افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

لنگکاوی – هاوایی مالزی (پل آسمان و تله کابین لانگکاوی)

  • کد خبر : 1391
لنگکاوی – هاوایی مالزی (پل آسمان و تله کابین لانگکاوی)

تله کابین لنگکاوی و پل آسمان لنگکاوی از محبوب ترین جاذبه های لنکاوی هستند. با تله کابین لنگکاوی به یک منطقه رصدخانه می روید و روی پل آسمان قدم می زنید. اگر فکر می کنید در لنکاوی چه کاری باید انجام دهید ، این باید در لیست بالاترین لیست شما قرار بگیرد. پل آسمانی و […]

تله کابین لنگکاوی و پل آسمان لنگکاوی از محبوب ترین جاذبه های لنکاوی هستند. با تله کابین لنگکاوی به یک منطقه رصدخانه می روید و روی پل آسمان قدم می زنید. اگر فکر می کنید در لنکاوی چه کاری باید انجام دهید ، این باید در لیست بالاترین لیست شما قرار بگیرد. پل آسمانی و تله کابین حدود 18 کیلومتر از Pantai Cenang محل اقامت من فاصله دارد. من در فکر این بودم که وحشی شوم و یک اسکوتر اجاره کنم (RM40 / روز) اما نظرم را تغییر دادم. با توجه به اینکه من هرگز اسکوتر را اداره نکرده ام ، بهتر است زندگی خود را نجات دهم تا جهان را سفر کنم. من در نهایت یک تاکسی برای RM15 یک طرفه استخدام کردم.

تاکسی جلوی دهکده شرقی من را پایین انداخت ، جایی که می توان بلیط سواری با تله کابین لنگکاوی و پیاده روی روی پل آسمان لنگکاوی را تهیه کرد. با پس زمینه کوههای سر به فلک کشیده Mat Chincang ، دهکده شرقی Langkawi بسیار دیدنی بود. این شباهت به یک تلاقی بین یک دهکده جذاب فرانسوی و یک شهر چینی به سبک قدیمی ، با حوضچه های کوچک اردک و پل های عجیب و غریب بود.

بلیط تله کابین لنگکاوی و پل آسمان لنگکاوی RM30 بود و حرکت به سمت بالا 15-20 دقیقه طول کشید. هنگامی که در بالای سر قرار گرفتم ، بسیاری از دکه های فروش سوغاتی ، میان وعده و نوشیدنی مورد استقبال من قرار گرفتند. سپس من از مجموعه ای از پله ها بالا رفتم که از میان جنگلی نازک عبور می کند تا به عرشه رصدخانه در بالا برسم. هنگامی که در بالای صفحه قرار گرفت ، منظره دلخراش بود. می توان کل جزیره ، از جمله جزیره Tarutao در تایلند را در دور مشاهده کرد. در کنار عرشه رصدخانه ، پل آسمان لانگکاوی ، یک پل فولادی معلق در سرتاسر کوه مات سینکانگ و یک کوه همسایه قرار دارد. قدم زدن از روی این پل یک تجربه خارق العاده بود و دیدگاه متفاوتی از جزیره و دریا به سمت شمال را ارائه می دهد.

متناوباً ، تورهایی نیز وجود دارد که شما را به اینجا و مناطق اطراف می رساند (دهکده شرقی ، تله کابین لنگکاوی ، پل آسمان لنگکاوی ، مزرعه تمساح ، ساحل شن سیاه و پارک حیات وحش لانگکاوی) فقط با RM55 ، و شما را از هتل خود سوار می کند. من باید این کار را می کردم قبل از حرکت به پایین برای دیدن پنتای کوک ، ساحلی کاملاً نزدیک بندرگاه تلهگاه ، مدتی در اطراف پل آسمان و پارک آن قدم زدم. من در ابتدا به ماندن در Pantai Kok نگاه کردم. این ساحل آرامش بخشی است ، اما یافتن غذای محلی ارزان در اینجا سخت است. فقط گزینه های Pantai Cenang وجود ندارد و زندگی شبانه نیز وجود ندارد.

بعد از گردش غروب خورشید در Pantai Kok ، من خسته شدم و برگشتم به Pantai Cenang ، جایی که یک شب مهمانی دیگر داشتم و یک مجموعه 30 نفره دیگر مرغ داشتم. من غذای مالزیایی را دوست داشتم و فکر می کنم ساتای مرغ مالزیایی بهترین غذاست. من آخرین لقمه را می پسندم ، زیرا این آخرین مجموعه غذای مالزیایی من است که صبح می خواهم به تایلند و کوه لیپ بروم.

Pulau Langkawi را به شدت به همه توصیه می کنم. این یک هاوایی کم ارزش و کمتر توسعه یافته است و اکثر دوستان من در ایالات متحده هرگز نام آن را نشنیده اند. همچنین ، بیشتر گردشگران در آسیا به پوکت ، کوه سامویی یا بالی سرازیر می شوند و هرگز توجه زیادی به لنگکاوی نمی کنند. مسیری که در واقع کمتر طی شده است. سعی کنید حداقل 3 روز را اینجا بگذرانید. آبشارها ، بسیاری از سواحل و بسیاری از جزایر اطراف وجود دارد که به دلیل اقامت کوتاه من نتوانستم آنها را ببینم. اگر می خواهید در Pulau Langkawi چه کاری انجام دهید ، تله کابین و پل آسمان لانگکاوی را حتماً ببینید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.