افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

مهاجرت کاری به آمریکا

  • کد خبر : 3008
مهاجرت کاری به آمریکا
به طور کلی برای مهاجرت کاری به امریکا و اخذ ویزای ان نیاز به مدارکی همچون پاسپورت با 6 ماه اعتبار، فرم DS-260، دو قطعه عکس 2*2، تمامی مدارک هویتی، تحصیلی و شغلی، مدارک مالی و نتیجه معاینات پزشکی و واکسیناسیون می باشد.

مهاجرت کاری به آمریکا یکی از متداول ترین روش های مهاجرت به این کشور است. طی هر سال مالی در آمریکا که از اول اکتبر تا سی ام سپتامبر می باشد نزدیک به 140 هزار ویزای مهاجرت کاری به آمریکا صادر می شود؛ که این دسته افراد می توانند در برخی مواقع خانواده خود را همراه خود به آمریکا ببرند یا انان بعدا به فرد مهاجر ملحق شوند.

برای مهاجرت کاری به آمریکا اولین قدم این است که کارفرما، نماینده شما و یا شرکت مهاجرتی که از طریق آن اقدام می کنید برای شما از وزارت کار آمریکا، مجوز و گواهی کار در این کشور را دریافت کند. ویزای کاری آمریکا دارای تنوع زیادی است و هریک از افراد بر اساس نوع شغل و فعالیت خود می توانند برای مهاجرت از طریق هر یک از ویزای های E1 تا E5 اقدام نمایند.

مدت زمان صدور ویزای کاری آمریکا

روال طبیعی رسیدگی به ویزاهای کاری از زمان ثبت درخواست شما می باشد تا زمانی که تعداد ویزاهای سالانه صادر شده به حد نصاب خود برسد؛ در برخی از ویزاهای مهاجرتی که تعداد متقاضیان زیاد است این پروسه چندین ماه طول میکشد و ممکن است به سال هم برسد. البته علت طولانی شدن این پروسه برای برخی متقاضیان بر میگردد به عدم رعایت دقیق دستور العمل ها که اگر این پروسه توسط تیم با تجربه انجام شود این پروسه کمتر خواهد شد.

هزینه های مهاجرت کاری به امریکا

پروسه مهاجرت کاری به امریکا همانطور که می دانید دارای چندین مرحله است و هرکدام از این مراحل هزینه های خودش را دارد که از جمله ان می توان به هزینه تشکیل دادخواست مهاجرت کاری به آمریکا، پردازش درخواست ویزای مهاجرتی، معاینه پزشکی و واکسیناسیون، هزینه های فتوکپی، تهیه و دریافت مدارک مانند گذرنامه و گواهی تولد، گواهی پلیس و هزینه های سفر به سفارت و کنسولگری آمریکا برای مصاحبه ویزا اشاره کرد.

مدارک لازم برای مهاجرت کاری امریکا

به طور کلی برای مهاجرت کاری به امریکا و اخذ ویزای ان نیاز به مدارکی همچون پاسپورت با 6 ماه اعتبار، فرم DS-260، دو قطعه عکس 2*2، تمامی مدارک هویتی، تحصیلی و شغلی، مدارک مالی و نتیجه معاینات پزشکی و واکسیناسیون می باشد.

مصاحبه مهاجرت کاری امریکا

زمانی که مرکز ویزای آمریکا یا NVC تشخیص داد که پرونده متقاضی به همراه مدارک مورد نیاز تکمیل شده است، قرار ملاقات با وی را تعیین می کند. سپس پرونده را برای سفارت یا کنسولگری آمریکا ارسال می نمایند که یک نامه به همراه تاریخ، زمان و دستورالعمل های پزشکی برای فرد متقاضی همراه ان است.

 

جمع بندی

همان طور که مطالعه فرمودید هر یک از مراحل بالا با پیچیدگی هایی همراه است که متقاضیان نمی توانند از پس آن برآیند در این زمان تیم های تخصصی و ماهر که سال ها در این زمینه تجربه لازم را داشته اند وارد عمل می شوند. شرکت مهاجرتی لاویژن با دارا بودن کارشناسان خبره در زمینه مهاجرت کاری به آمریکا همراه شما عزیزان خواهد بود تا بتوانید با کمترین هزینه و زمان ویزای کاری خود را اخذ نمایید جهت کسب اطلاعات بیشتر با لاویژن تماس حاصل نمایید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3008

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.