افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
1

کلاهبرداری در طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

  • کد خبر : 3508
کلاهبرداری در طراحی سایت به نقل از سایت بیلدر

با گسترش استفاده از اینترنت، مشاغل اینترنتی نیز پدید آمدند و طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیاری یافت. صاحبان کسب و کار از این طریق محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی کرده و به صورت اینترنتی میفروشند. اما با گذر زمان، کلاهبرداری اینترنتی نیز آغاز شد و افراد سود جو و فرصت طلب از این فرصت […]

با گسترش استفاده از اینترنت، مشاغل اینترنتی نیز پدید آمدند و طراحی سایت فروشگاهی رونق بسیاری یافت. صاحبان کسب و کار از این طریق محصولات و خدمات خود را به مردم معرفی کرده و به صورت اینترنتی میفروشند. اما با گذر زمان، کلاهبرداری اینترنتی نیز آغاز شد و افراد سود جو و فرصت طلب از این فرصت پیش آمده سواستفاده کردند. در این مقاله به نقل از سایت بیلدر میخواهیم شما را با انواع کلاهبرداری در طراحی سایت آشنا کنیم.

روش های کلاهبرداری در طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مشاغل مهم و پردرآمد در بازار کار امروزی است و شرکت های بسیاری هستند که در این حوزه فعالیت می کنند.  در این میان، برخی افراد سود جو سعی می کنند با روش های مختلف از مشتریان سفارش بگیرند و در نهایت سایت بسیار بی کیفیت به مشتری تحویل می دهند یا حتی سایتی را به مشتری تحویل نمی دهند و پاسخگوی مشتری نیستند. این افراد از طریق روش های مختلفی اقدام به گرفتن پول و سفارش سایت از مشتری می کنند. برخی از این روش ها به صورت زیر هستند:

1- طراحی سایت با هزینه بسیار کم: شاید دیده و شنیده باشید که برخی افراد برای طراحی سایت با مبالغ 50 هزار تومانی، 100 هزار تومانی و از این قبیل آگهی می گذارند.

باید بدانید که خرید دامنه ir و هاست سه ماهه با کیفیت معمولی حدود 100 هزار تومان هزینه دارد و وقتی می بینید که شخصی طراحی سایتی را با قیمت 100 هزار تومان یا 200 هزار تومان تبلیغ می کند، باور کنید که برای این کار به صرفه نیست و اگر از این طریق اقدام به طراحی سایت کنید، قطعا کیفیت خوبی نخواهد داشت زیرا این یکی دیگر از روش های کلاهبرداری در طراحی سایت است.

برخی از این افراد سودجو تبلیغات خود را در وب‌سایت‌های تبلیغاتی قرار می‌دهند یا یک وبلاگ ایجاد می‌کنند و با لینک دادن آن به یک دامنه، وبلاگ را به عنوان یک وب‌سایت به مشتریانی که اطلاعات بیشتری نمی‌دانند ارائه می‌کنند.
2- طراحی وب سایت گران قیمت: هزینه طراحی وب سایت باید مبلغی معقول و معمولی باشد. همانطور که طراحی وب سایت کم هزینه مشکوک است، پرداخت هزینه زیاد بدون دانش لازم در زمینه طراحی سایت نیز یک اشتباه است. گاهی اوقات شرکت هایی را دیده ایم که هزینه های بسیار بالایی را برای طراحی وب سایت از مشتریان دریافت می کنند، اما وب سایت هایی با کیفیت بسیار پایین به مشتریان ارائه می دهند.

3- عدم طراحی حرفه ای: کپی کردن طرح و محتوای سایر سایت ها، یکی دیگر از کلاهبرداری در طراحی سایت  است. بسیاری از افراد بدون داشتن اطلاعات در رابطه با UI UX شروع به طراحی سایت می کنند. به طوری که فقط یک طرح آماده را در سایت آپلود میکنند بدون اینکه ریسپانسیو باشد یا طرح و رنگبندی مناسب و هماهنگ داشته باشد. برای مثال در طراحی سایت پزشکی معمولا از رنگ های آبی، سفید و سبز استفاده می شود زیرا این رنگ ها مناسب این سایت ها است.در مقابل در طراحی سایت وکالت از رنگ های تیره مانند قهوه ای استفاده میشود.

4- انجام سئو در مدت زمان کم: افرادی که به شما میگویند در مدت زمان کم، مثلا در طی یک ماه می توانند سایت شما را سئو و بهینه سازی کنند، قطعا یا دانشی در رابطه با سئو ندارند و یا کلاهبردار هستند.

انجام سئوی سایت، فرایند زمان بری است و حداقل باید یک دوره ی شش ماهه را برای این کار در نظر گرفت. در اصل سئو یک فرایند مداوم است که به تلاش و زحمت زیادی احتیاج دارد تا نتیجه کار مشخص شود و سایت شما در موتور های جست و جو از رتبه بندی خوبی برخوردار شود. وعده های سئو سایت در مدت زمان کم از دیگر روش های کلاهبرداری در طراحی سایت است.

استفاده از قالب و افزونه های غیر معتبر: برخی از شرکت ها به دلیل اینکه نمیخواهند برای طراحی سایت شما هزینه ای کنند، از افزونه و قالب های غیر معتبر رایگان و نال شده (Null) استفاده میکنند که یکی دیگراز روش های کلاهبرداری در طراحی سایت است و امنیت سایت شما را به خطر می اندازد.

کلاه برداری در طراحی سایت

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی روش های مختلف کلاهبرداری در طراحی سایت پرداختیم. امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیارتان قرار داده باشیم. حتما پیش از سفارش طراحی سایت، در رابطه با شرکت یا شخص مورد نظر تحقیق کنید تا گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نشوید. همچنین با افزایش دانش خود در این مورد، میتوانید تشخیص دهید وعده هایی که شرکت طراحی سایت به شما می دهد درست است یا خیر همچنین گفتنی است در زمان انتخاب پشتیبانی سایت وردپرس برای وب سایت خود مراقب کلاه برداری باشید و سعی کنید تا از شرکت های معتبر درخواست پشتیبانی برای سایت خود بخواهید.

منبع: شرکت طراحی سایت سایت بیلدر، سایت ساز زرین، وبزی، فردای خوب

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.