تاریخ : چهارشنبه, ۲ تیر , ۱۴۰۰ 14 ذو القعدة 1442 Wednesday, 23 June , 2021
0

رژیم لاغری برای کاهش وزن

  • کد خبر : 894
رژیم لاغری برای کاهش وزن

قبلا برای شما عزیزان رژیم های غذایی کوتاه مدت معرفی کرده بودیم اما این رژیم یک رژیم پرطرفدار است .این نوع از رژیم غذایی بر می گردد به سال ۱۹۸۵ .این نوع رژیم به سرعت فراگیر شد. برای کاهش وزن سریع تر،ساده بودن،کاهش کلسترول و افزایش انرژی. به هر حال هیچ کتابی که با دلیل […]

قبلا برای شما عزیزان رژیم های غذایی کوتاه مدت معرفی کرده بودیم اما این رژیم یک رژیم پرطرفدار است .این نوع از رژیم غذایی بر می گردد به سال ۱۹۸۵ .این نوع رژیم به سرعت فراگیر شد. برای کاهش وزن سریع تر،ساده بودن،کاهش کلسترول و افزایش انرژی. به هر حال هیچ کتابی که با دلیل و مدرک علم و اسرار واکنش های متابولیکی را بازگو کند وجود ندارد. این رژیم اکثراً به اشتباه رژیم کلینیک کلوند نامیده می شد. رژیم سه روزه طرحی تنظیم شده است که باید سه روز دقیقاً از آن پیروی کرد. چهار تا پنج روز رژیم غذایی معمول خود را پیش بگیرید و مجدداً رژیم سه روزه را دنبال کنید.

جدید ترین رژیم های غذایی

هر روزه رژیم های غذایی و متدهای مختلف کاهش وزن مختلفی فریبکارانه ترویج می یابند.برای نمونه:

  • رژیم سوپ کلم
  • رژیم ۳ روزه
  • رژیم atkins
  • رژیم سواحل جنوب …

به افرادی که از رژیم ۳ روزه تبعیت می کنند قول می دهیم که حدود ۴٫۵ کیلوگرم (۱۰ پوند) کاهش وزن طی این ۳ روز داشته باشند. گرچه در واقع بیشتر این کاهش وزن بسبب از دست دادن مایعات است،نه سوختن چربی های نا مطلوب بدن. برای رسیدن به کاهش وزن پیشنهاد شده، ورزش در این متد ذکر نشده است.

آنچه می توانید بخورید در این رژیم لاغری سه روزه بخورید

رژیم ۳ روزه، برنامه غذایی فوق العاده خاصی است که باید دقیقاً اجرا شود. قسمت هایی که باید خورده شوند دقیقاً تعیین شده اند و به افرادی که تحت این رژیم غذایی قرار دارند هشدار داده می شود که بیش از غذاهای تعیین شده چیزی نخورند، در غیر این صورت کاهش ۱۰ پوندی در وزن خود نخواهند داشت. بعلاوه افرادی که تحت این رژیم غذایی اند نباید کمتر از آنچه در برنامه ی غذاییشان است مصرف کنند حتی اگر احساس گرسنگی نمی کنند. در جزئیات این رژیم هیچ گونه ورزشی ذکر و یا توصیه نشده است.

 

برنامه ی غذایی رژیم ۳ روزه

روز اوّل رژیم لاغری ۳ روزه

_ صبحانه :
قهوه ی سیاه یا چای به همراه ۱ یا ۲ عدد شیرینی کوچک
یک دوم گرپ فروت یا آب آن
۱ تکه نان تست (برشته) و ۱ قاشق سوپ خوری کره ی بادام زمینی

_ ناهار :
نیمی از یک تن ماهی
۱ تکه نان برشته
قهوه ی سیاه یا چای به همراه ۱ یا ۲ عدد شیرینی کوچک

_ شام
حدوداً ۹۰ گرم گوشت قرمز یا سفید
۱ فنجان لوبیا
۱ فنجان هویج
۱ عدد سیب
۱ فنجان بستنی وانیلی

روز دوّم رژیم لاغری ۳ روزه

_ صبحانه :
قهوه  سیاه یا چای به همراه ۱ یا ۲ عدد شیرینی کوچک
۱ عدد تخم مرغ
نیمی از یک موز
۱ تکه نان برشته

_ ناهار :
۱ قالب پنیر خانگی یا ۱ عدد تن ماهی
۸ عدد کلوچه

_ شام :
۲ ورق کالباس گوشت
۱ فنجان بروکلی یا کلم
نصف فنجان هویج
نصف ۱ عدد موز
نصف فنجان بستنی وانیلی

روز سوّم رژیم لاغری ۳ روزه

_ صبحانه :
قهوه ی سیاه یا چای به همراه ۱ یا ۲ عدد شیرینی کوچک
۵ عدد کلوچه
حدود ۳۰ گرم پنیر خانگی
۱ عدد سیب

_ ناهار :
قهوه سیاه یا چای به همراه ۱ یا ۲ عدد شیرینی کوچک
۱ عدد تخم مرغ آب پز
۱ تکه نان برشته

_ شام :
۱ عدد تن ماهی
۱ فنجان هویج
۱ فنجان گل کلم
۱ فنجان خربزه یا هندوانه
نصف فنجان بستنی وانیلی
بعلاوه ی این رژیم سخت، فرد تحت این رژیم روزانه موظف به نوشیدن ۴ فنجان آب یا نوشیدنی فاقد از کالری است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.