افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

چگونه اندام تناسلی جوان و زیبا داشته باشیم؟

  • کد خبر : 3558
چگونه اندام تناسلی جوان و زیبا داشته باشیم؟

یکی از مهمترین ارگان های بدن که مراقبت صحیح آن از اهمیت ویژه برخوردار است، دستگاه تناسلی است. امروزه انواع جراحی های زیبایی واژن توسط افراد مختلف به منظور درمان مشکلات مختلف انجام می گیرند. در ادامه قصد داریم تا این روش های مختلف را مورد بررسی قرار داده و مزایا و معایب هر یک […]

یکی از مهمترین ارگان های بدن که مراقبت صحیح آن از اهمیت ویژه برخوردار است، دستگاه تناسلی است. امروزه انواع جراحی های زیبایی واژن توسط افراد مختلف به منظور درمان مشکلات مختلف انجام می گیرند. در ادامه قصد داریم تا این روش های مختلف را مورد بررسی قرار داده و مزایا و معایب هر یک از آن ها را عنوان کنیم.

به طور معمول هدف از انجام انواع عمل زیبایی واژن علاوه بر زیباسازی رفع مشکلات مختلفی است که ممکن است برای زنان پیش آید. با بالا رفتن سن مجاری ادرار قدرت و استقامت اولیه خود را از دست داده و عضلات و بافت های این ارگان بدن قوام اولیه خود را دیگر نخواهد داشت. از این رو یکی از مشکلاتی که اکثر خانم ها در دوران یائسگی با آن مواجه می شوند بی اختیاری ادرار است. همچنین در این دوران لایه های سطحی واژن از بین می روند و ممکن است با مشکلات مختلف همچون خونریزی، سوزش و احساس درد مواجه شوید. با انجام انواع جراحی های زیبایی واژن می توان این مشکلات را به صورت موثر درمان کرد.

واژینوپلاستی از انواع جراحی های زیبایی واژن و جوانسازی آن

یکی از پرطرفدارترین انواع جراحی های زیبایی واژن، واژینوپلاستی می باشد. این عمل زیبایی واژن به طور معمول با هدف از بین رفتن علائم شل شدگی واژن که به دلایل مختلف ممکن است ایجاد شود انجام می گیرد. از مهمترین عوامل موثر بر شل شدگی واژن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سن

زایمان های زیاد

کاهش وزن شدید

این عمل زیبایی واژن علاوه بر جنبه زیبایی دارای جنبه درمانی نیز می باشد. با انجام این عمل می توان بی اختیاری ادرار را درمان کرد و روابط زناشویی را بهبود بخشید. این عمل زیباسازی واژن همچنین در میزان لذت جنسی افراد نقش مهمی را ایفا می کند. تا چندین هفته پس از انجام این عمل زیبایی توصیه می شود از داشتن روابط جنسی و انجام فعالیت های شدید ورزشی خودداری نمایید. البته پس از گذشت 3 تا 5 روز پس از انجام این عمل زیبایی می توانید فعالیت های روزمره خود را بدون مشکل انجام دهید.

لابیاپلاستی

از دیگر انواع جراحی های زیبایی واژن و جوانسازی آن می توان به عمل لابیاپلاستی اشاره کرد.  به طور معمول این عمل زیبایی روی لابیاهای اطراف واژن انجام می گیرد و در طول آن شکل و اندازه لابیاها تغییر می یابد. لابیاپلاستی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو بهتر است توصیه های پزشک متخصص زنان خود را در رابطه با آن جدی  بگیرید.

تقویت نقطه G از دیگر انواع جراحی های زیبایی واژن

تقویت نقطه G نیز از دیگر انواع جراحی های زیبایی واژن می باشد. اکثر زنانی که میل جنسی آن ها بنا به دلایل مختلف از جمله افزایش سن و زایمان های طبیعی مکرر میل جنسی آن ها کاهش یافته است کاندید مناسبی برای انجام این عمل زیبایی هستند. پس از بی حسی موضعی در طول این عمل جراحی به دیواره جلویی واژن ژل و چربی تزریق شده و نقطه جی به خوبی تقویت می شود.

نهان سازی کلیتورال

از دیگر انواع جراحی های زیبایی واژن می توان به نهان سازی کلیتورال اشاره کرد. در طول این عمل زیبایی بافت اضافه که کلیتوریس را پوشانده حذف می شود. از مهمترین مزایای این عمل زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهبود روابط جنسی و افزایش لذت جنسی

راحتی فرد هنگام پوشیدن لباس های تنگ، ورزش و دیگر فعالیت های روزانه

پرینورافی از انواع جراحی های زیبایی واژن

یکی دیگر از عمل های زیبایی واژن که اغلب به منظور تنگ کردن واژن انجام می گیرد پرینورافی می باشد. در صورت ابتلا به گشادی واژن بنا به دلایل مختلف از جمله افزایش سن، زایمان های متعدد، تعداد دفعات بالای روابط جنسی کاندید مناسبی برای این عمل زیبایی خواهید بود.

با انجام این عمل زیبایی می توان از افتادگی رحم و ضعف عضلات لگن پیشگیری کرد. از مهمترین مزایای این نوع عمل جراحی زیبایی واژن می توان به افزایش رضایت در روابط جنسی اشاره کرد. با انجام این عمل زیبایی می توان عضلات و بافت های اطراف دهانه رحم را ترمیم کرد و دهانه واژن را نیز تنگ تر نمود.

برخی از دلایل افتادگی و شل شدن دهانه رحم همچون افزایش سن، چاقی، سرفه مزمن، یبوست های مکرر و تومورهای لگنی شما را نیازمند به انجام این عمل زیبایی واژن می کنند. این عمل جراحی تقریبا به صورت سرپایی و تنها در طول دو ساعت انجام می گیرد. پس از گذشت یک هفته فرد قادر به انجام فعالیت های روزانه خود خواهد بود. لازم به ذکر است که از انجام روابط جنسی تا یک ماه پس از انجام این عمل زیبایی باید خودداری نمود. امکان انجام این عمل زیبایی بلافاصله پس از زایمان برای شما وجود خواهد داشت. متخصص زنان در طول این عمل واژن شما را بخیه خواهد زد. این امر باعث تنگ شدن واژن شما خواهد شد.

در صورت رعایت تمام نکات توصیه شده توسط متخصص زنان پس از انجام انواع جراحی های زیبایی واژن به نتایج مطلوب دست خواهید یافت.

جراحی زیبایی واژن

سفید کردن واژن با استفاده از لیزر درمانی

دائمی ترین و آسان ترین روش سفید کردن واژن، لیزر درمانی است. تعداد جلسات لازم برای روشن ساختن واژن با استفاده از لیزر درمانی به شدت تیرگی ناحیه تناسلی بانوان وابسته می باشد. از این رو بنا به صلاحدید پزشک متخصص ممکن است به یک تا چندین جلسه برای سفید کردن واژن با استفاده از لیزر درمانی نیاز داشته باشید.

جمع بندی

انواع جراحی های زیبایی واژن محدودیت های جدی برای بانوان ندارند اما اگر از آن دسته از بانوانی هستید که به بیماری های سیستمیک و یا بیماری های موضعی خاصی مبتلا هستید بهتر است از انجام این عمل های زیبایی خودداری نمایید. بهترین متخصص زنان قبل از انجام جراحی های مختلف زیبایی واژن متقاضی را به طور کامل مورد معاینه قرار خواهد داد. همچنین یک متخصص قبل از انجام هر یک از این جراحی های زیبایی ممکن است از شما بخواهد تا آزمایشات مختلف همچون آزمایش خون، آزمایش کلیه، تست قند خون، تست عملکرد قلب، تست پاپ اسمیر و آزمایش تیروئید را انجام دهید تا از عوارض جانبی پس از انجام این عمل های زیبایی تا حد امکان پیشگیری نمایید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما میتوانید سوالات و تجربیات خود را در وب سایت دکتر ندا حاجیها متخصص زنان و زایمان به آدرس https://drhajiha.com مطرح کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3558

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.