افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

آشنایی با هتل های ۵ ستاره تبریز

  • کد خبر : 4264
آشنایی با هتل های ۵ ستاره تبریز

شهر تاریخی تبریز، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در کشورمان است. با وجود زیبایی‌های فراوان طبیعی و فرهنگی، برای بسیاری از مسافران، اقامت در هتل‌های لوکس از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه شمار زیادی از هتل‌های ۵ ستاره با امکانات و خدمات بسیاری در شهر تبریز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم به […]

شهر تاریخی تبریز، یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در کشورمان است. با وجود زیبایی‌های فراوان طبیعی و فرهنگی، برای بسیاری از مسافران، اقامت در هتل‌های لوکس از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه شمار زیادی از هتل‌های ۵ ستاره با امکانات و خدمات بسیاری در شهر تبریز وجود دارند که در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین هتل ‌های ۵ ستاره تبریز بپردازیم. بعد از آشنا شدن با این هتل‌ها می‌توانید رزرو هتل تبریز را به سادگی انجام دهید.

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز، یکی از هتل‌های بزرگ و مجلل است که در سال ۱۳۸۰ با ۱۷ طبقه و ۱۸۰ باب اتاق با نمایی تمام شیشه‌ای به بهره‌برداری رسید. این هتل در بام شهر زیبای تبریز و با مساحتی حدود ۳۷۰۰۰ مترمربع و زیربنایی حدود ۲۸۰۰۰ مترمربع ساخته شده است. هتل پارس ائل گلی به عنوان یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی بسیاری برخوردار است و جزو بهترین هتل‌های ایران نیز محسوب می‌شود.

امکانات برتر آن نظیر سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر، سالن کنفرانس بوده و امکانات عمومی هتل پارس ائل گلی شامل دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آرایشگاه مردانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی فرنگی (لابی) و سرویس بهداشتی ایرانی (لابی) است. همچنین در بخش غذا و نوشیدنی هتل، کافی شاپ، رستوران، رستوران گردان، سالن صبحانه خوری وجود دارد.

از طرفی برای جلسه و همایش انواع سالن کنفرانس و تالار عروسی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در قسمت ورزشی و تفریحی هتل ائل گلی که یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز است، اسپا، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، پینگ پنگ، بیلیارد و… به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

خدمات این هتل نیز شامل روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات پزشکی، دستگاه واکس کفش، صبحانه در اتاق، نهار در اتاق، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی، پرینتر و… است. در آخر هم باید بدانید هتل پارس ائل گلی تبریز، با داشتن رستوران‌های متعدد و کافی شاپ، به میهمانان خود امکانات غذایی بی‌نظیری را ارائه می‌دهد.

همچنین رستوران گردان با داشتن ظرفیت ۱۲۰ نفر و قرار گرفتن در بام هتل، امکان چشیدن غذایی پرطرفدار با منظره بی‌نظیری از شهر تبریز را به میهمانان این هتل می‌دهد. سرویس ناهار این رستوران از ساعت ۱۲ الی ۱۵ است. رستوران یاقوت، در طبقه همکف هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر و با دکوراسیون شیک و مدرن، گزینه‌ی مناسبی برای لذت بخشیدن به غذاهای لذیذ در هتل پارس ائل گلی تبریز است. سرویس ناهار این رستوران از ساعت ۱۲ الی ۱۵ عصر انجام می‌شود.

رستوران زمرد، با ظرفیت ۳۰۰ نفر واقع در طبقه همکف هتل، با منوی بین‌المللی و غذاهای خاص، سرویس صبحانه به میهمانان این هتل را ارائه می‌دهد. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از ساعت ۷ الی ۹ است. کافی شاپ هتل نیز با ارائه‌ی نوشیدنی‌های مختلف و فضای دلنشین، امکان گذراندن اوقات فراغت را برای میهمانان فراهم کرده است. ساعت کاری این کافی شاپ از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب است.

باید بدانید که هتل پارس ائل گلی به عنوان یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز در جنوب غربی این شهر واقع شده و با استفاده از بزرگراه شهید کسایی، می‌توان به صورت آسان به نقاط دیگر شهر دسترسی پیدا کرد. این اقامتگاه زیبا بین باغ شاه گلی قرار گرفته و امکانات و دسترسی به طبیعت زیبای اطراف، یکی از مزیت‌های احداث آن بوده است.

هتل پارس ائل گلی تبریز، علاوه بر داشتن محیط آرام و دلنشین، از فاصله مناسبی با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر برخوردار است. این جاذبه‌ها شامل نمایشگاه بین المللی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، مسجد کبود، بازار تبریز، پارک و باغ وحش ائل گلی، مجموعه سورتمه سواری تبریز، پارک آبی، عمارت کلاه فرنگی، عمارت شاهگلی، مرکز همایش‌های بین المللی تبریز و رودخانه مهران می‌شوند.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک، به عنوان یکی از بهترین هتل ‌های ۵ ستاره تبریز شناخته می‌شود. این هتل با مساحت وسیعی در بزرگراه پاسداران قرار دارد و در سال ۱۳۹۵ با امکانات و خدمات فراوان افتتاح شد. در سال ۱۴۰۰ نیز به منظور ارتقاء سطح کیفی امکانات و خدمات، بازسازی گردید. هتل لاله پارک تبریز، دارای ۱۴ طبقه است و ۲۲۰ اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی بسیاری دارد.

این هتل دارای سرویس‌های متعددی از جمله رستوران با منوی بین‌المللی، کافی شاپ، استخر، سالن ورزشی و سالن کنفرانس است. همچنین دسترسی راحت به مراکز تجاری و تفریحی مهم در شهر تبریز، از مزایای این هتل است. اگر به دنبال اقامتی لوکس و با خدمات بی‌نظیر در شهر تبریز هستید، هتل لاله پارک یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید از خدمات و امکانات بی‌نظیر آن بهره ببرید.

هتل لاله پارک با ارائه‌ی امکانات و خدمات برتر، به مهمانان خود اقامتی راحت و لوکس را فراهم می‌کند. برای مثال با داشتن امکانات و تجهیزات حرفه‌ای، مهمانان هتل می‌توانند در سالن بدنسازی ورزش کنند. با قابلیت دسترسی به سرویس آبگرم، استخر هتل یکی از بهترین امکانات آن است. با ارائه تجهیزات نوین و مناسب جهت برگزاری جلسات و همایش‌ها، سالن کنفرانس هتل لاله پارک از امکانات برتر آن است.

همچنین با ارائه‌ی منوی بین المللی و محلی، رستوران هتل لاله پارک که یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز می‌تواند به تمامی سلایق مهمانان پاسخ دهد. همچنین کافی شاپ هتل با فضای دلنشین، برای گذراندن اوقات فراغت شما مناسب است. از طرفی با دارا بودن سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی و راهرو طبقات، هتل لاله پارک امکانات مورد نیاز مهمانان را برآورده می‌کند.

به منظور برگزاری جلسات و همایش‌های مختلف، این هتل امکاناتی مناسب و حرفه‌ای را فراهم کرده است. ناگفته نماند با داشتن امکاناتی همچون حمام ترکی، سونا خشک و بخار، جکوزی و ماساژ، هتل لاله پارک به مهمانان امکاناتی را برای استراحت و تفریح فراهم آورده است. ویژگی‌های خاص هتل نیز شامل چشم‌انداز زیبا به شهر و کوهستان، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و ترکی استانبولی، خدمات بیدار باش، سرویس‌دهی ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و خدمات باربری است.

همچنین این هتل دارای اتاق عقد، تالارهای عروسی، جلسات کاری و سالن چند منظوره است. از طرفی باید بدانید هتل لاله پارک علاوه بر اینکه یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز است جزو هتل‌های بزرگ و لوکس در شمال غرب کشور نیز هست. این هتل در منطقه خوش آب و هوای رشدیه تبریز و در همسایگی کوه عینالی قرار دارد. همجواری با چشم‌انداز جذاب، زیبا و منحصر به فرد، برای مهمانان این هتل فرصتی برای لذت‌بردن از طبیعت بکر اطراف را فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی مناسب هتل لاله پارک، دسترسی راحت به مراکز مختلف این شهر از جمله دهکده رفاهی شهر، مراکز خرید، بام شهر تبریز، بوستان لاله، مرکز خرید لاله، بوستان جنگلی قارتال، بوستان یاس، بازار ماهی تبریز، آرامگاه دوکمال، مراکز اداری و آموزشی را برای مهمانان فراهم می‌آورد. اگر به دنبال یک اقامت لوکس با خدمات بی‌نظیر در شمال غرب کشور هستید، هتل لاله پارک تبریز یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید از طبیعت اطراف، فضای شیک و لوکس آن بهره ببرید.

هتل لاله کندوان تبریز

هتل بوتیک لاله کندوان، یکی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منحصر به فرد در قلب روستای زیبا و باستانی کندوان بوده که جزو هتل ‌های ۵ ستاره تبریز نیز هست. این هتل صخره‌ای، با معماری عجیب و خارق‌العاده، دارای ۱۶ کرانه‌ی طبیعی است که با داشتن تمامی امکانات یک هتل ۵ ستاره، تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی در غار را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.

پویایی و رونق این هتل بوتیک، از زیبایی و شگفتی‌های طبیعی محیط اطراف الهام گرفته شده است. هتل کندوان در دل کوهستان و ییلاقی صخره‌ای با چشم‌اندازی بی‌نظیر قرار دارد و جذابیت خاص خود را همواره به رخ می‌کشد. امکانات و خدمات این هتل برای مهمانانش فوق‌العاده و شگفت‌انگیز است.

سوئیت‌های داخل دیواره‌های صخره‌ای با امکانات مدرن رفاهی تجهیز شده‌اند و یک مسیر پلکانی با ۱۴۰ پله به رستوران هتل و هفتاد پله به کافی شاپ آن منتهی می‌شود. همچنین وجود امکانات مختلفی همچون رستوران با منوی بین المللی و محلی، امکانات پذیرایی و برگزاری جلسات کنفرانس، سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، حمام ترکی و سونا خشک و بخار، این هتل را به یک جایگاه ویژه در بین هتل‌های لوکس و بوتیک کشور تبدیل کرده است.

در هتل کندوان که جزو هتل ‌های ۵ ستاره تبریز است شما می‌توانید از زیبایی‌های طبیعی، فضای آرام و دلنشین آن برای استراحت و تفریح لذت ببرید. با وجود اینکه هتل بدون سیستم سرمایشی است؛ ولی به دلیل واقع شدن در منطقه صخره‌ای و خنک، هیچگاه نیاز به آن نخواهید داشت.

 

هتل بوتیک لاله کندوان، با تمامی امکانات و خدمات منحصر به فردی که ارائه می‌دهد، انتخابی عالی برای گذراندن تعطیلاتی به یاد ماندنی و تجربه‌ای جالب از زندگی در غار است. از جمله امکانات برتر این هتل سالن کنفرانس بوده و امکانات عمومی آن نیز شامل پارکینگ، روزنامه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)، سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی در محوطه است.

همچنین این هتل دارای کافی شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، سالن صبحانه خوری بوده و خدماتی مانند روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، صبحانه در اتاق، خدمات تور، فکس، اتاق چمدان، فتوکپی و خدمات راهنمای تور را ارائه می‌دهد. از طرفی هتل کندوان دارای فضای سبزی است که مهمانان می‌توانند در آن قدم بزنند و از طبیعت لذت ببرند.

توجه داشته باشید کارکنان هتل با مهمانان به زبان انگلیسی، ترکی استانبولی و ترکی صحبت می‌کنند. لابی هتل با مبلمانی راحت و مناسب برای استراحت مهمانان طراحی شده است. برای سرگرمی مهمانان، در لابی هتل تلویزیون نصب شده است. اتاق‌های هتل دارای مبلمانی راحت و انتخابی هستند که برای استراحت مهمانان طراحی شده است.

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز، به عنوان یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز شناخته می‌شود. این هتل با بیش از ۲۰۰ اتاق لوکس و مدرن، امکانات رفاهی مناسب و خدمات با کیفیت، یکی از برترین انتخاب‌ها برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی لاکچری و آسایش‌بخش هستند. هتل شهریار در سال ۱۳۸۷ در ۱۰ طبقه بنا شده و در سال ۱۳۹۶ با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات و امکانات خود، بازسازی شد.

امروزه هتل شهریار با معماری مدرن و شیک، امکانات نوین و خدماتی با کیفیت بالا را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اتاق‌های هتل شهریار با طراحی لوکس و مدرن، مجهز به امکانات رفاهی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، قفسه یخچال و مینی بار، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، صندلی راحتی، وای فای رایگان و… هستند.

هتل شهریار که در لیست هتل ‌های ۵ ستاره تبریز قرار دارد با داشتن امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، باشگاه فرهنگی، رستوران‌های متنوع، کافی‌شاپ و سالن کنفرانس، بهترین خدمات را برای لذت بردن از اقامتی لاکچری در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. علاوه بر امکانات فوق، هتل شهریار با داشتن پرسنل حرفه‌ای و مجرب، خدمات با کیفیت و دقت را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

امکانات برتر هتل بین المللی شهریار تبریز نیز شامل سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، سالن کنفرانس، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آرایشگاه مردانه، آرایشگاه زنانه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، فست فودی، سالن صبحانه خوری، سالن جلسه و همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن تشریفات، سالن اجتماعات، اتاق میهمانی و جلسات کاری تالار عروسی است.

هتل بین المللی شهریار تبریز واقع در ابتدای جاده ائل گلی، با فاصله ۵ کیلومتری تا پارک ائل گلی، به عنوان یکی از هتل ‌های ۵ ستاره تبریز دسترسی آسانی به مراکز مختلف شهر را فراهم می‌کند. از جمله این مراکز می‌توان به باشگاه سوارکاری سلاطین، مراکز تجاری مختلف، آرامگاه دوکمال، خانه پروین اعتصامی، موزیکال پارک ولیعصر تبریز، دانشگاه تبریز، عمارت شاهگلی، بوستان شاه گلی، مقبره الشعرا، موزه قاجار، خانه امیر نظام گروسی، بازار سنتی تبریز، پارک اوتیسم، پارک جنگلی عباس میرزا، موزه آذربایجان، شهر کتاب تبریز، مسجد پل سنگی و پل قاری کورپوسی اشاره کرد.

جمع‌بندی

در این مقاله، با هتل ‌های ۵ ستاره تبریز آشنا شدیم. با معرفی امکانات برتر هر هتل و امکانات و خدمات آنها، به شما کمک شد تا به راحتی هتل مناسب خود را انتخاب کنید. با توجه به تنوع امکانات و خدمات هتل ‌های ۵ ستاره تبریز شما می‌توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود، به راحتی هتل مناسب برای اقامت در این شهر را پیدا کنید.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=4264

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.