افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

ژانرهای بازی رایانه ای

  • کد خبر : 631
ژانرهای بازی رایانه ای

[ad_1] افرادی که بازی های رایانه ای انجام می دهند نوع (ژانر) مورد علاقه خود را یاد می گیرند. سپس ، آنها گزینه های متناسب با ژانر را قبل از خرید از بین می برند. اما ، شخصی که مایل به دادن یک بازی رایانه ای به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستانش […]

[ad_1]

افرادی که بازی های رایانه ای انجام می دهند نوع (ژانر) مورد علاقه خود را یاد می گیرند. سپس ، آنها گزینه های متناسب با ژانر را قبل از خرید از بین می برند. اما ، شخصی که مایل به دادن یک بازی رایانه ای به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستانش است ممکن است بخواهد بازی گیرنده را مشاهده کند تا خطر ابتلا به نوع نامناسب را به حداقل برساند.

ژانرهای بازی رایانه ای شامل: جنگ ، ماجراجویی ، تخیل ، استراتژی ، ورزش ، شبیه سازی و آموزش است. این انواع گرچه لیست کاملی از ژانرها نیستند اما در لیست ده مورد برتر قرار می گیرند. مبارزات بیشتر برای پسران جذاب است. آنها اغلب شامل خشونت ، عصبانیت و قتل عام واقع بینانه هستند. به دنبال رتبه بندی سنی و نظرات والدین در مورد بازی باشید و به ویژه ، قبل از اینکه چنین بازی ای را هدیه دهید ، از پدر و مادر یک جوان تأیید بگیرید. متوجه شوید که استفاده تکراری از آموزش تکراری تقلید می کند.

یک بازی ماجراجویی می تواند پسران و دختران را مجذوب خود کند و آنها تمایل دارند همان خطوط ماجراجویی را که در فیلم های مربوط به دزدان دریایی ، مأموران مخفی یا دنیای گمشده یافت می شود ، دنبال کنند. در فرم بازی ، به جای تماشای ساده فیلم ، یک ماجراجویی را تجربه کنید. Fantasy همین کار را در یک فضای افسانه ای انجام می دهد که ممکن است شامل جادوگران ، جادوگران ، اژدها ، هابیت ها ، زامبی ها و … باشد. رقابت را با یک بازی ورزشی تجربه کنید. بازی ها با یک ورزش خاص مانند فوتبال همسو هستند و گاهی اوقات به یک بازیکن اجازه می دهد نقش یک شخصیت واقعی ورزشی مورد علاقه را بازی کند.

یک بازی شبیه سازی تجربه روشن کردن و استفاده از تجهیزات را به گیمر می آموزد و به شما امکان می دهد. به عنوان مثال ، شما ممکن است تجربه سوار شدن به هواپیمای Cessna 172 ، روشن کردن آن و سپس پرواز آن را داشته باشید. این شبیه سازی به طور واقع گرایانه نحوه کار با هواپیما را به گیمر نشان می دهد و پرواز را شبیه سازی می کند. یک بازی استراتژیک بیشتر از همه برای غوطه وری گیمر در یک سناریوی جهانی (یا دنیای فانتزی) پیش می رود. این استراتژی که معمولاً بصورت آنلاین بازی می شود ، گیمر را در برابر رایانه قدرتمندی قرار می دهد که سازنده بازی از آن برای استفاده از هوش مصنوعی برای شکست دادن گیمر استفاده می کند. تکمیل این نوع اغلب روزها و شاید ماه ها به طول می انجامد. بازیکن در یک محیط شبیه زندگی با کامپیوتر مطابقت دارد تا اینکه تصمیم بگیرد که متوقف شود. اگر بازی چالش برانگیز و سرگرم کننده ای بود ، گیمر پس از پایان بازی به استراتژی فکر می کند. بازیکن ممکن است در مورد تکنیک های جدید تحقیق کند و برای حرکت بعدی خود برنامه ای برای شکست دادن رایانه هنگام شروع بازی ایجاد کند.

قبل از اینکه هدیه یک بازی را به یکی از اعضای خانواده یا دوست خود هدیه دهید ، ژانر بازی رایانه ای را با گیمر مطابقت دهید. ممکن است قهرمان کسی شوید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=631

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.