپ نمایشگر فول‌اچ‌دی از نوع IPS دارد که در مقابل قیمت خوب، روشنایی و دقت کافی را ارائه می‌دهد. پردازنده i3 نسل ده در کنار رم 4 گیگابایتی و حافظه هارد یک ترابایتی از مشخصات اصلی این مدل به شمار می‌رود.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IHU6 I5 8GB 512GB 11H

لنوو یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده لپ‌تاپ با تولید مدل IdeaPad Gaming 3 توانسته بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ ارزان‌قیمت را در اختیار داشته باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان نمایشگر 15 اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده i5 نسل یازده، رم 8 گیگابایتی و گرافیک GTX 1650 را نام برد. حافظه 512 گیگابایتی این مدل هم از نوع SSD است و سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2998

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.