افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

جدیدترین روش درمان طاسی سر با کاشت مو

  • کد خبر : 1546
جدیدترین روش درمان طاسی سر با کاشت مو

یکی از تاثیرگذارترین موارد در زیبایی چهره داشتن موهایی پرتراکم و زیبا است. اما این روزها تنش و استرس در زندگی، تغذیه ناسالم، عادت‌های غلط مثل استفاده مدام از رنگ مو و وسایل آرایشی نامرغوب، ژنتیک، سابقه بیماری‌های خاص و بسیاری عوامل دیگر سبب شده‌اند که افراد زیادی با مشکل ریزش شدید مو مواجه شوند. […]

یکی از تاثیرگذارترین موارد در زیبایی چهره داشتن موهایی پرتراکم و زیبا است. اما این روزها تنش و استرس در زندگی، تغذیه ناسالم، عادت‌های غلط مثل استفاده مدام از رنگ مو و وسایل آرایشی نامرغوب، ژنتیک، سابقه بیماری‌های خاص و بسیاری عوامل دیگر سبب شده‌اند که افراد زیادی با مشکل ریزش شدید مو مواجه شوند. خوشبختانه راهکارهای متعددی در این مسیر می‌توانند در بازگرداندن موهای از دست رفته نتیجه‌بخش باشند. در این میان یکی از موترترین و بهترین روش برای درمان طاسی سر آقایان و البته خانم‌ها بهره‌مندی از تکنیک‌های کاشت مو است. در صورتی که شما نیز از این مشکل رنج می‌برید و به فکر چاره هستید بهتر است در این مقاله با تیم تخصصی کلینیک کاشت مو ابرو رز همراه باشید تا شما را با هر آنچه که در این زمینه نیاز است قبل از اقدام به کار آشنا کنیم.

متد جدید درمان طاسی سر با کاشت مو

درمان طاسی سر با پیوند و کاشت موی طبیعی به عنوان یکی از جدیدترین متدهای موجود شناخته می‌شود که در کلینیک‌های زیبایی ارائه می‌گردد. در نتیجه از عارضه جانبی بسیار کمتری نسبت به سایر روش‌های قدیمی‌تر برخوردار است. از طرفی دیگر نتایج حاصل از آن سریع‌تر بروز پیدا کرده و قابل مشاهده خواهد بود. تمامی کسانی که دوست دارند از مزایای روش‌های مدرن و جدید کاشت مو در محیطی کاملا استاندارد و مطمئن برخوردار شوند، می‌توانند همین حالا با کلینیک زیبایی رز تماس گرفته و نسبت به تعیین وقت مشاوره رایگان توسط پزشک مطرح کشوری دکتر روحانی اقدام کنند.

کاشت مو چیست ؟

بعد از معرفی و صحبت در مورد کاشت مو سوالی که ذهن کاندیدهای انجام آن را به خود درگیر می‌کند این است که کاشت مو چیست ؟ به تکنیک برداشتن فولیکول‌های مو از ناحیه‌ای از بدن که موهایی سالم و محکم دارد (بانک مو) و انتقال آن‌ها به ناحیه کم‌تراکم و حتی طاسی سر کاشت مو گفته می‌شود. این روزها روش‌های متعددی به منظور برداشت و کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که از شخصی به شخص دیگر می‌توانند پررنگ‌تر و یا کم‌رنگ‌تر شوند. کلینیک رز با مجهز بودن به دستگاه‌های روز دنیا شما را در انتخاب بهترین روش با توجه به شرایط و انتظاراتی که دارید همراهی خواهد کرد.

مراحل انجام کاشت مو

همان طور که گفته شد روش‌های متعددی برای انجام کاشت مو وجود دارند. مراحل انجام تمامی این روش‌ها یکسان بوده و تنها تفاوت آن‌ها در شیوه استخراج و کاشت فولیکول‌های مو می‌باشد. این مراحل به ترتیب عبارتند از:

  • تعیین یک جلسه مشاوره بین پزشک و مراجعه‌کننده به منظور انجام بررسی‌ها و آزمایش‌های لازم
  • آماده‌سازی کاندید انجام کاشت مو با اعمال بی‌حسی موضعی و استریلیزاسیون در نواحی بانک مو و کاشت مو
  • استخراج فولیکول‌های مو طبق روش انتخاب شده از قبل
  • آماده‌سازی فولیکول‌های استخراج شده زیر میکروسکوپ‌های دقیق برای کاشت
  • پیوند دادن فولیکول‌های آماده شده توسط پزشک متخصص طبق روش کاشت مو انتخاب شده
  • اتمام کار و اعمال پانسمان و بخیه در صورت نیاز بسته به تهاجمی یا غیر تهاجمی بودن روش کاشت مو

کلینیک کاشت مو و ابرو رز با داشتن کادر درمانی حرفه‌ای و متخصص و حضور دکتر روحانی در محیطی مجهز به تکنولوژی‌های روز دنیا تمامی این مراحل را با نهایت دقت و حساسیت انجام می‌دهد. بنابراین به یکی از الویت‌های کاندیدهای کاشت مو در ایران تبدیل شده است.

کاندید مناسب کاشت مو

روش‌های کاشت مو به صورت تهاجمی و نیمه تهاجمی در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که تمامی افراد می‌توانند از مزایای پیوند مو در داشتن موهایی پرتراکم و زیبا بهره‌مند شوند. با این حال به منظور رسیدن به بهترین نتیجه افراد زیر بهترین گزینه برای این کار هستند:

  • داشتن حداقل ۲۵ سال سن
  • مردانی که بیش از ۵ سال با مشکل ریزش شدید مو مواجه هستند
  • افرادی که انتظارات واقع‌بینانه از کاشت مو و نتایج حاصل از آن دارند
  • افرادی که در اثر حادثه موهای خود را از دست داده‌اند
  • افراد با بانک مو سالم و مناسب
  • کسانی که هیچ گونه بیماری خاص مبتلا نیستند

با در نظر گرفتن موارد عنوان شده در بالا می‌توانید از قرار گرفتن در لیست کاندیدهای مناسب برای کاشت مو مطلع شوید. همچنین مشاوران ما در کلینیک تخصصی رز آماده ارائه هر گونه راهنمایی و مشاوره هستند. پس اگر دوست دارید به صورت قطعی از این موضوع در خصوص خود مطلع شوید همین حالا از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با مشاوران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید و نسبت به تعیین وقت مشاوره رایگان اقدام کنید.

آیا خانم ها هم می توانند کاشت مو انجام دهند ؟

بله، انجام کاشت مو محدودیت جنسی نداشته و تمامی زنان و مردانی که به هر دلیلی از مشکل ریزش شدید مو و همچنین طاسی سر شکایت دارند می‌توانند اقدام به کاشت مو کنند. تنها موضوعی که در این مسیر اهمیت پیدا می‌کند انتخاب یک کلینیک و پزشک معتبر و شناخته شده است. کلینیک رز مفتخر است که به عنوان یکی از بهترین‌های تهران و البته ایران در این زمینه شناخته می‌شود.

درمان ریزش موی ارثی با پیوند مو طبیعی

ریزش موها می‌توانند در زنان و مردان اتفاق افتاده و دلایل متعددی داشته باشند. از جمله این دلایل می‌توان به تغذیه، عادات غلط زندگی، بیماری یا وراثت اشاره کرد. هر کدام از این دلایل با پیگیری و درمان قابل پیشگیری بوده و فرد می‌تواند دوباره به موهای سالم و پرتراکم قبلی خود دست یابد. اما در این میان مسئله وراثت کمی متفاوت بوده و افرادی که به دلایل ارثی دچار ریزش شدید مو و حتی طاسی شده‌اند نمی‌توانند از وقوع آن پیشگیری کنند. تنها روش درمانی برای این دسته از افراد پیوند مو طبیعی است. به خصوص اینکه این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی روش‌های متعددی برای این منظور روی کارآمده‌اند و نتایجی بسیار ایده‌آل و طبیعی را در پی دارند.

اگر شما نیز به دلایل ژنتیکی دچار ریزش در موهای خود شده‌اید می‌توانید همین حالا با مشاوران ما در کلینیک تخصصی رز تماس گرفته و با استفاده از مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات به موهایی با تراکم بالا و زیبا دست یابید.

بهترین دکتر برای کاشت مو در تهران کیست ؟

از آنجایی که پزشک متخصص کاشت مو کننده اصلی کار در این مسیر است انتخاب یک پزشک خوب و متبحر از اهمیت خیلی بالایی برخوردار است. یک پزشک خوب باید ویژگی‌هایی از قبیل داشتن تخصص، تجربه کافی و مجوز کار از سازمان نظام پزشکی را داشته باشد. دکتر روحانی به عنوان یکی از پیشکسوت‌ها در حوزه کاشت مو توانسته به انتخاب اول اغلب کاندیدهای عمل زیبایی پیوند مو تبدیل شود. در صورت تمایل به استفاده از تخصص و مهارت‌های دکتر روحانی می‌توانید با کلینیک رز تماس بگیرید.

 

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.