افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
1

شابش تمام دغدغه های شما را در زمان خرید خانه بر طرف می کند

  • کد خبر : 1233
شابش تمام دغدغه های شما را در زمان خرید خانه بر طرف می کند

مسکن یک نیاز اساسی و ضروری در طول زندگی است. در کل یا اجاره نشین هستیم و یا از محل زندگی و خانه‌ی که در آن سکونت داریم راضی  نیستیم و به‌دنبال خرید و یا اجاره خانه با موقعیت و شرایط بهتری هستیم. معمولا همه ی ما در زمان انتخاب و خرید خانه با دغدغه […]

مسکن یک نیاز اساسی و ضروری در طول زندگی است. در کل یا اجاره نشین هستیم و یا از محل زندگی و خانه‌ی که در آن سکونت داریم راضی  نیستیم و به‌دنبال خرید و یا اجاره خانه با موقعیت و شرایط بهتری هستیم. معمولا همه ی ما در زمان انتخاب و خرید خانه با دغدغه های بسیار زیادی مانند: پیدا کردن یک ملک مناسب، شناسایی املاک مورد اعتماد، اطلاع دقیق از قیمت های خانه، زمان مناسب برای خرید و اجاره ملک و … مواجه هستیم. که البته کم بود وقت و شیوع بیماری کرونا این دغدغه ها را دوچندان کرده.

در دنیای امروزی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی روش های آنلاین جایگزین روش‌های سنتی شده است. به طوری که افراد حتی برای تصمیمات مهم زندگی مانند: خرید خانه و یا سرمایه گذاری در بازار ملک از وب سایت و پلتفرم های مرتبط و قابل اعتماد استفاده می‌کنند.

اما سوال اصلی این است که: برای تصمیم به این بزرگی و بسیار حساس و مهم به چه وب سایت هایی می توان اعتماد کرد؟ و از چه پلتفرم هایی می توان استفاده کرد؟ خرید ملک به هر نوعی از مهم ترین تصمیمات هر فردی در طول زندگی است که باید با هوشیاری کامل انجام گیرد. اگر در مرورگر خود عباراتی مانند: خرید خانه، اجاره آپارتمان در تهران و … را جستجو کنید با وب سایت‌های بسیاری برخورد می کنید که یکی از این وب سایت ها، وب سایت شابش است.وب سایت شابش، یک وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی املاک در ایران است که کاربران به راحتی می ‌توانند انواع ملک برای خرید و یا رهن و اجاره را در آن جستجو کنند.

وب سایت شابش چه دغدغه هایی را در زمان خرید خانه برای شما بر طرف می کند؟

سریع و هوشمندانه جستجو می کنید

یکی از مهم ترین و و اصلی ترین ویژگی‌ وب سایت شابش، تخصصی بودن آن است. و همین عامل باعث بالا رفتن کیفیت آگهی های آن می شود. اپلیکیشن و وب سایت شابش از سرعت بالایی برخوردار است و شما در زمان کار کردن با آن هرگز احساس کندی و نارضایتی نخواهید داشت.

مشاورین املاک معتبر را شناسایی می کنید

بیشتر افراد بر این باورند که مشاورین املاک در انجام معاملات صداقت کافی ندارند. و  به مشاورین اعتماد لازم را ندارند. این تصور کاملا غلط و نادرست است. یک مشاور املاک خوب و کاربلد می تواند به شما در زمان خرید و یا فروش ملک کمک بزرگی کند. می تواند ملک شما را به درستی قیمت گذاری کند در زمان مشخص شده اقدام به خرید و یا فروش ملک شما کند. مشتری و یا فروشنده واقعی برای شما پیدا کند.

ما در وب سایت شابش با مشاورین املاکی فعالیت می کنیم که دارای پروانه کسب هستند و سابقه درخشانی در حوزه املاک و مستغلات دارند. مشاورین املاک قبل از ثبت آگهی و فعالیت در وب سایت شابش توسط تیم کارشناسی مورد بررسی قرار می گیرند و بعد از تایید کارشناسان اجازه ثبت آگهی دارند. در نتیجه شما به راحتی می توانید یک مشاور املاک معتبر و قابل اعتماد را پیدا کنید. برای مشاهده لیست مشاورین املاک به وب سایت shabesh.com

مراجعه کنید و در نوار بالای سایت گزینه‌ی مشاورین املاک را انتخاب کنید.

مشاهده آگهی های واقعی

یکی از مهم ترین دغدغه های هر فردی در زمان جستجوی آنلاین ملک شناسایی آگهی های واقعی است. در وب سایت شابش تمامی آگهی ها توسط تیم کنترل کیفیت بر اساس معیار های مشخص شده بررسی و سپس تایید می‌شود. با این کار شما به راحتی می توانید به شابش اعتماد کنید و با خیال راحت خونه‌ی ایده آل خودتون رو جستجو کنید.

برقراری ارتباط سریع و راحت

بیشتر افراد امروزه شاغل هستند و زمان کافی در طول روز برای جستجوی ملک ندارند. در نتیجه زمان غروب و یا شب را برای جستجوی ملک در اینترنت انتخاب می کنند. معمولا در این زمان بیشتر مشاورین پاسخگوی مشتریان نیستند. اما با قابلیت واتساپ شابش می توانید در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را برای مشاور ارسال کنید.

این قابلیت تنها در وب سایت شابش وجود دارد. و هم برای کاربران و هم مشاورین بسیار کاربردی است.

اطلاع از جدیدترین قیمت ها

بازار مسکن در سال های اخیر فراز و نشیب های بسیار زیادی را طی کرده و قیمت ملک هر روز متفاوت تر از روز گذشته بوده است. به همین دلیل بیشتر متقاضیان در زمان خرید به‌دنبال یک آمار صحیح در رابطه با قیمت های خرید مسکن هستند. در وب سایت شابش یک بخش با عنوان قیمت خانه وجود دارد که شما را از قیمت لحظه‌ای ملک در تمام مناطق تهران و کرج مطلع می‌کند. این آمار توسط آگهی های ثبت شده مشاورین در مناطق است و تمامی قیمت های آن واقعی و قابل اعتماد است. با مراجعه به این بخش دغدغه شما در رابطه با مطلع شدن از قیمت ها کاملا برطرف می‌شود.

شابش وب سایت تخصصی درج آگهی املاک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1233

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.