افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

بهترین هتل‌های مشهد برای دسترسی راحت به حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر : 1205
بهترین هتل‌های مشهد برای دسترسی راحت به حرم امام رضا (ع)

شهر مشهد، در شمال غرب کشورمان، تقریبا در تمام روزهای سال، میزبان سخاوتمند تعداد بی‌شماری از مسافرانی‌ست که به قصد زیارت هشتمین امام شیعیان، حضرت امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند. به دلیل اینکه مشهد جزو مهم‌ترین قطب‌های گردشگری و زیارتی محسوب می‌شود، از تنوع زیادی در واحدهای مختلف اقامتی برخوردار است. این موضوع […]

شهر مشهد، در شمال غرب کشورمان، تقریبا در تمام روزهای سال، میزبان سخاوتمند تعداد بی‌شماری از مسافرانی‌ست که به قصد زیارت هشتمین امام شیعیان، حضرت امام رضا (ع) راهی این شهر می‌شوند. به دلیل اینکه مشهد جزو مهم‌ترین قطب‌های گردشگری و زیارتی محسوب می‌شود، از تنوع زیادی در واحدهای مختلف اقامتی برخوردار است. این موضوع در خیلی از مواقع، می‌تواند مسافران را سردرگم کند و باعث شود نتوانند انتخاب درستی برای هتل یا هتل آپارتمان موردنظرشان داشته باشند. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که زائران برای اقامت در شهر مشهد در نظر می‌گیرند، نزدیکی به حرم است. در ادامه شما را با سه مورد از بهترین هتل‌های مشهد که فاصله دوری از حرم ندارند را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل رز درویشی مشهد، یکی از نوسازترین هتل‌های نزدیک حرم

هتل رز درویشی مشهد، یکی از نوسازترین هتل‌های مشهد بوده که در سال 1399 تاسیس شده است. این هتل 16 طبقه، علاوه بر اینکه فاصله بسیار کمی با حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، از امکانات رفاهی خوبی مانند رستوران، کافی‌ شاپ با فضای باز برخوردار است. در صورتیکه قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس یا مترو داشته باشید، با اقامت در این هتل،‌ مشکلی در این مورد نخواهید داشت. با ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه مشهد نیز بین 15 تا 20 دقیقه با خودرو فاصله دارید. علاوه بر موارد ذکر شده، در صورتیکه قصد خرید داشته باشید، مجتمع‌های تجاری‌ای مثل زیست خاور و مرکز خرید آلتون که جزو بهترین‌ها در مشهد هستند، تنها در 5 کیلومتری این هتل قرار دارند و می‌توانید دسترسی خوبی به آن‌ها داشته باشید.

با اقامت در این هتل، شهر مشهد زیر پای شما خواهد بود

هتل درویشی مشهد، یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های پنج‌ ستاره شهر مشهد است که حتما نام آن را شنیده‌اید. این هتل 25 طبقه، یکی از بلندترین ساختمان‌های شهر مشهد بوده که با اقامت در اتاق‌های این هتل، چشم‌انداز زیبایی از شهر مشهد را تجربه خواهید کرد. از نظر نزدیکی به حرم امام رضا، این هتل در اصلی‎‌ترین خیابان منتهی به حرم امام رضا و در فاصله‌ 2 کیلومتری از حرم قرار دارد و  پیاده حدود 15 دقیقه و با خودرو کمتر از 5 دقیقه از هتل مجلل درویشی مشهد تا حرم امام رضا فاصله دارید. از نظر امکانات رفاهی، این هتل یکی از مجهزترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود،‌ با اقامت در این هتل، امکاناتی مانند سالن بیلیارد، استخر، سونا، سالن ماساژ، مرکز خرید هتل، سالن کنفرانس و همایش، و سالن بدنسازی را در اختیار خواهید داشت. علاوه بر این‌ها، جالب است بدانید که در ساختمان اصلی این هتل، چندین رستوران و کافی‌ شاپ با غذاهایی مختلف مثل ایرانی، فست فود، آسیایی، و بین‌المللی برای پذیرایی شما وجود دارد.

تجربه اقامت در هتلی که در زیباترین خیابان مشهد قرار گرفته است

هتل قصر مشهد، در یکی از زیباترین خیابان‌های شهر مشهد، یعنی خیابان امام رضا، قرار گرفته است. این هتل زیبا و پنج ستاره، برای کسانی که به دنبال اقامت در هتلی لوکس با امکانات ویژه و نزدیک به حرم هستند، انتخاب مناسبی است. با اقامت در هتل قصر مشهد به امکاناتی مانند مجموعه ورزشی، استخر و سونا، حمام سنتی، کافی‌شاپ، رستوران‌های متنوع، و چایخانه سنتی دسترسی خواهید داشت. این هتل از نظر موقعیت مکانی یکی از بهترین هتل‌های مشهد است،‌ چرا که هم به حرم نزدیک است و هم آرامگاه شیخ بهایی، گنبد خشتی، پارک میرزا کوچک‌خان، و آرامگاه نادرشاه افشار نزدیک هتل بین المللی قصر مشهد قرار دارند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1205

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.