افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 19 March , 2024
1

هر آنچه در مورد ساعت مچی مردانه و زنانه باید بدانید

  • کد خبر : 3017
هر آنچه در مورد ساعت مچی مردانه و زنانه باید بدانید

وقتی صحبت از لوکس‌ترین برندهای ساعت می‌شود بدون مکث نام چند برند را می‌توان نام برد که در جهان بهترین هستند. چند برند ساعت مچی لوکس وجود دارد که یک سر و گردن از همه بالاتر هستند. صنعت ساعت‌های لوکس بسیار منحصر به فرد است زیرا همه این برندها دارای یک سنت طولانی هستند و […]

وقتی صحبت از لوکس‌ترین برندهای ساعت می‌شود بدون مکث نام چند برند را می‌توان نام برد که در جهان بهترین هستند. چند برند ساعت مچی لوکس وجود دارد که یک سر و گردن از همه بالاتر هستند. صنعت ساعت‌های لوکس بسیار منحصر به فرد است زیرا همه این برندها دارای یک سنت طولانی هستند و پشت هر مجموعه خود یک تاریخ غنی و پر اعتبار دارند. اگر شما نیز از خریدارن کالای لوکس هستید و به آن علاقه دارید در این بلاگ سعی داریم که لوکس ترین برندهای ساعت مچی در جهان و ایران را برای شما معرفی کنیم پس تا انتها بخوانید.

ساعت مچی

 

بررسی انواع ساعتهای مچی

ساعت مچی کلاسیک

ساعت مچی رایج ترین سبک ساعتی است که امروزه استفاده می‌شود. ساعت کلاسیک جز آن چیزهایی است که حتما باید یکی از آن را در کمد خود داشته باشید. طراحی یک ساعت کلاسیک نشان‌دهنده شخصیت شما و فناوری پشت آن، چیزی بیش از نمایش زمان است. ساعت‌های کلاسیک در اشکال، اندازه‌ها، رنگ‌ها و مواد مختلف تولید می‌شوند. از طرح های یکدست و ساده گرفته تا قطعات روکش شده با طلا و الماس، ساعت شما چیزهای زیادی در مورد شما می‌گوید. ساعت مچی اکسسوری نهایی برای تکمیل ظاهر شما و نشان دادن استایل شخصی شماست. ساعت کلاسیک به دنیا می‌گوید شما کی هستید.

ساعت مچی اسپرت

ساعت‌های اسپرت به عنوان ساعتی بسیار کاربردی، بادوام و معمولاً مقاوم در برابر آب تعریف می‌شود. یک ساعت ورزشی باید به راحتی خوانا، تا حدی ضد ضربه و در برابر خراش و تماس فیزیکی بسیار مقاوم باشد. بسیاری از ساعت‌های اسپرت امروزه هوشمند هستند اما یک ساعت اسپرت لزوما نباید هوشمند باشد و بسیاری از برندها مانند کاسیو، سیکو، سیتیزن و.. ساعت‌های آنالوگ اسپرت را برای علاقمنئان به ساعت سنتی در نظر گرفته‌اند. بهترین ساعت اسپرت برای شما، به فعالیتی که انجام می‌دهید بستگی دارد و بسیاری از ساعت‌های پیشرفته مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را ارئه می‌دهند.

لوکس ترین برند ساعت دنیا

  1. رولکس:

در این لیست ده تایی رولکس همان چیزی است که بیشتر مردم با آن آشنا هستند. ارزش برند رولکس 7.9 میلیارد دلار است که نشان دهنده ارزش بالای این برند است که قطعا علاوه بر ساعتی با کیفیت شما یک سرمایه گذاری ارزشمند نیز خواهید داشت. رولکس که به دست هانس ویلسدورف در سال 1926 تأسیس شد، مظهر برند برتر ساعت‌های لوکس است و در سراسر جهان به عنوان یک برند برتر شناخته شده است.

  1. امگا:

 Omega بیش از 170 سال است که ساعت‌های لوکس استثنایی را به  کلکسیونرهای ساعت ارائه می‌دهد.ساعت‌های امگا به قطب شمال سفر کرده‌اند، به فضا پرتاب شده‌اند و با زیردریایی‌ها به اعماق اقیانوس رفته‌اند. موفقیت‌های امگا می‌توان به کسب مقاوم اول در در هر شش دسته آزمایش‌های رصدخانه ژنو در سال 1931( ملقب به المپیک ساعت‌سازی) اشاره کرد. از دیگر موفقیت‌های فوق‌العاده می‌توان به Omega Speedmaster Professional  اشاره کرد که اولین ساعتی بود که روی ماه استفاده شد. به طور خلاصه، امگا یونانی برای عظمت و کمال است.

  1. Blancpain:

 اگر به دنبال یک فناوری پیشرفته هستید Blancpain بهترین گزینه است. سطح پیچیدگی مکانیسم‌های موجود در ساعت Blancpain  شگفت‌انگیز است. از طرف دیگر ساعت‌های این برند بسیار محدود نیز هستند و  روزانه تنها 30 ساعت در کارگاه Blancpain تولید می‌شود و همین تعداد و آن را به سطح بالای ساعت‌های لوکس سوق می‌دهد.

بهترین مارک های ساعت مچی در ایران

  1. ساعت سیتیزن

وقت آن است که به ساعت‌های ژاپنی نگاهی بیاندازیم و بهترین آنان را بررسی کنیم. اگر با صنعت ساعت سازی ژاپن آشنا باشید قطعا می‌دانید که آنان پیشرو و مبدع بسیاری از تحولات ساعت‌سازی هستند و تغییرات زیادی را در این صنعت به وجود آورده‌اند. سیتیزن بعنوان یکی از بهترین برندهای ژاپنی است که ساعت‌های با کیفیتی را تولید می‌کند.

در واقع سیتیزن یک برند ساعت بسیار خوب است که به تولید ساعت‌های باکیفیت با ظاهری لوکس معروف است. این واقعیت که به عنوان یک برند ساعت لوکس دیده نمی‌شود ولی به این معنی نیست که کیفیت آن کم است. در واقع، سیتیزن در واقع یکی از بهترین ساعت‌های مد موجود در بازار ساعت است.

بهترین مارک های ساعت مچی در ایران

۲. ساعت سیکو

سیکو یک برند ساعت ژاپنی است که شهرت بسیاری در ساعت سازی دارد. آنها نه تنها در طراحی نابغه هستند و فلسفه خود را در آن به کار می‌برند، بلکه به هر مشتری یک ساعت با کیفیت بالا با دقت و قابلیت اطمینان بالایی ارائه می‌دهند. بسیاری از مردم این برند را می شناسند و بسیاری از افراد ساعت سیکو می‌پوشند. سیکو در طول 3 قرن گذشته شهرت زیادی به دست آورده است. برندی که در ابتدا فقط در ژاپن شناخته شده بود، در چند دهه گذشته میلیون‌ها ساعت در سراسر جهان به فروش رسانده است. امروزه ساعت‌های سیکو به دلیل دقت، دوام و ظاهر عالی مورد علاقه مردم عادی و هم کارشناسات ساعت و کلکسوینرها هستند.

خرید ساعت سیکو از فروشگاه آنلاین ساعت دواچ گاردن  یکی از بزرگترین مجموعه فروشگاهی فروش ساعت با گارانتی و ارسال به سراسر کشور.

  1. ساعت جی اف فره

جی اف فره نیز مانند سیتیزن در لیست ساعت‌های لوکس در قله قرار نخواهد گرفت اما در لیست ساعت‌های با کیفیت قطعا حرفی برای گفتن خواهد داشت. شعار اصلی این برند حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت و خدمات است. جی اف فره برای دستیابی به استانداردهای بالا همیشه از طراحی و فلسفه محصول خود پیروی کرده است. اگر از طرفداران کالاهای ایتالیایی باشید می‌دانید که طراحی شگفت انگیر و کیفیت دو اصل فراموش نشدنی در همه کالاهای آنان می‌باشد.

  1. ساعت فره میلانو

شاید بتوان گفت برندی که می‌تواند هر سلیقه‌ای را به خود جلب کند. Ferre Milano سعی کرده است با ساعت‌های کیفیت بالا و حرکات کوارتز سوئیسی دقیق و ساعت‌های از طرح‌های جسورانه و اسپرت گرفته تا جاودانه و زیبا را ارائه دهد. به عبارتی می‌توان گفت که فره میلانو جسارت ساعت‌های سوئیسی را تکرار کرده و ساعت‌های این برند سبک زندگی ایتالیایی، ساخت سازش‌ناپذیر و زبان طراحی که ظرافت کمال اصیل را نمایش می‌دهند.

      ۴. ساعت کاسیو

اگر قصد خرید یک ساعت کاربردی همراه با گارانتی معتبر و تاییده شده را دارید کاسیو یک انتخاب عالی است. خرید ساعت کاسیو یک سرمایه‌گذاری ارزشمند است که ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را حفظ می‌کند. شاید شما نیز به دنبال خرید ساعت کاسیو ارزان باشید و یا در مورد قیمت ساعت کاسیو اصل اطلاعی نداشته باشید. باید این نوید را به شما بدهیم که هر اطلاعاتی برای خرید ساعت مچی کاسیو لازم داشته باشید ما در سایت دواچ گاردن در اختیار شما قرار داده‌ایم.

خرید اینترنتی ساعت مچی از فروشگاه ساعت دواچ گاردن

خرید اینترنتی ساعت مچی از فروشگاه ساعت دواچ گاردن

اگر قصد خرید یک ساعت با کیفیت تضمین شده را دارید حتما سری به دسته بندی ساعت مچی ما بزنید. دواچ گاردن یک مرکز فروش ساعت مچی، دیواری، رومیزی و ایستاده است که بیش از 30 سال است که در این زمینه دارای تجربه است. ما در دواچ گاردن تمامی ساعت‌های اورجینال و دارای گارانتی شرکتی را برای شما تهیه کرده‌ایم. بیش از 2000 هزار محصول منحصر به فرد این امکان را به شما می‌دهد که با دست بازتری خرید خود را انجام دهید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.