افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 OLED مدل A80K

  • کد خبر : 2848
معرفی بهترین و جدیدترین تلویزیون سونی 2022 OLED مدل A80K

تلویزیون سونی A80K در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند سونی که در لیست جدیدترین تلویزیون سونی قرار گرفته است و در سایزهای مختلف تولید شده […]

تلویزیون سونی A80K

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. در این مقاله قصد داریم یکی از تلویزیون‌های برند سونی که در لیست جدیدترین تلویزیون سونی قرار گرفته است و در سایزهای مختلف تولید شده است را برای شما معرفی کنیم. تلویزیون سونی A80K به صفحه نمایش OLED مجهز شده است و در میان کاربران طرفداران بسیار زیادی دارد. این تلویزیون برای بسیاری از خانه‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند تمامی محتواها و تصاویر را با کیفیت خیلی گسترده نمایش داده و از سوی دیگر تمامی محتوای صوتی را نیز با کیفیت فوق العاده پخش می‌کند. تلویزیون OLED سونی A80K دارای صفحه نمایش گسترده‌ای است و می‌تواند پیکسل‌ها را به صورت با کیفیت ارائه دهد. این تلویزیون در لیست تلویزیون‌های اقتصادی برند سونی قرار گرفته است و امکانات و قابلیت‌های هوشمند بسیار زیادی پشتیبانی می‌کند. برای دریافت لیست قیمت تلویزیون سامسونگ 2022 میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ال جی، سونی و سامسونگ را آنجا مشاهده کنید.

تلویزیون اسمارت سونی A80K محصول سال ۲۰۲۲ است که جایگزین تلویزیون A80J شده است. این تلویزیون می‌تواند تمامی تصاویر را با کیفیت فوق العاده ای ارائه دهد. بر روی صفحه نمایش تلویزیون 65 اینچ سونی A80K شما می‌توانید محتواها را با کیفیت تصویر 4K و تراکم پیکسلی ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل مشاهده کنید. این تراکم پیکسلی به قدری باریک است که باعث شده است تمامی جزئیات محتواها برایتان ارائه شود. تلویزیون سونی A80K در سه سایز ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۵ اینچ تولید شده است. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد در این تلویزیون قابلیت اتصال به دوربین براویا می‌باشد. با وجود این قابلیت می‌توانید این دوربین را به صورت جداگانه خریداری کرده و بعد از اتصال به تلویزیون با عزیزانتان تماس تصویری برقرار کنید. تلویزیون 4K‌ سونی A80K به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی مجهز شده است و می‌تواند به عنوان یک تلویزیون گیمینگ مورد استفاده قرار بگیرد. شما می‌توانید پلی استیشن یا کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید و به راحتی بر روی صفحه نمایش OLED تلویزیون به انجام بازی‌های مورد علاقه خودتان بپردازید.

کیفیت تصویر تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A80K

اگر شما جزو افرادی هستید که به گیم و بازی های گرافیکی علاقه زیادی دارید و میخواهید از تلویزیون هم برای بازی استفاده کنید باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ به دلیل سرعت رفرش بالاتر، نسبت به قیمت سایز تلویزیون های معمولی بالاتر است. تلویزیون OLED سونی مدل A80K به کیفیت تصویر 4K و رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده است و می‌تواند تمامی صحنه‌ها را با کیفیت عالی نمایش دهد. بر روی صفحه نمایش این تلویزیون پردازنده Cognitive Processor XR وجود دارد که می‌تواند بر مبنای هوش مصنوعی رنگ میزان روشنایی و کنتراست تصاویر را بررسی کرده و آنها را بهبود دهد. همچنین تلویزیون با بهره گرفتن از قابلیت‌های مختلف مانند 4K Upscaling محتوای باکیفیت را نیز ارتقا داده و رزولوشن آنها را بازتولید می‌کند. تلویزیون اسمارت سونی A80K تمامی محتوای فول اچ دی را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می‌دهد. در این تلویزیون قابلیتهای HDR ،HLG ،Dolby Vision، قابلیت AI Genre Selection و OLED Motion و فناوری HDR بر روی کیفیت تصویر تلویزیون نقش بسیار مهمی دارند. با وجود فناوری XR OLED Motion تمامی صحنه‌های سریع و اکشن با کیفیت بسیار بالا و بدون تاری و تأخیر ارائه می‌شوند.

سیستم صوتی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A80K

تلویزیون 2022 سونی A80K علاوه بر کیفیت تصویر به سیستم صوتی مناسبی مجهز شده است و می‌تواند تمامی مهمانی‌ها و جشن‌ها و دورهمی‌های شما را پاسخگو باشد. این تلویزیون به خاطر داشتن قابلیت Acoustic Auto Calibration می‌تواند سیستم صوتی چند بعدی برایتان ارائه دهد با وجود این قابلیت عمومی صدا کیفیت خوبی دارند و شما می‌توانید موسیقی‌ها و موزیک‌های مورد علاقه خودتان را با کیفیت بالایی بشوید. همچنین با وجود فناوری XR Sound Position صفحه نمایش تلویزیون به یک سیستم صوتی و بلندگو با کیفیت تبدیل می‌شود و می‌تواند تمامی صحنه‌های متحرک با کیفیت بسیار بالایی پخش کند. تلویزیون سونی A80K می‌تواند هر محتوایی را که دارای صدا است تشخیص داده و سپس از قسمت صفحه نمایش محتوای صوتی را پخش میکند. تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A80K به سیستم صوتی XR Surround مجهز شده است و می‌تواند کیفیت صوتی خوبی را در اختیار شما قرار دهد. همچنین با وجود فناوری Dolby Atmos صداها کیفیت بسیار بالایی دارند. برند سونی از جمله برندهای تولید کننده تلویزیون است که همواره به کیفیت ساخت و سیستم صوتی محصولاتش توجه بسیار ویژه ای دارد و همین موضوع باعث شده است که محصولات برند سونی در بازار طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

امکانات و قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 4K سونی A80K

تلویزیون سونی A80K به سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این سیستم‌عامل رابط کاربری بسیار آسان و ساده است و با به روز شدن به نسخه جدید امکانات فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم عامل اندروید رابط کاربری آسان و ساده است و امکان ارتباط با سایر دستگاه به راحتی امکان پذیر می‌کند. شما می‌توانید بر روی صفحه نمایش تلویزیون تمامی محتوایی را که بر روی سایر دستگاه‌ها داری به راحتی منتقل کرده و تمامی آنها را با کیفیت بسیار بالایی مشاهده کنید. تلویزیون 65 اینچ سونی A80K به رابط کاربری گوگل تی وی مجهز شده است و می‌تواند حجم زیادی از محتواها را در اختیار شما قرار دهد. تلویزیون سونی 65 اینچ A80K از قابلیت Airplay پشتیبانی می‌کند و امکان اشتراک گذاری هوشمند اطلاعات و داده‌ها را امکان پذیر کرده است. در این تلویزیون ریموت کنترل همه کاره و هوشمندی از جنس پلی اورتان وجود دارد که می‌تواند به راحتی تمیز شده و با وجود میکروفون داخلی امکان تعامل صوتی شما را با تلویزیون فراهم کند. این امکان برای شما فراهم شده است که با خرید دوربین جدید براویا BRAVIA CORE با استفاده از درگاه USB به تلویزیون متصل کنید و با تلویزیون تعامل صوتی تعامل تصویری داشته باشید.

طراحی تلویزیون ۲۰۲۲ سونی A80K

تلویزیون OLED سونی مدل A80K در سایز‌های ۵۵ اینچ ۶۵ اینچ و ۷۷ اینچ تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از نقاط قوت این تلویزیون این است که این محصول زاویه دید گسترده دارد و می‌تواند فیلم‌ها و بازی‌ها را نیز حتی در زوایای غیر مستقیم با کیفیت بالا ارائه دهد. تلویزیون سونی A80K کاملا شیک و زیبا طراحی شده است و قابلیت اتصال به دیوار پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون در رنگ مشکی تولید شده و از بدنه‌ای بسیار نازک و باریکی برخوردار است. در قسمت پشتی تلویزیون به پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلف دسترسی دارید. این امکان برای شما فراهم شده است که تلویزیون اندروید سونی A80K را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشخصات کامل تلویزیون 2022 سونی A80K به فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مراجعه کنید.

نکات مهم قبل از خرید تلویزیون از بانه

در هنگام خرید تلویزیون موارد زیادی مانند کیفیت تصویر، سایز، برند، سال ساخت، کشور منتاژ کننده و … دخیل هستند که این موارد روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار است. قیمت تلویزیون 2022 به نسبت به قیمت تلویزیون 2021 کمی بیشتر است به این دلیل که در بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 ما کیفیت تصویر و آپشنهای بیشتر از تلویزیون را شاهد هستیم و همین موضوع روی قیمت آن تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون

قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی تقریبا در یک راستا قرار دارند ولی قیمت تلویزیون سونی به دلیل سیستم عامل آندروید و اینکه ساخت ژاپن هم هست، کمی نسبت به جدیدترین تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالا تر است. برای دریافت لیست قیمت جدیدترین تلویزیون های موجود در بازار میتوانید وارد سایت دبی کوچولو شوید و همه مدل ها را آنجا با قیمت و عکس و مشخصات دقیق مشاهده نمایید. قیمت تلویزیون ال ای دی نسبت به تلویزیون های جدیدی که تکنولوژی آنها پیشرفته تر است، کمی مناسبتر است. قیمت تلویزیون QLED و قیمت تلویزیون OLED به دلیل کیفیت تصویر بالاتر قیمت بالاتری هم نسبت به سایر تلویزیون های دارند. قیمت تلویزیون QNED هم که جدیدا وارد بازار شده نسبت به کیفیت تصویری که ارائه میدهد معقول و مناسب است.

انتخاب سایز تلویزیون

سایز هر تلویزیون روی قیمت آن تاثیر مستقیم دارد. قیمت تلویزیون 32 اینچ به دلیل سایز کوچکی که دارد نسبت به قیمت تلویزیون 43 اینچ و قیمت تلویزیون 49 اینچ خیلی کمتر است. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 3 تا 4 متر است، تلویزیون 50 اینچ برای شما مناسب است و قیمت تلویزیون 50 اینچ نیز بسته به مدل متفاوت است. سایز استاندارد برای بیشتر فضاهای خانگی، تلویزیون 55 اینچ است. قیمت تلویزیون 55 اینچ در مقایسه با قیمت تلویزیون 65 اینچ پایینتر است و در عوض همان کیفیت و کارایی را میتواند برای شما پیاده سازی کند. اگر فاصله شما از تلویزیون بین 7 تا 8 متر است میتوانید تلویزیون های 75 و 85 اینچ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ و قیمت تلویزیون 85 اینچ نیز بسته به برند و سال ساخت و امکاناتی که دارند با هم متفاوت هستند.

قیمت تلویزیون گیمینگ

اگر قصد شما از خرید تلویزیون بازی کردن با آن است، باید تلویزیون های گیمینگ را انتخاب کنید. قیمت تلویزیون گیمینگ نیز بستگی به سرعت رفرش، یا سرعت هرتز تلویزیون دارد. هرچند سرعت رفرش ریت تلویزیون بالاتر باشد کیفیت تصویر بهتری را به شما ارائه میدهد و به همان نسبت هم قیمت آن بیشتر میشود.

کیفیت تصویر تلویزیون

تلویزیون های استانداری که در بازار موجود هستند تلویزیون های 4K هستند. قیمت تلویزیون 4K نسبت به قیمت تلویزیون 8K پایینتر است ولی اگر شما قصد خرید تلویزیون 8K را نیز دارید میتوانید از سایت دبی کوچولو تمامی تلویزیون های ایت کی را مشاهده کنید.

بهترین جا برای خرید تلویزیون – قیمت تلویزیون در بانه

بهترین جا برای خرید تلویزیون های خارجی شهر های مرزی است. قیمت تلویزیون در بانه به دلیل مرزی بودن این شهر خیلی  مناسبتر از شهر های دیگر است. شما میتوانید هر مدل از تلویزیون های اورجینال و اصل را که خواستید در سایت دبی کوچولو سرچ کنید و تنها با پرداخت یک بیعانه (10 درصد مبلغ کالا) آن را درب منزل تحویل بگیرید و بعد تست کامل سلامت و اصالت کالا، مبلغ آن را تسویه نمایید. همه تلویزیون های سایت دبی کوچولو دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.

بهترین و جدیدترین تلویزیون های 2022 – 2021 ال جی سونی و سامسونگ

در این قسمت لیستی از بهترین و جدیدترین تلویزیون های ال جی ، سامسونگ و سونی 2022 – 2021 رو برای شما آوردیم تا اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشتید حتما این مدل ها را در نظر داشته باشید.

  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q60B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q70B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ Q80B
  • قیمت تلویزیون سونی X80K
  • قیمت تلویزیون سونی X85K
  • قیمت تلویزیون سونی X90K
  • قیمت تلویزیون سونی X95K
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ7000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ8000
  • قیمت تلویزیون ال جی UQ9000
  • قیمت تلویزیون ال جی C2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ BU8500
  • قیمت تلویزیون ال جی A2
  • قیمت تلویزیون سونی A80K
  • قیمت تلویزیون سونی A90K
  • قیمت تلویزیون سونی A95K
  • قیمت تلویزیون سونی Z9K
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN700B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN800B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN900B
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED80
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED85
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED90
  • قیمت تلویزیون ال جی QNED95
  • قیمت تلویزیون ال جی G2
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN85B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN90B
  • قیمت تلویزیون سامسونگ QN95B
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO95
  • قیمت تلویزیون ال جی NANO96
  • قیمت تلویزیون سونی A80J
  • قیمت تلویزیون سونی A90J
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU7000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000
  • قیمت تلویزیون سامسونگ AU9000
  • قیمت تلویزیون سونی X80j
  • قیمت تلویزیون سونی X85j
  • قیمت تلویزیون سونی X90j
  • قیمت تلویزیون سونی X95j
  • قیمت تلویزیون ال جی UP8000
  • قیمت تلویزیون ال جی A1
  • قیمت تلویزیون ال جی B1
لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2848

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.