افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

از گوشت کوب برقی تا غذاساز در انتخاب سنتر

  • کد خبر : 3747
از گوشت کوب برقی تا غذاساز در انتخاب سنتر

این روزها افراد، لوازم آشپزخانه ی گوناگونی برای تکمیل ابزار آشپزخانه و آماده سازی انواع غذا ها، خریداری می کنند که دسته ای از آن ها حتی ضرورتی برای وجود و یا خرید هم ندارند، اما برعکس برخی از این لوازم، به دلیل چند کاره بودن و همچنین کم هزینه بودن و به علت دارا […]

این روزها افراد، لوازم آشپزخانه ی گوناگونی برای تکمیل ابزار آشپزخانه و آماده سازی انواع غذا ها، خریداری می کنند که دسته ای از آن ها حتی ضرورتی برای وجود و یا خرید هم ندارند، اما برعکس برخی از این لوازم، به دلیل چند کاره بودن و همچنین کم هزینه بودن و به علت دارا بودن طراحی کوچک وجودی ضروری در آشپزخانه دارا می باشند. در این مطلب سعی در معرفی برخی از لوازم آشپزخانه که عمل آماده سازی غذا را برای آشپز راحت تر و سریع تر می کند، داریم.

کاربرد چرخ گوشت ها در هر آشپزخانه ای

قطعا گوشت به علت دارا بودن پروتئین های خاص، گروهی از خوراکی های محبوب عده ای از افراد محسوب می شود. به همین جهت افراد در گذشته براری ساخت ابزاری که بتوان گوشت را به تکه های کوچک تر تبدیل کرد، سخت در تلاش بودند؛ به همین دلیل چرخ گوشت ها ساخته شدند که در ابتدا دستی بوده و با روند پیشرفت علم این دستگاه ها نیز پیشرفته تر و با تکنولوژی روز دنیا همراه شدند هر چند که قیمت چرخ گوشت ها با همین پیشرفت علم افزایش پیدا کرد اما هنوز هم در لیست محصولات پر کاربرد هر آشپزخانه ای می باشد. برای درست کردن سوسیس های با کیفیت و سالمی که از بهداشت آن ها اطمینان داشته باشید می توانید از چرخ وشت های امروزی بهره برد با استفاده از این دستگاه ها، با اطمینان خاطر بیشتری آشپزی کرده و درنهایت از غذای پخته شده تغذیه خواهیم کرد.

به چه نکاتی قبل از خرید انواع چرخ گوشت توجه داشته باشیم؟

  • توان موتور: از آنجایی که چرخ گوشت ها معمولا با مواد غذایی فریز شده و یا حتی یخ زده سر و کار دارند، بهتر است توان موتوری آن ها بالا بوده تا از کارایی و عمر طولانی تری برخوردار باشند.
  • مجهز شده به سیستم چرخش معکوس: برای داشتن گوشتی کاملا چرخ شده، ضرورت وجود این سیستم در هر چرخ گوشتی را به ما یادآور می شود.
  • جنس تیغه ها: در نهایت اصلی ترین بخش هر دشتگاه چرخ گوشتی پس از موتور آن تیغه ها می باشند که لازم است حتما از جنس استیل ضد زنگ برخوردار باشند تا در طولانی مدت کند نشود و برندگی روز اول خود را حفظ کرده باشد.

کاربرد گوشت کوب برقی ها در آشپزخانه

این دستگاه معمولا برای افرادی که دارای مشغله ی بسیاری هستند و زمان کافی برای غذا پختن ندارند و یا برای آن دسته از افرادی که علاقه ای به آشپزی ندارند، بسیار مناسب می باشد. گوشت کوب برقی از آن دیگر وسایل پر کاربرد آشپزخانه است که در تهیه غذا کمک بسزایی کرده و همچنین باعث صرفه جویی در وقت نیز می گردد. وظیفه معمول گوشت کوب برقی ها له کردن و مخلوط کردن انواع مواد غذایی پخته شده می باشد اما به دلیل چند کاره بودن این وسیله قابلیت های آن به این دو ویژگی محدود نشده بلکه دارای قابلیت هایی همچون مخلوط کردن، خردکردن، رنده کردن، آسیاب کردن و پوره کردن نیز می باشند.

مزیت خرید انواع گوشت کوب برقی ها

  • اولین و شاید مهم ترین حسن خریداری انواع گوشت کوب برقی ها، هزینه و قیمت بسیار کم و پایین آن ها می باشد و از آنجایی که چندین وسیله را در خود جای داده اند، در نتیجه قیمت گوشت کوب برقی ها مقرون به صرفه نیز واقع شده است.
  • صرفه جویی در وقت و زمان به علت تسریع بخشیدن به امور آماده سازی.
  • برای خانواده های دارای فرزند کوچک نیز این دستگاه بسیار کاربردی می باشد، چرا که می توان راحت تر عمل پوره و مخلوط کردن انواع مواد غذایی را انجام داد که مزیت این دستگاه محسوب می شود.

برای تصمیم گیری بهتر و خرید وسیله ای کارآمد تر و کاربردی تر بهتر است اطلاعات لازم در رابطه با انواع غذاساز ها را نیز به دست آورده و در نهایت اقدام به خرید کنیم.

غذاساز

سومین گروه از لیست ابزار های پر کاربرد، غذاساز ها می باشند که با ورود غذاساز ها به آشپزخانه، آشپزی آسان تر و لذت بخش تر شده است، به سبب وجود این وسیله هزینه ها و تعداد لوازم آشپزخانه نیز کاهش یافته و در هزینه ها صرفه جویی شده است. امروزه در بازار نواع غذاساز ها، تک کاره تا 36 کاره می باشند. اما نکته ای مهم تر از چند کاره بودن این نوع دستگاه ها، میزان توان موتور آن ها می باشد که هر چه توان بیشتری داشته باشد کارایی بهتری داشته اما در عوض دارای قیمت غذاساز بالاتری نیز می باشند.

کاربرد کلی غذاساز ها

غذاساز ها به طور متداول و معمول برای اموری مانند له کردن، پوره کردن و خردکردن مورد استفاده قرار می گیرند. از این آچار فرانسه آشپزخانه و کمک آشپز می توان برای خرد کردن انواع سبزیجات، سیب زمینی و گوجه، همزدن مایع کیک و شیرینی، رنده انواع سیفیجات و سبزیجات، حلقه حلقه کردن و یا حتی برای تهیه ی سس نیز می توان استفاده و بهره نمود.

تفاوت اصلی انواع غذاساز ها با گوشت کوب برقی

به طور کلی غذاساز ها و همچنین گوشت کوب برقی ها دارای شباهت بالایی از نظر کارایی و ساختاری به یکدیگر می باشند به هین دلیل شاید در مواردی خریداران گیج شده و برای خرید این دو دستگاه دو به شک باشند. اما به طور کلی اگر بخواهیم صادق باشیم انواع گوشت کوب برقی ها در دسته ای از محصولات قرار می گیرند که کاربردی هستند اما برای هر آشپزخانه ای احتمالا لازم و ضروری نمی باشند و بیشتر برای افرادی که پخت و پز و آشپزی با حجم کم و برای تعداد اعضاب خانواده کم می باشد؛ مناسب و مورد استفاده قرار می گیرند، در صورتی که با خرید غذاساز ها می توانید همان کارایی های انواع گوشت کوب برقی را دریافت کرده و در حجم بیشتری هم آشپزی کنید.

سخن پایانی

با وجود وضعیت اقتصادی موجود، چگونه اطمینان کنیم و لوازم خانگی خود، از جمله چرخ گوشت، غذاساز و گوشت کوب برقی را تهیه کنیم؟

این روز ها خرید لوازم خانگی با وجود نوسانات شدید قیمتی و البته وجود برند ها و مدل های مختلف موجود در بازار، کار بسیار سختی شده است اما در انتخاب سنتر دیگر لازم نیست نگران هزینه ها یا تنوع محصولات باشید این مجموعه با هدف ارائه بهترین و مناسب ترین قیمت و البته، با کمترین هزینه به نسبت سایر مراکز آنلاین فروش لوازم خانگی و همچنین با پاسخگویی رایگان مشاوران مجرب خود و دارا بودن گارانتی محصولات در کنار سایر سایت های آنلاین فروش لوازم خانگی، وارد عرصه رقابت شده است. هر گونه لوازم خانه و آشپزخانه را می توانید در این سایت و یا حتی در فروشگاه حضوری خریداری کنید از خرید جاروبرقی، اتو، اسپرسوساز، چای ساز، خردکن، آسیاب و مخلوط کن، توستر و …، این مجموعه دارای تمایزاتی از سایر مراکز آنلاین می باشد که از جمله آن ها می توان به مشاوره تخصصی رایگان، ارسال سریع و پرداخت در محل برای ساکنین تهران و البرز و ضمانت اصالت کالا توسط این مجموعه اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.