افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

لذت اقامت در هتل‌های دور از هیاهو و دنج

  • کد خبر : 2335
لذت اقامت در هتل‌های دور از هیاهو و دنج
لذت اقامت در هتل‌های دور از هیاهو و دنج گاهی در اوج مسافرت‌های عید یا ایام تعطیلی تصمیم به سفر می‌گیریم و فقط به دنبال یک اقامتگاه با فضایی خلوت به دور از شلوغی‌های مرکز شهر می‌گردیم. اگر شما هم ...

گاهی در اوج مسافرت‌های عید یا ایام تعطیلی تصمیم به سفر می‌گیریم و فقط به دنبال یک اقامتگاه با فضایی خلوت به دور از شلوغی‌های مرکز شهر می‌گردیم. اگر شما هم برای پیدا کردن چنین هتل‌هایی کنجکاو هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا سه مورد از دنج‌ترین هتل‌های شهر‌های شلوغ کشور را بشناسید.

مشهد، هتل پارک حیات

هتل پنج ستاره پارک حیات شاید مشهورترین هتل مشهد نباشد، اما از لحاظ واقع شدن در دامنه رشته کوه بینالود و در منطقه‌ییلاقی و با چشم‌اندازی بسیار زیبا واقعا بی‌نظیر است. با اقامت در این هتل بدور از آلودگی هوا و ترافیک شهری، دسترسی راحتی به طرقبه و شاندیز مشهد و مناطق دیدنی آن‌ها خواهید داشت. تجربه‌ی سوئیت‌های مجلل و مدرن این هتل به همراه آرامشی که در این منطقه حکم فرماست، لذت سفر را برایتان دو چندن می‌کند. از امکانات رفاهی هتل پارک حیات می‌توان به وجود رستوران‌هایی با منویی متنوع از غذا‌های ایرانی و بین‌المللی، مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز، لابی با شکوه و مجلل همراه با کافی شاپ، فروشگاه ها‌، گالری و فضای بازی کودکان اشاره کرد.

شیراز، هتل الیزه

یک اقامت آرام و به دور از هیاهو و ترافیک مرکز شهر را می‌توانید در این هتل شیراز تجربه کنید. هتل چهار ستاره الیزه در منطقه معالی‌آباد در خیابانی کاملاً مسکونی، نزدیک‌ترین هتل به نمایشگاه بین‌المللی شیراز، ‌ایستگاه راه آهن و منطقه‌ییلاقی قلات می‌باشد. هم چنین فاصله هتل تا ‌ایستگاه مترو پنج دقیقه به صورت پیاده می‌باشد که دسترسی به بافت تاریخی و فرودگاه را در کمترین زمان با کمترین هزینه ممکن می‌کند. معماری آرامش بخش هتل الیزه، اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و مجهز آن و وجود مجموعه‌ی استخر، سونا، جکوزی و ماساژ و هم‌چنین پرسنل حرفه‌ای و آموزش دیده، باعث شده مسافران زیادی تجربه اقامت در این هتل را تکرار کنند.

تهران، هتل جهانگردی میگون

هتل چهار ستاره جهانگردی میگون واقع در منطقه فشم و در دل کوه‌های البرز مرکزی، به خاطر داشتن منظره‌ای بسیار کم نظیر و همچنین نزدیکی نسبی آن‌یه پیست‌های اسکی شمشک،دیزین و دربندسر، به یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌های خوش آب و هوا و چهار فصله برای مسافران و پایتخت نشینان تبدیل شده است. وجود یک سالن بازی دوبلکس که دارای امکاناتی چون میز بیلیارد، استخر توپ برای کودکان، ایکس باکس، ایر هاکی، فوتبال دستی، سالن ماساژ و جکوزی است نیز بر محبوبیت این هتل افزوده است. محوطه باز جلوی هتل با طراحی زیبا و ویوی فوق‌العاده بهترین مکان برای برف بازی در زمستان و دوچرخه سواری در بهار و تابستان است.

رزرو هتل

اگر عازم هرکدم از شهر‌های مشهد، شیراز و تهران هستید و قصد اقامت در یکی از هتل‌های دنج و خوش ویوی آن‌ها را دارید، می‌توانید برای رزرو از طریق وبسایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ اقدام کنید. نام هتل خود و تاریخ اقامتتان را در قسمت جستجو وارد کنید. لیست اتاق‌ها و سوئیت‌های قابل رزرو هتل به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب اتاق مد نظرتان و وارد کردن مشخصات فردی می‌توانید به صورت آنلاین هتل را رزرو کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2335

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.