افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 July , 2024
1

معرفی سه‌ نیم‌ست‌ طلا دخترانه

  • کد خبر : 3636
معرفی سه‌ نیم‌ست‌ طلا دخترانه

با توجه به این که امروزه گالری‌های متعددی در زمینه ساخت و پرداخت انواع زیورآلات طلا فعالیت می‌کنند اما با این وجود برخی از افراد کماکان برای خرید نیم ست طلا دچار سردرگمی و پیچیدگی هستند برای رفع این سردرگمی‌ها و پیچیدگی‌ها بهتر است به برخی نکات مهم که در هنگام خرید نیم ست طلا […]

با توجه به این که امروزه گالری‌های متعددی در زمینه ساخت و پرداخت انواع زیورآلات طلا فعالیت می‌کنند اما با این وجود برخی از افراد کماکان برای خرید نیم ست طلا دچار سردرگمی و پیچیدگی هستند برای رفع این سردرگمی‌ها و پیچیدگی‌ها بهتر است به برخی نکات مهم که در هنگام خرید نیم ست طلا دخترانه وجود دارند توجه کرده و آن ها را در زمان خرید لحاظ کنید.

نکات مهم هنگام خرید نیم‌ست

از جمله نکات مهمی که باید به آن‌ها توجه کنید را در ادامه بیان می‌کنیم.

توجه به کیفیت ساخت

توجه به کیفیت طلای به کار رفته در محصول و عیار آن و همچنین کیفیت ساخت محصول از مهم‌ترین  قسمت‌هایی است که باید به آن توجه کنید. ممکن از محصول از نظر زیبایی‌شناسی، نیم‌ست طلا شیک و زیبایی باشد اما کیفیت لازم را نداشته باشد و همین امر باعث کاهش عمر نیم ست شما می‌شود.

ست بودن نیم ست طلا با تیپ و استایل

اگر نیم ست را برای شرکت در مراسم‌های مختلف انتخاب می‌کنید باید دقت کنید که نیم‌ستی را استفاده کنید که با فضای مراسم و لباسی که برای آن مراسم استفاده می‌کنید هم‌خوانی داشته باشد تا شما به خوش ‌تیپ‌ترین و خوش استایل‌ترین فرد جمع تبدیل شوید.

سبک طراحی نیم ست

نیم‌ست‌ها به طور کلی در چهار سبک نگین دار، بدون نگین، تراش خورده، ساده طراحی و ساخته می‌شوند که می‌توانید از میان آن‌ها، متناسب با سلیقه و نوع استایلتان، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

قفل و گیره‌های نیم ست

اگر در طراحی نیم‌ست مد نظر شما، قفل و یا گیره‌ای استفاده شده است، حتما از کیفیت و راحتی استفاده از آن مطمئن شوید. اگر استفاده از این قفل ساده نباشد یا کیفیت لازم را نداشته باشد، باعث می‌شود عمر نیم‌ست شما کاهش پیدا کند.

عدم داشتن خوردگی و ضایعه در هر کدام از قسمت‌های نیم ست طلا

موقع ساخت نیم‌ست طلا، باید ظرافت و وسواس خاصی مد نظر سازندگان باشد و اگر این ظرافت را مد نظر قرار ندهند،  در مراحل ساخت نیم‌ست دارای ضایعه و خوردگی می‌شود و از کیفیت ساخت می‌کاهد.

رنگ طلا و تطابق و هارمونی آن با رنگ پوست

همواره باید در انتخاب اکسسوری‌ها، به رنگ پوست و استایل و همچنین رنگ طلای اکسسوری توجه کرد. انتخاب نیم‌ست طلا هم از این قائده مستثنی نیست.

وزن نیم ست

وزن نیم‌ست نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید. مطابق با سلیقه و استایلتان می‌توانید از طلا‌های سنگین و یا ظریف‌تر استفاده کنید. گالری طلا یاسمین گلد با افتخار یکی از معدود گالری‌هایی است که با قیمت منصفانه و طراحی لوکس اقدام به فروش انواع طلا نموده و دیگر اکسسوری‌های ساخته شده از طلا را در مجموعه خود گنجانده است.

بهترین نیم‌ست‌های گالری یاسمین گلد

در گالری یاسمین گلد تنوع زیادی در نیم‌ست‌ها و سایر محصولات وجود دارد. در ادامه سعی داریم سه تا از پرفروش‌ترین نیم‌ست‌های گالری یاسمین گلد را معرفی کنیم.

نیم‌ست یلدا طرح اشک

گردنبند یلدا طرح اشک با  طراحی ساده‌ و شیکی دارد توجه هرکسی را جلب می‌کند. طراحی این گردنبند، الهام گرفته از دانه‌های انار است و همین امر، این اکسسوری را به یکی از هدایای لوکس شب یلدا تبدیل کرده است. شما می‌توانید این گردنبند شیک را به همراه گوشواره یلدا طرح اشک که از همین کالکشن است، تهیه کنید و به صورت یک نیم‌ست ساده و شکیل برای هر مراسمی با هر سلیقه‌ای استفاده کنید.

نیم‌ست طلا و فیروزه بوچیلو

طرح گردنبند طوق و یا چوکر مانند ایده‌ای جدید از طراحان متخصص یاسمین گلد است که با استفاده از طرح گل و ترکیب آن با سنگ فیروزه زیبایی ویژه‌ای به این کار داده است که برای بانوانی که گردن کشیده‌ای دارند انتخاب مناسبی است. طلای 18 عیار بکار رفته در این گردنبند 12.2 گرم است. این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه تولد باشد.

دستبند این نیم‌ست از طرح‌های تازه و مدرن یاسمین گلد است که بدون استفاده از قفل به شکل بنگل در دست شما ثابت می‌شود. این‌بار از طرح گل در وسط کار استفاده شده است که دقیقا بروی مچ دست قرار می‌گیرد. استفاده از این کار برای گروه سنین مختلف مناسب بوده و دیگر جایی برای نگرانی اندازه مچ دست وجود ندارد. طلای به کار رفته در این طرح 9 گرم طلای 18 عیار خالص است.

انگشتر این نیم‌ست با خلوصی که در صیقل دادن برگ‌های آن به کار رفته تلالو و شکست نور منحصری را ایجاد می‌کند که با ترکیب سنگ فیروزه زیبایی خیره کننده‌‌ای به دستتان می‌دهد. همچنین قسمت حلقه انگشتر یکسره نیست و می‌توانید با توجه به سایز دست خود آن را تنظیم کنید. بافت متفاوت حلقه نیز در ترکیب با طرح گلبرگ‌ها تفاوت جذابی ایجاد کرده است. در این انگشتر 9 گرم طلای خالص 18 عیار به کمک دستان متخصصین به‌کار رفته است.

گوشواره این نیم‌ست با طرح گل از یک فرم بیضی مانند از گوش آویزان می‌شود که در درون این فرم سنگ آبی اقیانوسی‌ قرار می‌گیرد که یادآور آرامش اقیانوس برای شما است. همچنین از این سنگ‌‌ها در میان گل‌ها نیز به کار رفته است. شفافیت بی‌نهایت گلبرگ‌ها در ترکیب با آبی اقیانوسی سنگ‌ها زیبایی خیره کننده‌‌ای را به چشم ببیننده به ارمغان می‌آورد.

نیم‌ست طلا مدل دیٍیر

نیم‌ست دییر با طرح خاص گوزن می‌تواند مورد مناسبی برای خانم‌های ساده‌پسند باشد. زیرا که در عین لوکس بودن دارای طرح فوق‌العاده ساده و همه پسندی است. در طراحی و ساخت پلاک این گردنبند از سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا در رنگ‌های سفید و قرمز استفاده شده است که در هنگام ثبت سفارش می‌توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

گردنبند دییر از فلز ارزشمند طلا 18 عیار ساخته شده است و در دو رنگ طلا سفید و طلا زرد در شوروم یاسمین گلد موجود است.

طراحی گوشواره دییر یاسمین گلد به گونه‌ای است که همگان را به وجد می‌آورد و بسیار خیره‌کننده است. این محصول در دو رنگ طلا سفید و طلا زرد ساخته شده است. گوشواره طلا زرد با سنگ نیمه قیمتی کوبیک زیرکونیا قرمز و گوشواره طلا سفید با سنگ زیرکونیا سفید ساخته شده است. علاقه‌مندان به این طرح خاص از گوزن می‌توانند رنگ سنگ خود را در هنگام ثبت سفارش تغییر دهند.

انگشتر دییر گزینه بسیار مناسبی برای خانم‌هایی با انگشتان کشیده است. در ساخت انگشتر دییر نیز مثل سایر محصولات این نیم‌ست از سنگ نیمه قیمتی زیرکونیا و فلز ارزشمند طلا استفاده شده است.

نتیجه‌گیری

اکسسوری‌های تاثیر به سزایی در استایل و تیپ شما دارند. استفاده از اکسسوری شیک و باکیفیت حق شماست و گالری یاسمین گلد، با قیمت منصفانه و کیفیت بالا در کنار شماست تا شما استایل مناسب خودتان را بسازید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر محصولات یاسمین گلد می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شعبه یک یاسمین‌گلد: بوتیک مال ملل

شعبه دو گالری یاسمین‌گلد : مجتمع تجاری آواسنتر

وبسایت گالری طلا یاسمین گلد :  https://yasminegold.ir/

شماره تماس گالری: 02126353891

واتس‌اپ گالری: 00971501626514

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.