افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
0

دکتر اختری، بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

  • کد خبر : 1846
دکتر اختری، بهترین مرکز ایمپلنت در تهران

در طول زندگی ممکن است اتفاق‌های مختلفی پیش بیاید که باعث شود دندان‌های اصلی خود را از دست بدهید. البته شایع‌ترین دلیل‌های آن می‌تواند پیری، جنس بد دندان‌ها و در نهایت مجبور شدن به کشیدن آن‌ها باشد. خوشبختانه امروزه با روشی به نام ایمپلنت به‌راحتی و بدون نگرانی می‌توانید دوباره حس داشتن دندان‌هایی زیبا و […]

در طول زندگی ممکن است اتفاق‌های مختلفی پیش بیاید که باعث شود دندان‌های اصلی خود را از دست بدهید. البته شایع‌ترین دلیل‌های آن می‌تواند پیری، جنس بد دندان‌ها و در نهایت مجبور شدن به کشیدن آن‌ها باشد. خوشبختانه امروزه با روشی به نام ایمپلنت به‌راحتی و بدون نگرانی می‌توانید دوباره حس داشتن دندان‌هایی زیبا و همیشگی را تجربه کنید و از کابوس داشتن دندان‌های مصنوعی و دردسرهای آن دور شوید. البته در این مسیر سوالی که پیش می‌آید اینست که چگونه ایمپلنت باکیفیت و عالی انتخاب کنیم؟ خب قطعا اول از همه لازم است با بهترین مرکز ایمپلنت آشنا شوید و از مشاوره‌های آن‌ها قبل شروع ایمپلنت بهره ببرید. چون همانطور که می‌دانید بحث سلامتی شما در میان است پس باید مرکز ایمپلنت همراه با خدمات عالی، باکیفیت همراه با بهترین پرسنل را انتخاب کنید. در ادامه مطلب حتما با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین مراکز ایمپلنت در تهران بپردازیم.

ایمپلنت دندان چیست و روش‌های گوناگون آن چگونه انجام می‌شود؟

ایمپلنت دندان که نام دیگر آن فیکسچر است در واقع به وسیله روش‌های تخصصی در کاشت دندانی که کاملاً طبیعی و با دوام به نظر برسد به شما کمک می‌کند تا دقیقاً اندازه ریشه دندانتان، به جای ریشه دندان از دست رفته جایگزین کنید. اگر شما ساکن تهران هستید و قصد دارید ایپملنت دندان انجام دهید می‌توانید به مرکز ایمپلنت دکتر اختری مراجعه کنید چون تمامی فیکسچرها در این مرکز با دقت بسیار زیادی ساخته می‌شود تا کاملاً در اندازه دندان طبیعی باشند و در دهان شما طبیعی به‌نظر برسند.

ایمپلنت دندان در این مرکز ایمپلنت به سه روش انجام می‌پذیرد که در ادامه مراحل آن را به‌طور کامل برای شما شرح خواهیم داد.

  • ایمپلنت یک مرحله‌ای

در ایمپلنت یک مرحله‌ای از روش حد لثه استفاده می‌شود. در این روش ایمپلنت دندانی در استخوان فک شما قرار داده می‌شود و قطعه موقتی برون فکی ایمپلنت دندانی از لثه خارج است و در نهایت در این روش لثه دور ایمپلنت دندانی در همان مرحله اول جراحی بخیه زده می‌شود. از خوبی‌های این روش اینست که برای اکثر بیماران قابل اجرا است.

  • ایمپلنت دو مرحله‌ای

اگر شما زیبایی دندان‌هایتان و ایمپلنتی که انجام می‌دهید برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است و حساسیت و وسواس زیادی نسبت به آن دارید روش ایمپلنت دو مرحله‌ای را پیشنهاد می‌کنیم. اولین برتری روش ایمپلنت دو مرحله‌ای که حس خوشایندی به بیمار می‌دهد غیر قابل دسترس بودن آن در فضای داخلی دهان است. اگر بخواهیم روش کار این ایمپلنت را برای شما واضح‌تر توضیح دهیم باید بدانید که ایمپلنت دندانی در استخوان فک دهان قرار داده می‌شود و لثه روی آن بخیه زده می‌شود. همچنین بعد از جراحی، ایملنت داخل دهان قابل مشاهده نیست چون ایمپلنت زیر لثه قرار دارد تا تحت هیچ نوع فشاری قرار نگیرد.

  • ایمپلنت Immediate loading

از اصلی‌ترین کاربردهای این روش برای دندان‌های جلو است. در واقع در ایمپلنت Immediate loading به شما کمک می‌شود در مدت زمان 2 الی 3 ماه که برای دوره ترمیم شما در نظر گرفته می‌شود بدون دندان نباشید. از مزیت‌های این روش آن است که در یک جلسه خارج کردن دندان یا ریشه را می‌توان انجام داد و در صورت نیاز استخوان ناحیه ترمیم می‌شود.

انواع ایمپلنت‌ها چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

ایمپلنت‌های مختلف با توجه به کشور سازنده آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی در مرکز ایمپلنت ارائه می‌شوند. علاوه‌بر کشور سازنده ایمپلنت که به تشخیص پزشک معالج و در نهایت تصمیم خود بیمار با توجه به بودجه‌ای که مد نظرش است، مواردی همچون پشتیبانی و گارانتی کشور سازنده، میزان استخوان فک، میزان سختی استخوان فک، پیچ ایمپلنت انتخاب می‌شود.

معرفی بهترین برندهای ایمپلنت دندان

اگر شما به فکر انجام ایمپلنت هستید قطعا بعد از پیدا کردن بهترین مرکز ایمپلنت ، اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید شناسایی بهترین برند محصولات و خدماتی‌ست که در زمینه ایمپلنت دندان ارائه می‌شود. کلینیک تخصصی ایمپلنت دکتر اختری بیش از 10 سال تجربه دارند و در این زمینه از بهترین برندهای ایمپلنت دندان استفاده می‌کنند. در زمینه ارائه برندهای مختلف باید بدانید که بهترین ایمپلنت کره‌ای F&B ، اروپایی، سوئیسی، آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، Anyone، Anyridge، Neobiotech از بهترین ایمپلنت‌های دنیا محسوب می‌شوند. در مرکز ایمپلنت دکتر اختری از این برندهای معتبر و باکیفیت برای درمان بیمارانی که نیاز به ایمپلنت دارند استفاده می‌شود. پس شما باید به پزشک معالج خود اعتماد کنید تا با توجه به وضعیت دندان‌ها و لثه شما بهترین گزینه را به شما معرفی کند.

مراقبت‌های بعد از ایمپلنت دندان

بعد از انجام ایمپلنت دندان در مرکز ایمپلنت دکتر اختری لازم است شما مواردی که ذکر می‌شود را به‌طور کامل رعایت کنید:

  • پس از ایمپلنت تا یک روز از مسواک زدن خودداری کنید.
  • تا 8 ساعت بعد از ایمپلنت از شستن دهان خودداری کنید.
  • بعد از ایمپلنت تا 3 روز از کشیدن سیگار، نوشیدن چای و قهوه جلوگیری کنید.
  • استفاده از مشروبات الکلی و هر نوع مواد مخدری می‌تواند تاثیر منفی روی روند درمان و میزان موفقیت‌آمیز بودن ایمپلنت شما بگذارد.
  • از نوشیدن مایعات حداقل دو هفته با نی و همچنین مایعات و غذاهای گرم خودداری شود.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی ایمپلنت دندان، روش‌های مختلف آن و همچنین معرفی بهترین برندهای موجود برای ایمپلنت دندان پرداختیم تا شما اطلاعات اولیه کافی و لازم در این زمینه را داشته باشید. همچنین ما مرکز ایمپلنت دکتر اختری را در زمینه ایمپلنت دندان به شما معرفی کردیم که قطعا می‌تواند بهترین مرکز ایمپلنت در تهران باشد و دلیل اصلی آن کیفیت محصولاتی‌ست که برای درمان بیماران خود استفاده می‌کند. شما برای اطلاع از قیمت‌های ایمپلنت دندان می‌توانید به‌صورت حضوری به مرکز ایمپلنت دکتر اختری مراجعه کنید یا به سایت کلینیک ایمپلنت دندان دکتر اختری مراجعه کنید و به‌صورت آنلاین ویزیت و مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.