افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 30 April , 2024
0

بخش های مختلف ایران مال که وجودش تو ایران باورنکردنیه!!!

  • کد خبر : 3700
بخش های مختلف ایران مال که وجودش تو ایران باورنکردنیه!!!

ایران مال یا بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از پنج مال برتر دنیا، در منطقه 22 تهران در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس قرار داره. این مجموعه که با هدف ایجاد اشتغال و جذب گردشگر داخلی و خارجی ساخته شد دارای امکانات فوق العاده ای مثل مراکز خرید، اتاق فرار، پردیس […]

ایران مال یا بازار بزرگ ایران به عنوان یکی از پنج مال برتر دنیا، در منطقه 22 تهران در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس قرار داره. این مجموعه که با هدف ایجاد اشتغال و جذب گردشگر داخلی و خارجی ساخته شد دارای امکانات فوق العاده ای مثل مراکز خرید، اتاق فرار، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، هتل و … هست که تونسته در رشد اقتصادی کشور تاثیر مثبتی داشته باشه.

مجموعه ایران مال از بخش های زیر تشکیل شده:

  • اتاق فرار ایران مال

اونهایی که تجربه اتاق رویا 1 مجموعه انیگمارو دارن، می دونن که این اتاق از نظر اجرا، دکور، نورپردازی، موسیقی و سناریو فضایی کاملا متفاوت با اتاق های فرار روتین رو داره و اتاقیه سراسر شادی، رنگ و هیجان. البته این اتاق محوطه بازی نیست، فقط هیجان و انرژی این فضا اونقدر زیاده که کاملا با شهر بازی برابری می کنه. تو این اتاق ویژگی های اصلی اتاق فرار حفظ شده و افراد برای دنبال کردن سرنخ ها و رسیدن به کلید نهایی، باید یه سری بازیهای شاد و هیجان انگیز انجام بدن که مناسب هر سن و سالیه.

اتاق رویا 2 یا همون نجات سولاریس قطعا تجربه ای خاص تر و بی نظیرتر از اتاق رویای 1 میشه، چون این اتاق باید در حد و اندازه های ایران مال طراحی بشه. از اونجا که در ایران مال همه چیز خارق العاده و بی نظیره، قطعا اتاق فراری هم که در این مجموعه اجازه فعالیت پیدا می کنه باید یه سرو گردن از همه کارهای موجود قویتر باشه.

اتاق رویا 2 که توی ایران مال افتتاح شده، فرصتی استثناییه که به طرفدارای بازی اتاق فرار داده شده تا در کنار تجربه امکانات بی نهایت ایران مال، از بازی مورد علاقشون هم نهایت لذت رو ببرن.

  • مرکز خرید ایران مال

مرکز خرید لوکس و مجلل ایران مال یکی از مهم ترین بخش های موجود در ایران مال محسوب میشه که حدود 300 هزار متر مربع مساحت داره و بیش از 700 واحد تجاری رو شامل میشه که باعث شده تا این مرکز خرید به عنوان بزرگترین مرکز خرید تهران و خاورمیانه شناخته بشه. هایپر مارکت موجود در این مجموعه هم از بزرگترین هایپر مارکت های شهر تهرانه که از ساعت 9 صبح تا 1 شب در خدمت مشتریان ایران مال قرار داره.

بزرگی این مجموعه به قدریه که اگه بخواین فقط در بخش تجاری ایران مال قدم بزنین و برای بازدید از هر مغازه 5 دقیقه وقت بذارین، سه روز طول می کشه تا بتونین همه ی مغازه ها رو ببینین. البته یکی از ویژگی های خوب این مرکز خرید دسته بندی فروشگاههاست که کمک می کنه تا مراجعه کنندگان و مشتریان با توجه به نیاز خود به راحتی بخش مورد نظر رو پیدا کنن.

  • رستوران و فودکورت

ایران مال هم مثل تمام مراکز خرید مطرح جهان برای راحتی حال مشتریان و مراجعه کنندگان دارای رستوران ها و فودکورت های متنوعیه که افراد به راحتی می تونن از این خدمات استفاده کنن. این مجموعه با 4 فودکورت و بیش از 200رستوران و کافی شاپ در فضاهایی لوکس و باکیفیت از مشتریان خود با انواع غذاهای سنتی، فست فود و… پذیرایی می کنه. البته این رستوران ها و کافی شاپ ها با فضاهای بزرگ و زیبایی که در اختیار دارن، امکان برگزاری از مراسم ها و جشن های مختلف را هم دارن.

  • پردیس سینمایی

در ضلع غربی ایران مال، پردیس سینمایی این مجموعه با 12 سالن نمایش فیلم قرار داره که در مجموع حدود 1800 نفر ظرفیت داره و از به روز ترین تکنولوژی حال حاضر دنیا استفاده می کنه. البته سه سالن از 12 سالن نمایش این مجموعه به نمایش های وی آی پی اختصاص داره.

علاوه بر این تو این مجموعه، دو عدد کافه سینما هم با هدف ایجاد محلی برای تبادل نظر اهالی سینما احداث شده که حدود 850 متر مربع مساحت داره و شامل چند تا کافی شاپ میشه.

  • مجموعه ورزشی ایران مال

مجموعه رزشی لوکس ایران مال شامل جاده تندرستی، مجموعه استخر و اسپا، استادیوم چند منظوره، کلینیک ورزشی پزشکی، مرکز آمادگی جسمانی، پیست یخ، مجموعه اسکواش و باشگاه بولینگه که خدماتی با کیفیت و مناسب را به مراجعین، ورزشکاران و مشتریان ارائه میدن. البته با توجه به وسعت این بخش، امکان برگزاری انواع مسابقات محلی و بین المللی هم تو این مجموعه وجود داره.

  • مرکز نمایشگاهی

در بازار بزرگ ایران مال چهار طبقه وجود داره که به عنوان مرکز نمایشگاهی ازش استفاده می کنن. با توجه به این که برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی نقش مهمی در زمینه سود آوری تجاری ایفا می کنه، این مجموعه تلاش کرده تا با ارائه امکاناتی مثل اینترنت رایگان، استودیو، امکانات ویژه معلولین، پارکینگ اختصاصی، اتاق های ویژه مادر و کودک ، امکانات رادیویی و … گامی اساسی در زمینه سودآوری تجاری بردارد.

  • هتل

یکی از برترین و بزرگترین هتل های شهر تهران در ایران مال قرار داره که با بهره گیری از فرهنگ ایرانی با متدهای روز دنیا ساخته شده. این مجموعه 18 طبقه ای شامل 395 واحد اقامتی، اتاق جلسات، سالن آمفی تئاتر، سالن ضیافت، سالن های ماساژ، حمام ترکی، مراکز آب درمانی، سالن ورزشی، دو استخر، یک رستوران ایتالیایی، یک رستوران آرژانتینی و دو رستوران ایرانی و … می باشد.

امیدواریم توی این مطلب تونسته باشیم به شما کمک کنیم که تمامی امکانات ایران مال که قطعا بیشتر از ایناس رو بشناسید و توی ایران مال دنبال علاقه خودتون برید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3700

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.