تاریخ : چهارشنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۰ 14 ذو القعدة 1442 Wednesday, 23 June , 2021
1

۶ نکته برای شروع یک سبک زندگی سالم

  • کد خبر : 640
۶ نکته برای شروع یک سبک زندگی سالم

اتخاذ یک سبک زندگی سالم گاهی به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارد. وقتی با شخص دیگری همراه باشید ، تمرین کردن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. و اگر فاقد انگیزه شخصی هستید ، تمرین انفرادی و تغذیه سالم می تواند چالش برانگیز باشد. اگر آماده لاغر شدن و حفظ سبک زندگی سالم هستید ، […]

اتخاذ یک سبک زندگی سالم گاهی به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارد. وقتی با شخص دیگری همراه باشید ، تمرین کردن می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. و اگر فاقد انگیزه شخصی هستید ، تمرین انفرادی و تغذیه سالم می تواند چالش برانگیز باشد. اگر آماده لاغر شدن و حفظ سبک زندگی سالم هستید ، باید برخی از عادت های سالم را برای کمک به رسیدن به اهداف خود در پیش بگیرید. در اینجا شش نکته آورده شده است که به شما کمک می کند تا از یک رژیم سالم و تناسب اندام استفاده کنید.

۱٫ برنامه تمرینی خود را برنامه ریزی کنید. برنامه هفتگی خود را دقیقاً مانند برنامه کار برنامه ریزی کنید. خود و سلامتی خود را در اولویت قرار دهید. در جلسات تمرین به صورت روزانه برنامه ریزی کنید دقیقاً مانند جلسه ای برای محل کار. متعهد شوید که به تمرینات خود بروید.

۲٫ با یک دوست تمرین کنید. خانواده و یا دوستان افرادی عالی برای شروع هستند. داشتن یک دوست برای تمرین می تواند به شما در ایجاد انگیزه کمک کند ، شما را تحت فشار قرار دهد و شما را در طول تمرین راهنمایی کند. علاوه بر این ، همکاری با شخص دیگر به شما در حفظ مسئولیت کمک می کند. وقتی شخص دیگری برای تمرین روی شما حساب می کند ، احتمالاً در مسیر خود خواهید ماند.

۳٫ یک کلاس پیدا کنید که به شما الهام بخشد. چه نوع ورزشی شما را به ورزش می رساند؟ آنچه در آغاز و در طول سبک زندگی سالم شما بسیار مهم است شرکت در تمرینات و فعالیت هایی است که شما را به حرکت تحریک می کند. آیا عاشق کلاس های رقص قلب ، کلاس مجسمه سازی بدن یا اردوی بوت در ورزشگاه محلی خود هستید؟ مشخص کنید که دوست دارید کدام فعالیت را بیشتر انجام دهید و به آن فعالیت گرایش پیدا کنید. علاوه بر این ، کلاسها یک روش عالی برای شروع کار هستند. کلاس ها یک مربی ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا انگیزه ایجاد کنید و تمرینات را برای جلوگیری از آسیب دیدگی ایمن نگه دارید.

۴- درگیر یک فعالیت یا باشگاه شوید. آیا تا به حال فکر کرده اید که در یک فعالیت مانند تنیس ، شنا ، گلف ، سافت بال یا باشگاه دویدن شرکت کنید؟ فعالیتها و باشگاههای ورزشی سازمان یافته ، محیطی عالی برای کار با افراد همفکر فراهم می کند. علاوه بر این ، گروه های ورزشی و باشگاه ها بهترین راه برای حفظ علاقه ، درگیر بودن و داشتن یک برنامه تمرینی هستند.

۵٫ اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید. اول و مهمترین ، واقع بین بودن در مورد اهداف مهم است. این که اهداف شما کاهش وزن ، بهبود استقامت ، برتری در یک ورزش یا صرفاً تحرک بیشتر باشد ، اهداف می توانند راهی عالی برای ادامه مسیر خود باشند. حتماً پیشرفت خود را پیگیری کنید. خواه قدم های خود را در جهت اهداف خود ثبت کنید یا تقویمی ایجاد کنید یا از برنامه ای در تلفن خود استفاده کنید ، قدم هایی را که برای رسیدن به اهداف خود بر می دارید و در چه تاریخی می خواهید به اهداف خود برسید ، ثبت کنید. هر فرد متفاوت است و اهداف هر فرد باید مختص شما و سطح تناسب اندام و سبک زندگی شما باشد.

۶٫ عادت های غذایی سالم را در پیش بگیرید. تمرینات شما نه تنها مهم است بلکه تغذیه سالم نیز مهم است. اگر می خواهید سطح تناسب اندام خود را بهبود بخشید ، وزن کم کنید و سالم تر شوید ، باید سوخت بدن خود را به درستی تامین کنید. حتماً هیدراته شوید ، غذاهای کاملاً تازه بخورید و سعی کنید غذاهای فرآوری شده را از رژیم غذایی خود حذف کنید. وعده های هفتگی خود را برنامه ریزی کنید ، روزانه غذای خود را ژورنالی کنید و به یاد داشته باشید که در پایان هر هفته به خاطر تمام زحمات خود به خود پاداش دهید. به یاد داشته باشید ، این مربوط به سبک زندگی است – نه محرومیت.

سبک زندگی سالم یک شبه اتفاق نمی افتد. اما با یک برنامه تمرینی مداوم ، تغذیه سالم و عادات سالم ، یک قدم به هدف خود نزدیک هستید. بنشینید و یک برنامه تمرینی و یک برنامه غذایی سالم را تنظیم کنید. آماده بودن می تواند به شما کمک کند تا در مسیر خود باشید و اطمینان حاصل کنید که به رژیم سالم جدید خود پایبند هستید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.