افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

فروش کولرگازی ایستاده گری و بوش

  • کد خبر : 1500
فروش کولرگازی ایستاده گری و بوش

وقتی نوبت به خرید کولرگازی ایستاده است برندهای مختلفی وجود دارد که خرید را دشوار می کند پس خوب است انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم. در این مقاله دو مدل از بهترین کولرهای گازی ایستاده برند گری و بوش را با هم مقایسه می کنیم. معرفی کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000 همانطور که از اسم کولر گازی ایستاده GREE […]

وقتی نوبت به خرید کولرگازی ایستاده است برندهای مختلفی وجود دارد که خرید را دشوار می کند پس خوب است انتخاب هوشمندانه ای داشته باشیم. در این مقاله دو مدل از بهترین کولرهای گازی ایستاده برند گری و بوش را با هم مقایسه می کنیم.

معرفی کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000

همانطور که از اسم کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000 مشخص است، ظرفیت سرمایش و گرمایش برای آن 48000 در نظر گرفته شده است. گاز خنک کننده R410a نیز برای آن اجرا شده است. طراحی ایستاده این کولر از برند گری به قدری جذاب است که توانسته نظر کاربران خوش سلیقه ایرانی را به خود جلب نماید. قابلیت تولید سرما و گرما برای این کولر بی نظیر بوده و برای مناطق حاره ای و گرم بهترین گزینه محسوب می شود. اما آنچه که باعث شده، کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN 48 48000 مورد تایید قرار بگیرد، موتور اسکرول آن است.

کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN 48 48000 دارای پنل های داخلی و موتور خارجی مخصوصی است و در آن از فیلتر تصفیه هوا خاصی استفاده شده است. پره های کولر طلایی هستند و شرایط برای تنظیم جریان هوا به شکل خودکار وجود دارد.

کشور سازنده این کولر چین است و حالت های کارکردی برای آن به صورت خواب، تهویه و خنک کننده عملیات خودکار است. دستگاه دارای خشک کن مخصوصی است و همینطور شرایط برای کاهش تدریجی رطوبت در آن نیز وجود دارد. طراحی این دستگاه به شکلی است که قابلیت کنترل از راه دور را داشته و می توانید سرعت فن را برای آن تنظیم کنید. از سوی دیگر جریان هوا به خوبی کنترل می شود.

یکی دیگر از بخش های جالب کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN 48 48000، فیلتر الکترواستاتیک است که کمک می کند ذرات گرد و غبار ریز در هوا از بین بروند بنابراین برای کسانی که مشکل تنفسی یا آسم دارند بسیار عالی است. سطح سر و صدای به کار رفته برای این کولرها به میزان 48db در نظر گرفته شده است.

نوع موتور به کار رفته برای این کولرها اسکرول است و از نظر مصرف انرژی بسیار عالی بوده و هدررفت انرژی آنها بسیار کم است. از سوی دیگر این کولرها میزان صدای پایین تری دارند. طراحی کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000 بسیار استاندارد است و فیلتری که برای تصفیه هوا در نظر گرفته شده است کمک می کند تا تصفیه هوا به خوبی صورت بگیرد و از وجود ریزگردها و کثیفی ها در امان باشید.

پنل تنظیم جریان هوای این کولر به صورتی است که شرایط تنظیم زاویه هوا دارد. پرتاب باد آن به 4 صورت بوده و برای فصل تابستان با گرمای بسیار زیاد استفاده می شود. پنل داخلی این کولرها شیک و خوش طرح است.

کمپرسور اسکرولی که برای کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000 در نظر گرفته شده است در ظرفیت های بالایی بوده و مکانیزم داخلی آنها نیز شامل دو قطعه حلزونی شکل است و قطعه بالایی ان ثابت است و بخش پایین حرکت می کند و این حرکت حلزونی باعث می شود که گاز بین این دو قطعه فشرده شود و در نهایت فشار لازم در خروجی اعمال شود.

طراحی پوسته کناری این کمپرسور به شکلی است که سبب آب بندی محفظه می شود و رویکرد فشرده سازی گاز بدون وجود نشتی صورت می گیرد این رویکرد باعث می شود که راندمان کاری کولر گازی ایستاده GREE SPLIT GVHN48 48000 بالا باشد و طول عمر زیادی داشته باشد و صدای آن نیز کم باشد

کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000

کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 حالت های کاری گرمایش، سرمایش، رطوبت گیر ، بن و اتوماتیک دارد. کلاس انرژی برای کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 به صورت +++A بوده و به صورت تک فاز طراحی شده است. این محصول دارای سیستم فول دی سی اینورتر بوده و تا 73 درصد کاهش مصرف برق را شامل می شود. کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 برای مناطق گرم و معتدل و دمای منفی 15 الی مثبت 65 استفاده می شود. گاز مبرد برای کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 از نوع R410A است و از کمپرسور اسکرال برای آن استفاده شده است به طوری که پرتاب هوا به صورت چهار طرفه دیده می شود.

کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 دارای بخش ضد برفک یا یخ زدا است که یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب می شود.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ال سی دی بزرگ بوده و همینطور کندانسور دو فنه و عملکرد پاکسازی خودکار نیز دارد یعنی یونیت های داخلی به شکل خودکار پاکسازی می شوند.

دستگاه توربوی مخصوصی برای کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 در نظر گرفته شده است که برای سرمایش بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد. این دستگاه دارای فیلتر تصفیه قابل شستشو بوده و همینطور فیلتر کربن فعال نیز دارد. دستگاه دارای 5 متر لوله است و کابل آن رایگان است.

کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 پنل های رنگارنگ خود توانسته نظر بسیاری از خریداران را جلب نماید به طوری که ریموت کنترل به کار رفته بر اساس آپشنهای مختلف سنجیده می شود. این مدل از کولر ها دارای ظرفیت اجرایی بالایی هستند و در آنها موقعیت کنتور های تک فاز دیده می شود.چنانچه به دنبال جایی برای فروش کولرگازی بوش میگردید روی ما حساب کنید.ما بزرگترین سایت آنلاین فروش کولرگازی بوش میباشیم…

ظرفیت کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 برای شرایط آب و هوایی مثل تهران به میزان هر مترمربع در حدود 400 الی 600 BTU را در نظر می گیرد و برای بام ساختمان که تابش از نور خورشید است این مقدار به 800 BTU نیز می رسد.

کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 از نظر اقتصادی بسیار عالی بوده و موقعیت سرماساز و گرمایش قوی برای هتل و بانک و فروشگاه ها فراهم می سازد و حتی برای نمایشگاه های بزرگ نیز اجرا می شود. این کولرها در ظرفیت سرمایش مخصوصی قرار گرفته اند و برای مکان های بسیار گرم نیز استفاده می شوند و ساختار بی نظیری دارند.

در خرید کولر گازی ایستاده بوش اینورتر 48000 قطعاً رضایت کاملی خواهید داشت و مشکلی در این زمینه دیده نمی شود. .

شباهت کولر گازی ایستاده گری و بوش

از آنجایی که نگاه ما به کولر گازی ایستاده به صورت مقایسه ای است در این بخش از شباهت ها می گوییم و در بخش بعد یک سری تفاوت هایی که هر برند برای محصول خود قائل شده اند را بررسی می کنیم.

کولر گازی ایستاده گری و بوش 48000 از نظر ظرفیت سرمایش و گرمایش یکسان هستند و جنس سرما و گرمای هر دو مورد کاملاً دقیق و درست است.

حالت های کاری برای کولر گازی ایستاده در سبک های گرمایش و سرمایش و رطوبت گیری و فن است و در هر دو برند گری و بوش دیده می شود. کلاس انرژی برای این محصولات از رده A است و به صورت تک فاز ارزیابی شده است. شرایط برای کاهش انرژی در برند بوش کمی بهتر از گری است اما هر دو مورد وضعیت یکسانی دارند.

اینطور که بررسی ها نشان می دهد کمپرسور هر دو برند کولر گازی ایستاده گری و بوش اسکرال است و روند کاری هر دو مناسب و یکسان هستند. پرتاب هوا برای هر دو موقعیت 4 سویه است و این گزینه برای روزهای تابستانی بسیار مورد نظر است. پنل تنظیم برای کولر گازی ایستاده گری و بوش وجود دارد البته هر یک بر اساس تعریفی که دارند دسته بندی می شوند در این زمینه مشکلی دیده نمی شود.

تفاوت کولر گازی ایستاده گری و بوش

در مورد کولر گازی ایستاده بوش نکته جالب این  است که دارای آپشن DEFROST است یعنی ضد برفک برای آن تعبیه می شود که کمتر در مدل های گری دیده می شود. قابلیت یخ زدایی برای برخی از مکان های رطوبتی بسیار مهم است.

صفحه نمایش ال سی دی بزرگ برای مدل بوش در نظر گرفته شده است اما تنظیم و کاربرد برای مدل گری آسانتر و کاربردی تر است.

معمولاً اغلب سبک های کولر گازی ایستاده بوش 48000 هزار دارای کندانسورهای دو فنه هستند اما در خصوص برند گری این گزینه برای برخی از مدل ها کمتر دیده می شود.

کولر گازی ایستاده بوش عملکرد پاکسازی خودکار یونیت داخلی را برعهده دارد و این رویکرد باعث می شود که دوام محصول بیشتر شود.

شرایط فیلتراسیون برای کولر گازی ایستاده گری فوق العاده قوی و به روز است به طوری که فیلترها قابلیت شستشو داشته و از فیلترهای کربن مخصوص برای آنها استفاده می شود. این فیلترها از نظر ساختار و موقعیت اجرایی با هم فرق می کنند و شرایط مخصوص به خود را دارند. برخی از مدل فیلترها هستند که برای مدت زمان طولانی تری استفاده می شوند و روند کار را به صرفه تر می کند. قابلیت کنترل از راه دور برای کولر گازی ایستاده گری بیشتر دیده می شود و تنظیم سرعت فن نیز در این زمینه مطرح است. به طور کلی موقعیت کولرهای بوش و گری در سبک ایستاده بسیار به هم مشابه است اما فیلتر مخصوصی که در کولر گازی ایستاده گری اجرا شده به حذف گرد و غبار ریز در هوا کمک زیادی می کند.سیستم فول دی سی اینورتر از مواردی است که برای کاهش مصرف برق اجرا می شود که برند بوش در این راستا بهتر عملکرد کرده است.مرجع فروش کولرگازی گری سایت مجموعه ما میباشد لذا چنانچه تمایل داشتید به سایت فروش کولرگازی گری ما مراجعه نمایید تا محصولات ما و قیمت های موجود را مشاهده نمایید.تمامی محصولات ما دارای گارانتی 5 ساله تضمین کیفیت کالا میباشد.برای مشاهده محصولات به نشانی https://coolergazy.com مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.