افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

ست کردن کیف کلاچ با طلا و جواهرات

  • کد خبر : 2629
ست کردن کیف کلاچ با طلا و جواهرات

احتمالا این روز‌ها خودتان دست کم یک کیف کلاچ (Clutch) در خانه دارید و حتی اگر هم هنوز خریداری نکرده باشید در قسمت سیو شبکه‌های اجتماعی خود انواع مختلفی از این کیف‌ها را دارید. اما به احتمال زیاد با نام حرفه‌ای‌ این مدل از کیف‌ها در دنیای مد آشنا نیستید. در این مقاله با عنوان […]

احتمالا این روز‌ها خودتان دست کم یک کیف کلاچ (Clutch) در خانه دارید و حتی اگر هم هنوز خریداری نکرده باشید در قسمت سیو شبکه‌های اجتماعی خود انواع مختلفی از این کیف‌ها را دارید. اما به احتمال زیاد با نام حرفه‌ای‌ این مدل از کیف‌ها در دنیای مد آشنا نیستید.

در این مقاله با عنوان «ست کردن کیف کلاچ با طلا و جواهرات» ابتدا شما را با کلاچ بگ آشنا می‌کنیم و بعد درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین ترند‌‌های تابستانی که ست کردن انواع جواهرات با کیف کلاچ است صحبت می‌کنیم. اگر شما هم جزو طرفداران صنعت مد هستید و تمایل دارید با کیف پاسپورتی خود ست‌های خیره کننده بزنید، پیشنهاد می‌کنم این مطلب را از دست ندهید.

کیف کلاچ چیست؟

کلاچ، یک واژه‌ی انگلیسی است و به معنی محکم گرفتن چیزی در دست است.به صورت کلی به کیف‌های کوچک، تخت و دستی که بند یا زنجیر ندارند کلاچ بگ (Clutch Bags) می‌گویند. البته ممکن است در برخی مدل‌ها، کلاچ‌بگ دارای بند یا زنجیری برای آویزان کردن از شانه باشد.به همین دلیل می‌گوییم، کیف کلاچ طیف متنوعی از کیف‌ها را شامل می‌شود و فقط به یک نوع خاص از کیف‌ها اشاره ندارد.

کیف کلاچ پیشرو در صنعت مد

طراحان، مدل‌های مختلفی از کیف کلاچ را مناسب برای استایل‌های مردانه و زنانه آماده می‌کنند. امروز، پس از گذشت سال‌ها از حضور کلاچ بگ در صنعت مد، باید اعتراف کنیم که کیف پاسپورتی هرگز به طور کامل کنار گذاشته نمی‌شود.

در گذشته‌ها این کیف فقط برای بانوان استفاده می‌شده امروزه اما آقایان هم طرفدار کلاچ شده‌اند و استایل‌شان را در مجالس رسمی یا حتی استفاده‌ی روزمره با  کیف کلاچ عالی و بی‌نظیر می‌کنند. کیف کلاچ این قابلیت را دارد که استایل هر شخصی را، زن یا مرد فارغ از جنسیت، شیک و زیبا کند.

انواع پارچه‌های مطلوب، چرم مصنوعی و طبیعی، پوست حیوانات، پلاستیک، کنف، سنگ‌های قیمتی از جمله موادی هستند که می‌توان برای تولید کیف پاسپورتی به کار گرفته شود.کاربرد کلاچ بگ زیاد و متنوع است. سبک‌ و راحت‌بودن این کیف‌ها باعث می‌شود که در مواقع غیررسمی دست‌تان آزاد باشد و کیفی سنگین را به دوش نکشید. در مجالس رسمی نیز استفاده از کیف کلاچ براق یا به رنگ‌های خاص، می‌تواند استایل را از سادگی خارج کند و به آن جلوه زیبایی بدهد.

روش ست‌کردن کیف کلاچ با جواهرات

کیف کلاچ با طرح‌ها، جنس‌ها و ابعاد مختلف در بازار  موجود‌ است. برای داشتن یک استایل چشم‌گیر ابتدا باید بدانید که چطور و چگونه از این مدل کیف‌ها در استایل‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال کیف‌های کلاچ که روی آنها با انواع سنگ قیمتی، مروارید یا فلزات گرانبها کار شده است بهترین گزینه‌ برای مهمانی‌های شب و مناسبت‌هایی است که شما از طلا و جواهرات درخشان خود استفاده می‌کنید.

  •     ست کردن کیف کلاچ با انگشتر طلا

ماهیت اصلی کیف پاسپورتی، نمایشی بودن آن است. به همین خاطر است که این نوع کیف اغلب توسط سلبریتی‌ها، هنرمندان و… استفاده می‌شود. نگهداشتن کیف کلاچ با هر دو دست در جلوی لباس یکی از بهترین مدل‌های نگهداری کیف در دست است. نگهداری کیف در این مدل باعث ایجاد توجه بیشتر به دست‌ها و انگشت‌ها می‌شود.

انگشتر طلا زنانه یکی از زیباترین اکسسوری ها برای زینت دادن به دستان شما است. باتوجه به المان های مهم در خرید انگشتر طلا زنانه و ست کردن آن با لباس و فرم دست میتوانید تاثیر بسزایی در ظاهر شما داشته باشد.

پوشیدن انگشترهای زیبا با مدل‌های متنوع می‌تواند زیبایی استایل را تکمیل کند. اما ممکن است انتخاب انگشتر مناسب نیاز به جستجوی فراوان و صرف وقت زیادی باشد. یکی از بهترین اقدامات برای خرید انگشتر مناسب و شیک خرید اینترنتی انگشتر طلا است.

در روش خرید اینترنتی انگشتر طلا فرد می‌تواند در هر ساعت از شبانه روز از جدید‌ترین مدل‌ها آگاهی پیدا کند و بدون نیاز به طی مسافت‌های طولانی برای پیدا کردن جواهر مناسب خود با  خرید اینترنتی انگشتر طلا استایل مد نظر را به بهترین نحو تکمیل کند.

  •     ست کردن کیف پاسپورتی با دستبند طلا ظریف

زمانی که یک کیف کلاچ ابریشمی با زنجیر طلایی در دست دارید بهتر است از یک دستبند طلا ظریف استفاده کنید. ست کردن دستبند طلا ظریف با کلاچ بگ که مناسب مراسمات خاص و مهمان‌های خاص است می‌تواند ظاهری شکیل و باکلاس از شما بسازد.

دستبند طلا ظریف را همچنین می‌توان با یک کیف ابریشمی ظریف، کیف نقره‌ای که با نگین‌های درخشان تزئین شده یا یک کیف ساده مشکی براق با دکمه‌های خاص ست کنید و باعث خلق یک شاهکار هنری زیبا شوید.ست کردن چند دستبند طلا ظریف با انواع کیف پاسپورتی می‌تواند ایده‌ای جذاب برای شما باشد.

اگر مایل به استفاده از دستبند طلا به همراه ساعت هستید بهتر است اقدام به خرید دستبند طلا زنانه ظریف برای استفاده به عنوان پشت ساعتی نمایید. استفاده از ساعت و دستبند به همراه یکدیگر ترکیب بسیار زیبایی را به وجود می آورد.

به این صورت که چند دستبند طلا ظریف با طرح‌های متفاوت را با یک کلاچ بگ ساده ست کنید این روش هم می‌تواند زیبایی دستان شما را دو چندان کند و هم باعث می‌شود استایل شما از سادگی خارج شود.

  •     ست کردن کلاچ بگ با النگو طلا

استفاده از زیورآلات و اکسسوری‌ها به جذاب شدن استایل شما کمک می‌کند. یکی از این اکسسوری‌های رایج استفاده از النگو طلا و ست کردن آن با  کیف پاسپورتی است. با جستجو در سایت‌های معتبر و خرید آنلاین النگو طلا می‌توان مناسب‌ترین النگو را برای کیف کلاچ خود بخرید تا زیبایی استایل شما را دوچندان کند.

در صورت داشتن کیف کلاسیک یا جعبه‌ای که مدرن‌تر از باقی کلاچ بگ می‌باشد و با انواع مروارید و سنگ‌ها تزیین شده است باید به سراغ خرید آنلاین النگو طلا بروید که دارای نگین‌های براق و طرح‌های شلوغ‌تری است.

النگو طلا زنانه یکی از قدیمی ترین انواع اکسسوری طلا است که از دیرباز مورد توجه بانوان بوده است. افاده از النگو طلا زنانه به تنهایی میتواند تکمیل کننده استایل شما باشدو خرید آنلاین النگو طلا در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معتبر از جمله راف گلد امکان پذیر است.

خرید آنلاین النگو طلا به شما کمک می‌کند تا با بررسی سایت‌های مختلف، مدل‌های متنوعی از انواع النگو‌ها و جواهرات را ببینید و با بررسی آیتم‌های مختلفی که مد نظر دارید بهترین مدل را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.

طرز مناسب دست گرفتن کیف پاسپورتی

مدل مناسب دست گرفتن  کلاچ بگ در دست یکی از عواملی است که در استایل شما موثر است. هر سایزها و شکل‌ این مدل از کیف‌ها، فرم خاصی برای نگه داشته شدن در دست دارند، که شامل:اگر کلاچ بگ شما نازک و باریک است، بهتر است آن را از انتها نگه دارید به گونه‌ای که مطمئن شوید از دستتان نمی‌افتد.

اگر کیف کلاچ سایز متوسطی دارد، برای ایجاد ظاهر بهتر بهتر است آن را از بالا نگه دارید.در صورتی که کیف پاسپورتی شما سایز بزرگی دارد و اصطلاحاً اورسایز است، بهتر است برای راحت‌تر بود، آن را زیر بغلتان نگه دارید.

سخن پایانی

به یاد داشته باشید این که بدانیم کیف کلاچ چیست و بهتر است با چه طلا و جواهراتی ست شود امری کاملا سلیقه‌ای است اما توجه به یک‌سری نکات باعث می‌شود تا بتوانید استایل زیبا‌تری خلق کنید.در این مطلب برای شما توضیح دادیم که یکی از اکسسوری‌های قابل حمل، انواع کیف کلاچ هستند که اگر به درستی انتخاب شوند و با زیورآلات و جواهرات تناسب داشته باشند تاثیر چشمگیری بر تیپ و استایل خواهند داشت.

برگرفته از سایت: rafgold.com

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.