افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

فروش قوطی کلید گالوانیزه؛ مدل های مختلف، کیفیت استاندارد

  • کد خبر : 3777
فروش قوطی کلید گالوانیزه؛ مدل های مختلف، کیفیت استاندارد

قوطی کلید گالوانیزه به عنوان یک محفظه فلزی می‌تواند شرایط نصب و اتصال انواع پریز و کلید هوشمند را فراهم کند. در واقع این محصولات علاوه بر مقاومت فیزیکی ایده آلی که برای اتصالات داخلی و ترمینال‌ها فراهم می‌کنند باعث افزایش امنیت شبکه برق کشی نیز خواهند شد. بدنه این قوطی‌ها ساخته شده از ورق های […]

قوطی کلید گالوانیزه به عنوان یک محفظه فلزی می‌تواند شرایط نصب و اتصال انواع پریز و کلید هوشمند را فراهم کند. در واقع این محصولات علاوه بر مقاومت فیزیکی ایده آلی که برای اتصالات داخلی و ترمینال‌ها فراهم می‌کنند باعث افزایش امنیت شبکه برق کشی نیز خواهند شد. بدنه این قوطی‌ها ساخته شده از ورق های استیل گالوانیزه شده می‌باشد.

بنابراین در کنار مقاومت فیزیکی بالایی که دارند می‌توانند در یک بازه زمانی بلند مدت از اتصالات داخلی حفاظت کنند. ساختار این باکس‌ها به گونه ای است که اگر مشکلی در سیستم برق کشی داخلی ایجاد شود به راحتی می‌توانید به تعمیر و اصلاح شبکه خود بپردازید.

قوطی کلید MK

قوطی کلید های MK از لحاظ کیفیت و ابعاد ساختاری کاملا مطابق با استانداردهای تعریف شده اروپایی و بین المللی می‌باشند. بنابراین هم از لحاظ ضخامت بدنه و هم نوع آلیاژ به شکلی تولید می‌شوند که علاوه بر فراهم کردن یک عملیات اتصال سهل و آسان بتوانید سیم های داخلی را نیز به خوبی مدیریت کنید.

به همین دلیل چنین ویژگی های منحصر به فردی در این محفظه های فلزی بیشتر توجه پیمانکاران و عوامل اجرایی پروژه های سیم کشی ساختمان می‌باشد. لذا برای نصب و راه اندازی سیستم های محافظتی این قطعات انتخاب هوشمندانه ای خواهند بود.

قوطی کلید 7*7

قوطی کلید 7*7معمولاً به عنوان کوچکترین سایز این محصول تلقی می‌شود. این باکس فلزی چهارگوش با اضلاع یکسان 7 سانتی متری که دارد می‌تواند عملکرد ایده آلی را برای نصب کلید و پریزهای هوشمند داشته باشد. ابعاد 7*7 این محصولات معمولا با عنوان قوطی های کلید تک خانه معروف هستند. به همین دلیل بسیاری از پیمانکاران این قطعات را با این عنوان می‌شناسند.

ضخامت ورق این سایز از قوطی های کلید معمولا در اندازه‌های 0.6 میلی متر و 0.8 میلی متر می‌باشد. البته در برخی مواقع در برند های متعدد این محصول ضخامتهای 0.7 و 0.9 میلی متر نیز برای این سایز محصول تولید می‌شود.

قوطی کلید MK ارتفاع دار

نمونه های ارتفاع دار قوطی کلید و پریز فلزی خاص ترین نمونه های محصول تلقی می‌شود. در واقع این باکس‌ها از لحاظ ابعاد طول و عرض ممکن است با یکدیگر یکسان باشند اما ارتفاع یا عمق آن‌ها غالباً بلندتر از اضلاع آن خواهد بود. اهداف استفاده از چنین قوطی هایی در وهله اول استفاده از اتصالات متعدد می‌باشد.

از طرفی چنین محفظه‌های عمیقی می‌تواند امنیت و گنجایش خوبی را برای ترمینال‌ها و اتصالات داخلی فراهم کنند. اینکه شما نمونه‌های ارتفاع دار یا معمولی این محصولات را انتخاب کنید. بستگی به نوع کلید‌ها و پریز‌ها و همچنین حجم سیم های داخلی دارد.

قوطی کلید MK دوقلو

قوطی کلید MK دوقلو غالباً دارای شکل مکعب مستطیل هستند. در بدنه محصول حفره‌ها و سوراخ هایی وجود دارد که متناسب با ضلع قوطی افزایش و کاهش می‌یابد. به عنوان مثال در ضلع کوچک تر دو حفره وجود دارند اما در ضلع بزرگتر معمولاً 4 سوراخ وجود دارد که هر کدام محل ورود لوله های برق است. این سوراخ‌ها از لحاظ قطر می‌توانند با یکدیگر یکسان یا متفاوت باشند.

از طرفی در قسمت کف قوطی نیز وجود دارند. چرا که برای نصب و راه اندازی کلیدهای هوشمند اتصالات متعددی برای ایجاد یک شبکه گسترده و یکپارچه نیاز است.

قوطی کلید MK سه قلو

قوطی کلید های سه قلو بزرگ ترین سایزی است که برای این محصول طراحی و تولید می‌شود. در واقع زمانی از این قوطی‌ها استفاده می‌شود که می‌خواهید شبکه پیچیده و وسیعی را همراه با کلیدها و پریزها داشته باشید. تعداد ورودی های این باکس متناسب با ابعاد آن تغییر می‌کند. طبیعتاً تعداد سوراخ هایی که در ضلع بزرگتر آن قرار دارند می‌توانند به 6 عدد نیز افزایش پیدا کنند.

قسمت کف آن نیز این موضوع کاملاً صدق می‌کند. همه قوطی‌ها از لحاظ نوع ورق و ساختار بدنه یکسان هستند. اما بخش ضخامت و ابعاد آن است که می‌تواند باعث تفاوت آنها نسبت به یکدیگر شوند. معمولاً با افزایش سایز قوطی کلید ضخامت آن نیز به منظور ایجاد یک سازگاری و هماهنگی ساختاری افزایش پیدا می‌کند.

قیمت قوطی کلید و پریز گالوانیزه

قیمت قوطی کلید و پریز گالوانیزه متناسب با ابعاد و سایز آن تعیین می‌شود. قطعاً مدل های سه قلو، دوقلو و تک خانه از لحاظ قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند. البته برخی از مدل های این قوطی‌ها از پلیمرهای پلاستیک ساخته می‌شوند که برای محیط کم تنش استفاده می‌شوند. اما نمونه های گالوانیزه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و خریداران زیادی را نیز دارد. در مجموع نباید نگران قیمت این باکس‌ها باشید چرا که شرکت های تولید کننده داخلی همواره نازلترین قیمت را در نظر می‌گیرند.

ساختار بسیار مقاوم و کاملاً ضد زنگ

پوشش های گالوانیزه مزیتی است که برای قوطی های کلید استفاده می‌شود. همانطور که گفته شد این پوشش‌ها باعث جلوگیری از زنگ زدگی، خوردگی و تغییر رنگ فلز ناشی از اکسیداسیون می‌شود. از طرفی این باکس‌ها هم به صورت توکار و در موارد نادری نیز روکار قابل استفاده هستند. در نتیجه رطوبت محیط تاثیر مخربی روی قوطی کلید هوشمند نمی گذارد.

فرایند گالوانیزه با استفاده از زینک مذاب در دمای بالا انجام می‌شود که کاملا سطح فلز را فرا می‌گیرند. در حال حاضر این فرایند جزو بهترین و مقاوم ترین اقداماتی است که برای محافظت از ورق های فلزی انجام می‌شود.

امکان سفارشی سازی محصول

با توجه به اطلاعات ذکر شده و تصاویری که از این محصول می‌بینید. در قسمت بدنه برای ورود لوله های فولادی حفره‌هایی وجود دارد. بسیاری از شرکت‌های تولید کننده ممکن است ابعاد این حفره‌ها را به صورت سفارشی و متناسب با درخواست مشتری تغییر دهند.

به همین دلیل شما در زمان خرید باید ابعاد این حفره‌ها را متناسب با لوله‌ها در نظر بگیرید. با توجه به سایزبندی های مختلف لوله های برق در برخی از پروژه‌ها لازم است از ابعاد خاصی استفاده کنید. در نتیجه امکان سفارش سازی محصول وجود دارد.

خرید تجهیزات پشتیبانی کابل از گروه صنعتی رفیع

گروه صنعتی رفیع به عنوان تولید کننده نمونه های مختلف انواع قوطی های کلید و دیگر تجهیزات پشتیبانی کابل می‌تواند کامل ترین و جامع ترین قطعات را برای احداث پروژه های وسیع در اختیار مشتریان قرار دهد. در نتیجه شما با خرید از گروه صنعتی رفیع مشکلی از لحاظ کمبود قطعات نخواهید داشت. جهت دریافت اطلاعات جزئی تر با کارشناسان ما در تماس باشید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3777

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.