افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

مزایای دوخت کت شلوار دامادی – معرفی سرای پادشاهان آرسام

  • کد خبر : 1607
مزایای دوخت کت شلوار دامادی – معرفی سرای پادشاهان آرسام

به گزارش سرای پادشاهان آرسام ، به نقل از وبسایت فردای خوب ، کت شلوار از ملزومات لباس داماد برای مراسم ازدواج است ، نه تنها برای شب عروسی بلکه برای خواستگاری، عقد و باقی مراسمات ، کت شلوار ، لباسی بسیار جذاب و چشم گیر است اما نه هر کت شلواری.  لازم به ذکر […]

به گزارش سرای پادشاهان آرسام ، به نقل از وبسایت فردای خوب ، کت شلوار از ملزومات لباس داماد برای مراسم ازدواج است ، نه تنها برای شب عروسی بلکه برای خواستگاری، عقد و باقی مراسمات ، کت شلوار ، لباسی بسیار جذاب و چشم گیر است اما نه هر کت شلواری.  لازم به ذکر است برای سفارشی دوزی کت شلوار برند های مطرحی مانند هاکوپیان ، سرای پادشاهان آرسام ، گراد و واحدی این خدمت را ارائه میکنند.
ضمنا وب سایت های مختلفی مانند سلام نو و دیجیاگرام به معرفی برند شخصی دوزی کت شلوار سرای پادشاهان آرسام پرداخته اند که برای آشنایی بیشتر، میتوانید به وبستشان به آدرس https://rsamsuit.com مراجعه کنید.
باید کت شلواری انتخاب شود که همه ویژگی های خوب مانند جنس پارچه مناسب ، رنگ عالی ، مدل جذاب و به روز و فیت تن شما را داشته باشد.

برای انتخاب کت شلوار دامادی به طور کلی 2 راه حل وجود دارد:
• سفارش دوخت کت شلوار دامادی
• خرید کت شلوار اماده برای دامادی
حال به بررسی ویژگی های این دو روش می پردازیم:

سفارش دوخت کت شلوار دامادی

سفارشی دوزی و کت شلوار برای مراسم ازدواج راه پیشنهادی ما است به دلیل زیر:
1- انتخاب جنس پارچه بنا به بودجه و سلیقه
2-  انتخاب رنگ بنا به لباس عروس و یا سلیقه
3-  دوخته شده کاملا متناسب با اندام داماد
4-  قابلیت انتخاب هر مدلی از نوع یقه و جیب تا حتی دکمه ها
5-  تعیین قیمت بنا به پارچه انتخابی

کت شلوار آماده

1-  پارچه و مدل محدود
2- دوخته شده بر اساس سایز های معمول بین 40 تا 60
3- دوخته شده با ماشین آلات صنعتی
4- رنج قیمت مشخص
5-  آماده استفاده

موارد ذکر شده باعث این میشود که استفاده از کت شلوار دامادی شخصی دوزی شده یک انتخاب هوشمندانه باشد. اما باید در نظر بگیرید که سفارش دوخت کت شلوار کمی زمان بر است و تحویل کت شلوار نیاز به زمانی حدود 1 هفته کاری و پرو دارد.
همچنین لازم است این نکته را اعلام کنیم که کت شلوار دامادی دوخته شده ی شما صرفا برای یک شب نیست و بنا به مدل و کیفیتی که دارد میتواند برای موقعیت های دیگر هم استفاده شود.

اکسسوری هایی که مناسب داماد است عبارت است از کمربند ، کراوات و یا پاپیون که بنا به نوع رسمیت و نوع و مدل کت شلوار خود میتوانید اکسسوری را انتخاب کنید. به عنوان مثال پاپیون برای کت شلوار مدل تاکسیدو بسیار با اهمیت است که در زمان سفارش خود میتوانید از مشاورین سرای آرسام راهنمایی بخواهید.
همه این موارد در کنار یک کفش مردانه رسمی و جذاب میتواند تکمیل کننده ست ویژه شما باشد.
یکی از روش هایی که به صورت کلی ترند شده ، بررسی مدل های جدید کت شلوار دامادی از پلتفرم پینترست است ، مشاوران مجموعه سرای پادشاهان آرسام یکی از اولین راهنمایی هایی که میکنند استفاده از اپلیکیشن پینترست و انتخاب مدل ها دلخواه و بروز مشتری از طریق این اپلیکیشن مبتنی بر عکس و ویدیو است زیرا توانایی دوخت هر نوع مدلی انتخابی شما را به علت دارا بودن خیاطان مجرب و استادکار دارند.
مجموعه سرای پادشاهان آرسام در محدوده شهرک غرب تهران واقع است که محیطی را محیا کرده است که شما با خیال راحت استایل دلخواه خود را طراحی کنید و در این مسیر مشاورین مجموعه نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد.

یکی دیگر از ویژگی های مجموعه سرای پادشاهان آرسام تحویل سریعتر در کنار رعایت نهایت کیفیت کت شلوار شخصی دوزی شده ی شماست. سایر برند ها حداقل 2 برابر بیشتر برای دوخت زمان میخواهند و از نظر مناسب بودن قیمت نیزهم هیچ جای رقابتی باقی نذاشته اند.

از خدمات دیگر این مجموعه میتوان به اندازه گیری و پرو در محل مشتری به درخواست ایشان ، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش مانند تغییر سایز کت شلوار پس از تحویل به رایگان اشاره کرد و دارا بودن مجموعه کالیته ای کامل متشکل از پارچه های انگلیسی ، ایتالیایی و ایرانی صادراتی از تقطه قوت های این مجموعه است.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1607

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.