افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
2

راه های جلو گیری از سر خوردن شال و روسری چیست؟

  • کد خبر : 2827
راه های جلو گیری از سر خوردن شال و روسری چیست؟
معمولا بسیاری از خانم ها با مشکل سر خوردن روسری روی سر خودشون مواجه میشن که راه حل ساده ایی داره

بهترین راه های جلوگیری از افتادن شال و روسری از روی سر

شال و روسری یکی از مهمترین قسمت ها از استایل خاص یک بانو هست و همانطور که بقیه اجزا استایل یک خانم بسیار اهمیت دارد شال و روسری شیک هم بسیار مورد هدف چشم ها قرار میگیرد و همه رو به سمت زیبایی ها سوق میدهد ، نمیشود که یک روسری مینی اسکارف ، یا یک روسری مجلسی شیک پوشیده باشی و چشم ها را به خود جلب نکنی  جدا از زیبایی حتما باید به انتخاب نوع طرح و شخصیت خود هم توجه کرد سپس اقدام به انتخاب کرد چرا که اگر میخواهیم حرفه ای عمل کنیم و از خرید احساسی جلوگیری به عمل بیاوریم در هنگام خرید شال و روسری توجه به استایل و سبک مانتو و لباس بسیار اهمیت دارد.

نقش بافت در سر نخوردن شال و روسری

اگر شما هم به مانند بسیاری از خانم ها در هنگام رانندگی یا کار های روزمره خود با سرخوردن شال و روسری خود مواجه میشوید شاید راه حل مشکل خود را باید در نوع بافت شال و روسری خود جستجو کنید. به طور مثال شال و روسری های نخی شاید بتوان گفت بهترین جنس برای یک نمونه شالی هستند که سر نمیخورد و بلعکس شال و روسری های حریر بخاطر بافت لطیف ان دائم سر میخوره و شما مجبور به مرتب کردن اون هستیداین کار خصوصا در حین رانندگی بسیار ازار دهنده میتونه باشه.

پس اگر دنبال شال و روسری هستید که سر نخوره یا روی سر زیبا بایسته شال و روسری نخی شیک پیشنهاد فروشگاه شال و روسری الماس جنوب میباشد.که در زمینه ست کردن یا طراحی شال های جدید و زیبا تخصصی چند ساله دارد.

ایا مینی اسکارف هم روسری سر میخورد ؟

روسری های مینی اسکارف به روسری های قواره کوچکی میگویند که معمولا دارای سایز 70 در 70 میباشند . دارای تنوعی گستره و شگفت انگیزی از طرح ها و رنگ هستند.معمولا پر فروش ترین از این دسته مینی اسکارف حریر و مینی اسکارف نخی هستند.به طور معمول بی بی اسکارف ها که به عنوان خرید روسری مجلسی شیک  تهیه میشوند سر نمیخورند زیرا با توجه به سایز کوچو تر ان  در زیر گلو محکم گره زده میشوند و امکان سر خوردن ان ها روی سر بسیار کمتر از سایر روسری نخی هاست.

نوع پوشیدن انواع شال و روسری چگونه است.

همیشه انتخواب و خرید شال مجلسی اینترنتی ساده نیست که بیاییم یک روسری که یک پارچه مربعی با ابعاد مشخص باشد را روی سر خود بگزاریم و کار تمام شود خیر،  نوع پوشیدن آن هم مهم است و حتی نو پوشیدن آن هم متفاوت است مثلاً ، پوشیدن یک روسری لاکچری با یک روسری مجلسی یا روسری دخترانه با یک روسری ابریشم بزرگسال ، به یک روش پوشیده و ست نمیشود .
پس از انتخاب شال و روسری حال باید اونو پوشید و از انتخواب خود لذت برد ، یکی از مکان هایی که میتوان روی کیفیت ، زیبایی و ضمانت بازگشت آن حساب کرد سایت بزرگ شال و روسری الماس جنوب است که میتوان اینجا کلیک کرد و وارد این سایت شده و یک خرید لذت بخش کرد ، یکی از مشکلاتی که مشتری به ما اعلام کرده که خیلی از روسری ها به راحتی سر میخورند و با وجود زیبایی بی نظیر آن دوست نداریم این نوع جنس ها رو کنار بگذاریم خواهشمندیم راهنمایی لازم برای بهتر پوشیدن آن انجام دهید . کارشناسان الماس جنوب در کنار شما مشتریان عزیز هستند تا بتوانند رضایت شما را کسپ کنند .

ایا زدن گیره کمکی به سر نخوردن شال و روسری میکند؟

یکی از مشکلات خانم های ایرانی که معمولا با آن درگیر هستند سر خوردن روسری و چادر و … است . چند روش است که به شما معرفی میکنیم و هر کدام که مورد پسند شما باشد رو انتخواب کنید و از آن استفاده کنید اگر میخواهید روسری خود با قدرت روی سر شما باقی بماند میتوانید از گیره های مخصوص روسری استفاده کنید و زیر چانه خود دو سر روسری را به هم چسپانده و نگذارید روسری از هم باز شود.

البته این روش رو خیلی ها از خانم های خوشتیپ ایرانی نمیپسندند چون گیره در دید عموم مشخص است و چهره خوبی ندارد ، روش دیگر استفاده از هد بند است که زیر روسری قرار میگیرد باعث میشود روسری سر نخورد که هد بند هم فقط افراد خاصی از آن استفاده میکنند و معمولاً خانم هایی که در شغل های خیلی خاص قرار دارند از آن استفاده میکنند مثل خدمه های هواپیما و مجریان یا بازیگران تلویزیون ، در جاهایی که هوای بسیار گرم قرار دارد هم کمتری خانمی از این هد بند ها استفاده میکنند مثل مناطق جنوبی
یکی دیگر از روشهایی که بهتر مورد پسند است استفاده از سوزن است که زیر شانه هست و دو طرف گوشه های روسری را به هم میچسپاند این روش بیشتر استفاده میشود ، چرا که سوزن مورد استفاده مخفی هست و کسی آن را نمیبیند.

Handmade cloth fashion logo mockup

نحوه بستن مو ها زیر شال و روسری و نقش هد بند

یکی دیگر از روشهایی که باعث مانع افتادن روسری میشود باید موها را بست و اجازه نداد آنها آزادانه به این سو و آن سو حرکت کنند ، آنها را جمع کرده و با استفاده کیلیپس یا گیره های مخصوص روسری آنان را بالای سر بسته به این صورت روسری خیلی شیک حرکت نکرده و ثابت باقی خواهد ماند ، بعضی از خانم ها نیز از گیره های زیبای فانتزی که به وفور یافت میشود استفاده میکنند .
استفاده از هد یا کلاه حجاب زیر روسری 
در مورد هد که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم و کلاه حجاب نیز که موها رو فشرده و بیشتر در فصول سرد یا مناطق سرد سیر بیشتر مورد استفاده میشود و در مناطق جنوبی این کلاه زیاد طرفدار ندارد و ناگفته در نماند که میتوان روسری های ساتن که در فروشگاه انلاین شال و روسری الماس جنوب موجود میباشند خیلی سر هستند را با سوزن های کوچک به کلاه حجاب وصل کرد تا محکم نصب شود .
و آخرین مورد که ما میتوانیم به شما پیشنهاد بدهیم استفاده از یک تل پارچه ای است که روی روسری قرار میگیرد و مانع افتادن روسری شما میشود.

خرید شیک ترین شال و روسری ها از فروشگاه الماس جنوب

همه این روشهایی که خدمت شما عرض شد در راستای کمک به شما مشتریان عزیز برای بهتر و راحت پوشیدن لباس هایی شما میباشد و با این چند روش میتوانید روسری هایی که حتی سر هستند را به راحتی مهار کنید و از زیبایی کار خود لذت ببریم .  امیدواریم که تیم تخصصی فروشگاه شال و روسری الماس جنوب تنها عرضه کننده انواع کالاها و لباس ها و مواد آرایشی با کیفیت و ارزان قیمت در جنوب کشور و همینطور دارای تنوع بالایی که در ضمینه شال و روسری که تخصص این سایت میباشد و با ارائه انواع شال نخی ، شال مجلسی ، شال حریر ، شال ابریشمی ، خرید شال عروسی و عثد در دسته شالها و همینطور انواع روسری که شامل ، روسری مجلسی ، روسری حریر ، روسری نخی ، روسری جدید ، و …. آماده خدمات رسانی ویژه به مشتریان خود است.

پشتیبانی ما به صورت 24 ساعت شبانه روز میباشد امیدواریم ما را به ما یاری رسانده و ما را تنها نگذاشته و با دادن کامنت و تماس با پشتیبانی و ارائه پیشنهادات و انتقادات ارزشمند شما به کمک خداوند و سپس شما عزیزان بتوانیم الماس جنوب درخشانده تری به ارمغان بگذاریم.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.