افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

سفارش آنلاین غذا، از بهترین رستوران‌های تهران

  • کد خبر : 1651
سفارش آنلاین غذا، از بهترین رستوران‌های تهران

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر امور روزمره به سمتی رفته که انجام آن‌ها به ساده ترین شکل ممکن انجام شود. سفارش آنلاین غذا نیز یکی از این کارهاست که به واسطه سامانه های مختلف و سیستم سفارش دهی آنلاین خود رستوران بسیار آسان شده و افرا د دیگر نیازی نیست که حتماً به رستوران مراجعه […]

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بیشتر امور روزمره به سمتی رفته که انجام آن‌ها به ساده ترین شکل ممکن انجام شود. سفارش آنلاین غذا نیز یکی از این کارهاست که به واسطه سامانه های مختلف و سیستم سفارش دهی آنلاین خود رستوران بسیار آسان شده و افرا د دیگر نیازی نیست که حتماً به رستوران مراجعه کرده و یا آن‌ها به طور مستقیم با آن تماس بگیرند. الآن سیستم سفارش دهی آنلاین مزایای بسیاری دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.

سفارش آنلاین غذا علاوه بر آسان کردن کار کاربران باعث رونق صنف رستوران‌ها نیز شده است زیرا که تعداد سفارش های آن‌ها نیز به حد قابل توجهی افزایش داشته است. در تهران به عنوان پایتخت و بزرگ ترین شهر ایران نیز این سیستم زودتر از سایر شهرها رونق گرفت و میان مردم شناخته شد. در همین راستا خیلی از رستوران‌های بزرگ و زنجیره ای که خیلی هم محبوب و پرطرفدار هستند، سیستم سفارش آنلاین غذا را راه اندازی کرده و کار مصرف کنندگان را راحت‌تر کرده اند.

معرفی بهترین رستوران‌های تهران با قابلیت سفارش آنلاین

همان‌طور که گفته شد برای خیلی از رستوران‌های محبوب تهران امکان سفارش آنلاین غذا از طریق خود رستوران یا اسنپ فود فراهم آمده است. در ادامه به معرفی برخی از این رستوران‌ها می پردازیم.

رستوران‌ هانی

حدود ۵۰ سال از تأسیس رستوران‌ هانی می گذرد. این رستوران در سال ۱۳۵۶ در میدان قیام تهران تأسیس شده است. این رستوران طی سال ها در منطقه های دیگر تهران شعبات زیادی تأسیس کرد و تبدیل به یکی از محبوب ترین رستوران‌های زنجیره ای پایتخت شد. به طور مثال از شعبه های دیگر هانی می توان به شعبه مطهری، شعبه اندرزگو، شعبه میرداماد، شعبه پاسداران و شعبه خاوران اشاره کرد.

اما همان‌طور که گفته شد، شعبه اصلی این رستوران در میدان قیام مستقر است. یکی از ویژگی های هانی که آن را از رستوران‌های دیگر متمایز کرده است، منوی متنوع آن است. انواع غذاهای ایرانی به همراه نوشیدنی و ترشی های متنوع در این منو وجود دارد که هر سلیقه ای را راضی و خشنود نگه می دارد. رستوران هانی طی سال های اخیر غذاهای آماده با بسته‌بندی ویژه نیز وارد بازار کرده است که در سوپرمارکت ها یافت می شود. غذاهای آماده و بسته‌بندی هانی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و از مواد نگه دارنده در آن‌ها استفاده نمی شود.

به گفته خود این مجموعه خورش‌ها و برنج‌های آماده با هدف کمک کردن به دانشجویان، افراد مجرد، خانم‌های شاغل و حتی تهیه یک غذای فوری برای برخی مهمانی‌ها، به بازار مواد غذایی آمدند. این یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باعث محبوبیت بیشتر این رستوران شده است. هانی یکی از آن رستوران‌هایی است که برای تمام شعب آن امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین وجود دارد. پس تقریباً در هرکجای تهران که باشید می توانید سفارش خود را از این مجموعه ثبت کنید و کمتر از یک ساعت غذای باکیفیت و داغ را درب محل تحویل بگیرید.

رستوران مسلم

رستوران مسلم یکی از شناخته شده ترین رستوران‌های تهران است که در بازار پایتخت قرار دارد. امکان ندارد که به بازار تهران بروید و صف رستوران مسلم را که جلوی آن شکل گرفته نبینید. مسلم یک رستوران قدیمی در دل بازار تهران است که خیلی از افراد با غذاهای لذیذ آن خاطره دارند. این رستوران در بیشتر روزهای سال بسیار شلوغ است و باید کمی منتظر بمانید تا غذای شما آماده شود. بیشتر شهرت این رستوران به دلیل ته چین آن است.

در منوی رستوران مسلم سه مدل ته چین وجود دارد که محبوب ترین آن ته چین مرغ است. غذاهای این رستوران بسیار حجیم بوده و معمولاً برای دو نفر مناسب است. برای این رستوران نیز اخیراً امکان سفارش آنلاین پدید آمده و افرادی که در آن محدوده قرار دارند می توانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند و بدون آنکه در صف طولانی منتظر بمانند غذای خود را تحویل بگیرند.

رستوران شمرون کباب

یکی دیگر از رستوران‌های محبوب شهر تهران شمرون کباب است. تقریباً هرکسی که در تهران زندگی می کند، حداقل یک بار از این رستوران خرید کرده است. شمرون کباب نیز با داشتن چند شعبه در شهر تهران امکان سفارش گیری آنلاین دارد و تقریباً برای کل شهر تهران ارسال دارد. این یکی از ویژگی های مثبت این رستوران است. شمرون کباب همان‌طور که از نامش مشخص است غذاهای کبابی دارد. منوی این رستوران را می توانید در اپلیکیشن و وب سایت اسنپ فود مشاهده کنید.

غذاهای شمرون کباب نیز همانند رستوران مسلم بسیار حجیم هستند و رضایت دوستداران کباب را جلب می کند. شعبه تجریش این رستوران نیز همیشه شلوغ است. طوری که هر بار از میدان تجریش رد بشوید صفی طولانی را جلوی این رستوران مشاهده می کنید.

رستوران نایب

رستوران نایب قدیمی ترین و اولین چلوکبابی ایران است. تاریخچۀ این رستوران به آشپزی به نام حاج علی می رسد که آشپز ناصرالدین شاه بوده است. پسر او اولین چلوکبابی ایران را تأسیس کرده و نوۀ او نیز شعبه ساعی نایب را که شعبه اصلی و لوکس ترین شعبه این مجموعه است را راه اندازی می کند. این رستوران تا به امروز یکی  از لوکس ترین رستوران‌های ایران است که بسیار میان طرفداران کباب شهرت دارد.

رستوران نایب از آغاز فعالیت خود شعبه های متعددی تأسیس کرده که همچنان توسط خانواده نایب مدیریت می شوند. رستوران نایب ساعی در خیابان ولیعصر تهران کمی پایین تر از پارک ساعی قرار درد که به صورت ۷ ستاره سرویس دهی دارد و همچنان یکی از لوکس ترین رستوران‌های ایران محسوب می شود. رستوران نایب نیز همانند باقی رستوران‌هایی که معرفی کردیم امکان سفارش گیری آنلاین دارد.

این ویژگی در کنار خصوصیت های دیگر این رستوران را نیز بسیار ویژه و متمایز کرده است. همان‌طور که خواندید بسیاری از محبوب ترین و بهترین رستوران‌های تهران امکان سفارش گیری به صورت آنلاین را در دستور کار خود قرار داده اند و این کار را برای مشتریان خود بسیار آسان کرده اند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.