افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

معرفی ۴ مورد از بهترین هتل های بندرعباس

  • کد خبر : 3061
معرفی ۴ مورد از بهترین هتل های بندرعباس

از تماشایی‌ترین شهرهای جنوب کشور می‌توان بندرعباس را نام برد. این شهر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فوق‌العاده‌ای در خود جای داده است و به دلیل همجواری با دریای آبی خلیج‌فارس یکی از مقاصد مهم تجاری و گردشگری کشور است. مسافران و گردشگران زیادی با رزرو هتل بندرعباس به‌‌صورت شخصی یا تور به این شهر سفر […]

از تماشایی‌ترین شهرهای جنوب کشور می‌توان بندرعباس را نام برد. این شهر جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فوق‌العاده‌ای در خود جای داده است و به دلیل همجواری با دریای آبی خلیج‌فارس یکی از مقاصد مهم تجاری و گردشگری کشور است. مسافران و گردشگران زیادی با رزرو هتل بندرعباس به‌‌صورت شخصی یا تور به این شهر سفر می‌کنند.

موقعیت استراتژیک و اقتصادی بندرعباس، این شهر را به مکان مناسبی برای خریدهای ارزان قیمت و متنوع تبدیل کرده است. برای سفر به بندرعباس بهتر است جهت اقامت در این شهر برنامه‌ی مناسبی برای انتخاب هتل داشته باشید تا با آگاهی کامل از امکانات و خدمات هتل‌ها، هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. اقامت در بهترین هتل های بندرعباس در کنار ساحل دریا، سفر شما را بسیار لذت‌بخش‌ خواهد کرد.

منظره زیبای دریای خلیج‌فارس، امکانات رفاهی و تفریحی لوکس و منحصربه‌فرد از مزایای بهترین هتل های بندرعباس است که می‌تواند تجربه‌ا‌ی فوق‌العاده‌ از سفر به این شهر برای گردشگران و مسافران خود به‌ارمغان آورد. در این مطلب تلاش داریم تا اطلاعات کاملی از بهترین هتل های بندرعباس در اختیار شما قرار دهیم.

هتل هما

اگر تمایل دارید اقامتی اشرافی و خاطره‌انگیز در شهر بندرعباس تجربه کنید هتل پنج ستاره هما انتخاب بسیار خوبی برای اقامت شما خواهد بود. واحدها و سوئیت‌های اقامتی هتل باکامل‌ترین و مجهزترین امکانات، رفاه و آسایش مهمانان خود را فراهم می‌کند. با چشم‌اندازی زیبا از ساحل دریا، طلوع و غروب خورشید را دل‌انگیزتر از همیشه در این هتل به تماشا خواهید نشست.

هتل هما با سه رستوران متفاوت و منوهای متنوع، پذیرای هر ذائقه‌ای است. رستوران سنتی  هتل با پرسنل مجرب و پخت انواع غذاهای سنتی بندرعباس از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. رستوران ستاره در محوطه باغ در فضایی روباز واقع شده و غذاهای خوشمزه و لذیذ دریایی در آنجا سرو می‌شود. رستوران مروارید با پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اوقات دلنشینی برای مهمانان خود به‌همراه می‌آورد.

آلاچیق‌هایی که در محوطه هتل هما تعبیه شده است می‌تواند مکان خوبی برای استراحت و لذت بردن از ساحل دریای نیلگون خلیج‌فارس باشد. با سرو خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های کافی‌شاپ ساحلی می‌توانید لحظات به‌یادماندنی‌تری در کنار خانواده و دوستان خود در یکی از مجلل‌ترین و بهترین هتل های بندرعباس داشته باشید.

با استفاده از امکانات تفریحی هتل مانند سالن بدنسازی، سالن اسپا، زمین تنیس، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا و جکوزی می‌توان اوقات سرگرم کننده و مفرحی در هتل تجربه کرد. امکانات رفاهی هتل شامل: بوفه صبحانه رایگان، اینترنت پرسرعت، لاندری، فروشگاه، کافی‌شاپ داخلی و ساحلی، سالن همایش و کنفرانس، پارکینگ اختصاصی و ۲۴ ساعته برخی از خدمات این هتل پنج‌ستاره است تا سفری بی‌دغدغه برای شما بسازد.

حمام گله‌داری و معبد هندوها نزدیک‌ترین جاذبه‌های گردشگری به هتل هما هستند. فاصله هتل با فرودگاه بندرعباس کمتر از نیم‌ساعت است. با رزرو اتاق‌های دوتخته رو به دریا، دوتخته رو به محوطه باغ و یا سوئیت‌های رو به دریا سفری لذت‌بخش و خاطره‌انگیز را در هتل هما تجربه خواهید کرد چرا که با مدرن‌ترین و به‌روزترین خدمات و امکانات هتل‌داری در خدمت شما هستند.

هتل هرمز

هتل هرمز در موقعیت مکانی بسیار خوبی در شهر بندرعباس واقع شده است. نمای بیرونی هتل خبر از درجه یک بودن هتل را می‌دهد. هتل پنج‌ستاره هرمز از بهترین هتل های بندرعباس به شمار می‌آید، در محوطه بیرونی هتل آب‌نما، فضای سبز و نخل‌های بلند شما را جذب خود خواهد کرد. هتل هرمز با ارائه خدمات و امکانات لوکس و بی‌نظیرخود، آرامشی فوق‌العاده همراه با تفریحاتی شاد را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

رستوران‌های شیک و باکیفیت هتل با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی در منوهای غذایی متفاوت خود در رستوران‌های مرجان، دریا، سبز، سنتی روباز در محوطه باغ نخل از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در هتل هرمز فرهنگ بومی بندرعباس کاملا مشهود است. در رستوران سنتی و دمنوش‌خانه آن نقش‌ونگارهای روی دیوار و همین‌طور در منو غذایی رستوران، غذاهای محلی و بومی بندرعباس را مشاهده خواهید کرد همچنین پیشخدمت‌ها با لباس‌های سنتی بندرعباس، از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

لابی شیک و مجلل، ۴ سالن همایش و کنفرانس، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، اجرای موسیقی زنده، فضای بازی کودکان، زمین تنیس، زمین والیبال، باغ نخل و منظره چشم‌نواز آن از امکانات رفاهی و تفریحی هتل هرمز یکی از بهترین هتل های بندرعباس است.

هتل هرمز دارای ۳۶۵  واحد اقامتی به‌صورت اتاق و سوئیت است. دکوراسیون شیک و زیبای داخلی هتل، جوی دلچسب و دل‌انگیز برای مهمانان می‌سازد. برای رزرو واحدهای اقامتی هتل هرمز می‌توانید اتاق‌ها را بر حسب سلیقه و نیازتان انتخاب کنید. اتاق یک‌تخته، دوتخته، اتاق دبل جونیور، سه‌تخته، سوئیت چهارتخته، سوئیت‌های سه‌تخته رویال و مراکشی انواع واحدهای اقامتی هتل هرمز هستند.

هتل هرمز تا ساحل خلیج‌فارس تنها دو دقیقه فاصله دارد و این ویژگی خوب هتل باعث شده تا هر زمان که خواستید در ساحل نیلگون خلیج‌فارس قدم بزنید و از چشم‌انداز زیبای آن لذت ببرید. جاذبه‌های دیدنی بندرعباس مانند معبد هندوها و موزه بندرعباس تا هتل هرمز حدوداً ۱۰ دقیقه فاصله دارند. مراکز تجاری سیتی سنتر، مروارید و بازار ماهی فروشان ازجمله مراکزخرید نزدیک به هتل هرمز می‌باشند.

با اقامت در هتل هرمز یکی از زیباترین و بهترین هتل های بندرعباس هیچ‌گونه کمبودی را از لحاظ رفاهی و آسایش، احساس نخواهید کرد. هتل هرمز سفری مجلل و ناب را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

هتل بین المللی خلیج فارس

هتل بین‌المللی خلیج فارس بهترین گزینه برای اقامت کسانی است که به قصد سفر کاری به بندرعباس سفر کرده‌اند. موقعیت مکانی هتل خلیج فارس باعث شده تا مسافران دسترسی راحتی به کارخانجات صنعتی و منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس داشته باشند.

امکانات رفاهی هتل سالن آمفی‌تئاتر، خدمات ۲۴ ساعته، دسترسی رایگان به اینترنت در اتاقها و لابی، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، خشکشویی، کافی‌شاپ، سالن چند‌منظوره، رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، نمازخانه، سرویس ‌بهداشتی ایرانی و فرنگی قسمتی از امکانات تفریحی و رفاهی هتل پنج ستاره خلیج فارس است.

این هتل بین‌المللی دارای هفت طبقه و ۱۵۶ واحد اقامتی به‌شکل اتاق و سوئیت است. سوئیت‌ها و اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه‌تخته از گزینه‌هایی هستند که مهمانان بر حسب نیاز و سلیقه خود می‌توانند برای اقامت رزرو کنند. خدمات و امکانات هتل در حد استانداردهای بین‌المللی باعث شده تا در لیست بهترین هتل های بندرعباس قرار گیرد.

هتل زیبای خلیج فارس تا ساحل دریا ده دقیقه، تا بازار ماهی فروشان پنج دقیقه و تا بندر شهیدرجایی ۱۲ دقیقه فاصله دارد . برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی بندرعباس مانند معبد هندوها ۲۰ دقیقه، موزه بزرگ بندرعباس ۲۵ دقیقه و مرکز خرید بندرعباس ۴۰ دقیقه زمان لازم دارید.

هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار از هتل‌های چهارستاره بندرعباس است که در سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و در سال ۱۳۹۷ به جهت بالا بردن کیفیت خدمات و رفاه مهمانان، مورد بازسازی و بروزرسانی قرار گرفت. هتل آتیلار با ارائه امکانات رفاهی عالی و پرسنل مجرب و آموزش دیده و تجهیزات مدرن، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگرانی است که به بندرعباس سفر می‌کنند.

این هتل نیز در زمره بهترین هتل های بندرعباس قرار دارد. هتل آتیلار با ۱۳ طبقه و ۹۸ واحد اقامتی به‌عنوان مرتفع‌ترین ساختمان شهر شناخته شده است. موقعیت مکانی هتل به‌گونه‌ای است که دسترسی راحتی به امکانات و خدمات شهری، مراکز تجاری و گردشگری دارد. معبد هندوها و موزه بزرگ بندرعباس از جاذبه‌های نزدیک به هتل هستند. در رستوران‌های هتل آتیلار می‌توانید غذاهای محلی و تند بندرعباس را امتحان کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3061

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.