افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

راهنمای خرید لوسترهای مدرن

  • کد خبر : 3522
راهنمای خرید لوسترهای مدرن

لوسترهای امروزی شبیه لوسترهای قدیمی نیستند. در گذشته اکثرا لوسترها زرق و برق دار و کریستالی بودند. لوسترهای مدرن همان زیبایی و درخشش را دارند ولی در سبک های امروزی تر. یک چراغ تزئینی یک المان کاربردی عالی برای هر خانه محسوب می شود. امروزه لوسترها یک کالای ضروری برای دکوراسیون هر خانه هستند. تعیین […]

لوسترهای امروزی شبیه لوسترهای قدیمی نیستند. در گذشته اکثرا لوسترها زرق و برق دار و کریستالی بودند. لوسترهای مدرن همان زیبایی و درخشش را دارند ولی در سبک های امروزی تر. یک چراغ تزئینی یک المان کاربردی عالی برای هر خانه محسوب می شود. امروزه لوسترها یک کالای ضروری برای دکوراسیون هر خانه هستند. تعیین اندازه کلی لوستر نکته ضروری است که بتید قبل از خرید به آن توجه کرد. تنوع زیادی از لوسترها برای انتخاب وجود دارد. تعداد چراغ ها در لوسترهای مختلف متفاوت خواهد بود. بسته به اندازه لوستر، بین سه تا ده لامپ در لوستر استفاده می شود. در برخی موارد ممکن است تعداد بیشتر هم باشد. شما می توانید یک لوستر کوچک برای یک اتاق کوچکتر داشته باشید، به شرطی که فضای کافی برای آن داشته باشید.لوسترهای کوچکتر را می توان در اتاق های بزرگتر نیز استفاده کرد ولی باید چند لوستر کوچک را به موازات هم نصب کرد تا نور یکنواخت را در سراسر فضا ایجاد کنند. نکته ضروری دیگر انتخاب استایل مورد نظرتان است.امروزه شما می توانید انواع مختلفی از لوستر ها را، از جمله لوستر مدرن را خریداری کنید فقط بستگی دارد چه سبکی را در نظر دارید.

لوسترهای مدرن: 7 ایده برای انتخاب بهترین لوستر

خرید بهترین لوسترهای مدرن برای خانه شما کار آسانی نیست، به همین دلیل مهم است که قبل از خرید، همه نکات را بررسی کنید تا بهترین لوستری را که می توانید با پول خود خریداری کنید، به دست آورید، به خصوص اگر آنچه در ذهن دارید یک سبک لوستر مدرن است.

ما اینجا هستیم تا نکات مفیدی را برای دریافت بهترین لوسترها به صورت آنلاین یا آفلاین به شما ارائه دهیم.

 1) اندازه مناسب لوستر را برای اتاق خود انتخاب کنید:

فاکتورهای زیادی در مورد اندازه وجود دارد، چراغ‌های لوستر مدرن از نظر اندازه و طراحی بسیار متنوع‌تر هستند.اگر لوستری را که انتخاب می کنید که خیلی کوچک یا بزرگ باشد خیلی جلوه خوبی نخواهد داشت. ولی با این حال اگر می خواهید لوستر خود را آنلاین بخرید و ابعاد را دقیق نمی دانید خرید لوستر بزرگتر خیلی بهتر از لوستر کوچک است.

امروزه نظرات مختلفی در مورد تناسب ابعاد اتاق با لوستر وجود دارد، اما یک قانون کلی خوب برای به دست آوردن بهترین ابعاد لوستر این است که ارتفاع و عرض اتاق خود را بر حسب فوت اندازه بگیرید، آنها را با هم جمع کنید و سپس نتایج را به اینچ تبدیل کنید. نتیجه قطر تقریبی لوستر مورد نیازشما به دست می آید.

برای آویزان کردن لوسترها و وسایل روشنایی بالای میز یا جزیره آشپزخانه، فرمول ایده آل نیم تا سه چهارم عرض میز شماست. باید ارتفاع آویزان لوستر، حدود 76 تا  80 سانتی متر بالاتر از میز شما باشد.

2) بهترین روشنایی را برای خانه خود تهیه کنید.

نباید تنها لوسترها را منبعی برای تامین نور خانه خود انتخاب کنید. لوسترها یک عنصر ضروری برای دکوراسیون خانه هستند. ظاهر و اندازه لوسترهای شما، فرقی نمی کند. مهم نیست که لوستر مدرن و لوکس یا  کلاسیک و بزرگ باشد،اما باید لوستر خود را با وسایل دیگری مانند چراغ های توکار و دیوارکوب تکمیل کنید.

3) تم طراحی داخلی خانه شما مهم است.

اولین چیزی که در نگاه اول مشخص است جذابیت کلی دکوراسیون خانه شما است. شما می توانید لوسترهای زیادی را به صورت آنلاین پیدا کنید که متناسب با دکوراسیون شما باشد. یکی از نکات مهم این است که آیا می خواهید اتاق شما چه حسی داشته باشد؟ شیک و مجلل باشد یا سبکی مدرن داشته باشد؟ میخواهید رنگ لوستر تیره باشد یا روشن ؟ به عنوان مثال، برجسته ترین رنگی که می خواهید در دکوراسیوان خود استفاده کنید چیست؟ این مورد یکی از عوامل تعیین کننده در دکوراسیون است، هر چه رنگ دیوار روشن تر باشد، به روشنایی کمتری نیاز دارید. این نوع سوالات به شما کمک می کند تا بهترین لوسترها را برای فضای خود تهیه کنید.

4) اندازه و شکل مبلمان و وسایل شما

مهم است که شکل و فرمی را انتخاب کنید که به بهترین وجه مکمل دیگر وسایل اتاق شما باشد تا ظاهری هماهنگ ایجاد کند. یک میز گرد یا مربع زیر یک لوستر گرد به بهترین شکل ممکن به نظر می رسد، از طرف دیگر،مبل های راحتی و دارای سبک مدرن با یک لوستر مدرن جلوه بسیار مناسبی دارد.

5- فضای مورد نظر برای نصب لوستر.

بسته به جایی که لوسترهای خود را آویزان می کنید، تفاوت زیادی در ظاهر اتاق ایجاد می شود. به عنوان مثال، در اتاق خواب ها، می توانید لوستر را در مرکز اتاق یا درست بالای تخت آویزان کنید. برای ورودی‌ها و اتاق‌های کوچک، اضافه کردن لوستر های بزرگ جلوه خوبی نخواهد داشت، زیرا بیش از حد روشن خواهد بود.


6- ارتفاع لوستر خود را تعیین کنید.

در انتخاب بهترین لوستر برای فضای مورد نظر خود، هر چه ارتفاع سقف بیشتر باشد ، لوستر باید بزرگتر و بلندتر باشد. اگر شما یک سقف بلند دارید همیشه باید گزینه بزرگتر را انتخاب کنید. اگر لوستر بالای جزیره آشپزخانه باشد، لوستر باید حدود 80 سانتی متر تا 1 متر از سطح جزیره بالاتر باشد. برای میز ناهارخوری هم همین حدود باید رعایت شود. لوستر هایی که در مکان هایی با سقف بلند مثل هتل ها و اماکن مذهبی نصب می شود باید بزرگتر باشد و ارتفاع لوستر هم نسبت به سقف های معمولی بیشتر باشد.

خرید لوستر بصورت آنلاین می تواند یک تجربه دلهره آور باشد

اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط به صورت آفلاین خرید می کنید. می توانید ابتدا با مرور وب سایت ها و خواندن کاتالوگ های لوستر های موجود در اینترنت،تحقیقات خود را انجام دهید و بعد از این که تصمیم گرفتید چه سبک لوستری را انتخاب کنید اقدام به خرید نمایید. اگر سبک خانه شما مدرن و امروزی است ما به شما لوستر های مدرن را پیشنهاد می دهیم. تنوع لوسترهای مدرن آنقدر زیاد است که شما با هر سلیقه ای که  باشید می توانید لوستر محبوب خود را پیدا کنید.در فروشگاه دکورابو شما هم امکان خرید حضوری و هم خرید آنلاین را دارید.
ما در فروشگاه دکورابو انواع لوسترهای مدرن را موجود داریم. با توجه به این که دکورابو خود تولید کننده لوستر است شما اگر لوستری را با ابعاد یا رنگی متفاوت هم نیاز داشته باشید ما در دکورابو لوستر مد نظر را برای شما بصورت سفارشی تولید خواهیم کرد.برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت دکورابو سر بزنید و با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3522

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.