افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

فنگ شویی ، روانشناسی طراحی و قرار دادن تختخواب

  • کد خبر : 633
فنگ شویی ، روانشناسی طراحی و قرار دادن تختخواب

[ad_1] من عاشق فنگ شویی هستم! این که آیا شما فکر می کنید این روش طراحی آسیای باستان مبتنی بر خرد باستان است یا خرافات ، فنگ شویی شامل برخی اصول ارزشمند است و به سادگی سرگرم کننده است! این قوانین فنگ شویی را در نظر بگیرید: – در حالی که پاهایتان رو به در […]

[ad_1]

من عاشق فنگ شویی هستم! این که آیا شما فکر می کنید این روش طراحی آسیای باستان مبتنی بر خرد باستان است یا خرافات ، فنگ شویی شامل برخی اصول ارزشمند است و به سادگی سرگرم کننده است! این قوانین فنگ شویی را در نظر بگیرید:

– در حالی که پاهایتان رو به در اتاق خواب است نخوابید

– سر تخت را طوری قرار دهید که بتوانید درگاه را ببینید.

– کنار دیواری که جعبه کنتور را روی خود دارد نخوابید.

– سر تخت را کنار دیوار حمام قرار ندهید.

بنابراین من و شوهرم طبق این قوانین رختخواب خود را کجا گذاشتیم؟ در اتاق خواب ما با چهار دیوار ، یک دیوار تمام کمد ، یک دیوار پشت به حمام ، یک دیوار همه درها به باغ باز می شوند ، و دیوار آخر جعبه کنتور را روی خود دارد! جای نگرانی نیست ، فنگ شویی انواع قوانین را برای رفع هر مشکلی دارد ، از جمله استفاده از بلورها و گیاهان خانگی برای خنثی کردن انرژی منفی.

روانشناسی طراحی، بر اساس سالها تحقیق علمی ، به همان نتیجه ای رسیده است که پزشکان فنگ شویی ، براساس سالها تجربه، از آنها استفاده می کنند. اما روانشناسی طراحی جسورانه با قانون فنگ شویی که نمی تواند پاهایتان را به سمت درب اتاق خواب بخوابید ، مغایرت دارد.

روانشناسی طراحی اتاقهایی را برای حمایت از شادی و رفاه ایجاد می کند. اتاق خواب ، فضایی شخصی برای سرگرمی و تفریح ​​، برای راحتی نیاز به جزئیاتی مانند جای تخت دارد. به عنوان جاذبه اصلی ، تختخواب معمولاً نقطه کانونی اتاق است. بنابراین ، سر تابلو را درست در مقابل درب ورودی و روی دیوار قرار دهید. این امر باعث ایجاد فضای بصری در اتاق شده و اهمیت تخت را برجسته می کند. دلیل بزرگتری برای قرار دادن تخت به گونه ای که رو به در باشد ، احساس امنیت است. وقتی مردم به راحتی در را ببینند احساس امنیت می کنند.

تختخواب نشان دهنده آغاز و پایان زندگی است. در گذشته افراد باردار می شدند ، متولد می شدند و در همان بستر می مردند. شما بیشتر از هر مبلمان دیگری در رختخواب خود می گذرانید. بنابراین ، قوانین فنگ شویی یا اصول روانشناسی طراحی را دنبال کنید و تخت خود را در حالی که سرش رو به ورودی اتاق است قرار دهید. این نقطه نه تنها اهمیت تختخواب را در برنامه طراحی شما تقویت می کند ، بلکه احساس راحتی می کنید و راحت می خوابید!

 

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=633

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.