افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

شکستن طلسم ناکامی عمر السومة برابر استقلال

  • کد خبر : 912
شکستن طلسم ناکامی عمر السومة برابر استقلال

نیمه نخست دیدار حساس استقلال و الاهلی در حالی با تساوی یک – یک به پایان رسید که شاگردان مجیدی بازی را خیلی خوب آغاز کردند و توسط فرشید اسماعیلی به گل نیز دست یافتند اما خطای بی مورد میلیچ منجر به یک خطای پنالتی برای الاهلی شد. عمر السومة مهاجم سوری الاهلی پشت این […]

نیمه نخست دیدار حساس استقلال و الاهلی در حالی با تساوی یک – یک به پایان رسید که شاگردان مجیدی بازی را خیلی خوب آغاز کردند و توسط فرشید اسماعیلی به گل نیز دست یافتند اما خطای بی مورد میلیچ منجر به یک خطای پنالتی برای الاهلی شد.

عمر السومة مهاجم سوری الاهلی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و برخلاف حرکت رشید مظاهری موفق شد توپ را وارد دروازه کرده تا گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند. نتیجه ای که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند.

این نهمین گلی بود که عمر السومة وارد دروازه تیم های ایرانی کرده است. این بازیکن پیش از این در برابر تیم های ذوب آهن، نفت تهران، تراکتور و پرسپولیس به میدان رفته بود که به همه این تیم ها گل زده بود و تنها در برابر استقلال ناکام بود که در بازی بامداد امروز این طلسم را شکست.

عمر السومة پیش از این 3 بار موفق شده بود دروازه پرسپولیس را باز کند. او 2 بار مقابل نفت تهران و 2 بار هم در برابر تراکتور موفق به گلزنی شده بود. این مهاجم سوری یک بار هم به ذوب آهن گل زده بود و امشب نیز دروازه استقلال را باز کرد تا دروازه تمام حریفان ایرانی که برابرشان قرار گرفته است را باز کند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=912

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.