افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

نکاتی که برای انتخاب رگال مناسب باید در نظر گرفت

  • کد خبر : 3229
نکاتی که برای انتخاب رگال مناسب باید در نظر گرفت
رگال ها انتخاب خوبی برای چیدن لباس ها در دسته بندی های دلخواه هستند. از آن ها می توان در خانه یا فروشگاه ها استفاده کرد. بنا به نوع لباس های انتخابی استفاده از انواع رگال ها بر عهده شماست. چیدن لباس ها بر اساس رنگ می تواند جلوه زیبا و متفاوتی به فروشگاه شما بدهد.

چگونه می توان از رگال لباس استفاده کرد

افرادی که کمد هایی پر از لباس دارند، همیشه به دنبال ایده هایی برای نگهداری لباس هستند. از جداکننده های قفسه گرفته تا کشوهای جوراب، وسایل بی شماری برای چیدمان کمد وجود دارد. با این حال، اگر فضای کافی ندارید، باید از طریق ابزارها و ترفندها، فضای ذخیره‌سازی بیشتری اضافه کنید. برای این که فضای بیشتری برای آویزان کردن پیراهن ها، کت ها و کت های خود داشته باشید، یک رگال لباس ایده بسیار خوبی است.

رگال های لباس، زمانی که با دقت سازماندهی شوند، می‌توانند در کمد دیواری یا اتاق خواب شما جلوه خوبی داشته باشند. از رگال ها می توان برای نمایش مجموعه ای از لباس های خود استفاده کرد. از آن جایی که طرح های متعددی از رگال های لباس در بازار و همچنین فروشگاه بزرگ وود وی موجود است، انتخاب مناسب برای خانه شما امکان دارد دشوار باشد.

نکاتی که برای انتخاب رگال مناسب باید در نظر گرفت

برای انتخاب مناسب، مواد و رنگی را انتخاب کنید که با جزئیات طراحی فعلی اتاق شما مطابقت داشته باشد. اگر مبلمان تیره دارید، یک قفسه لباس مشکی و فلزی برای شما عالی خواهد بود. برای اتاقی با تم رنگ سفید، قفسه لباس سفید مناسب تر است.

رگال مستقیم

 مزایای خرید رگال لباس

اگر شما دارای یک فروشگاه لباس هستید، باید به دقت در مورد نحه چیدن و نمایش لباس ها در فروشگاه خود فکر کنید. اگر لباس ها در نمایش جذاب به نظر نرسند، مردم تمایلی به خرید آن ها ندارند. قرار دادن رگال ‌های لباس برای نمایش لباس‌ های مردانه و زنانه به شیوه ‌ای که هم برای خریدار و هم برای صاحب فروشگاه آسان است، انتخاب خوب و آسانی بوده و لباس‌ها را بدون اشغال فضای زیاد زیبا و  در دسترس نگه می‌دارند. در اینجا برخی از مزایای اصلی قفسه های لباس آورده شده است:

آن ها به خوبی از فضا استفاده می کنند

با توجه به اندازه آن ها، رگال های لباس می توانند مقدار زیادی از لباس ها را نگه دارند. بنابراین با استفاده از فضای فروشگاه شما یک راه عالی برای صرفه جویی در فضا هستند. حتی فضاهای مغازه های کوچک معمولاً می توانند رگال هایی با اندازه متوسط را در خود جای دهند، بنابراین حتی صاحبان فروشگاه های کوچک نیز می توانند کالاهای زیادی را در یک فضای کوچک به نمایش بگذارند.

متحرک هستند

واحد ها به راحتی در اطراف مغازه یا از یک مکان به مکان دیگر قابل حمل و نقل هستند.

کالا ها را مرتب نگه می دارند

رگال ها ‌ روشی مؤثر برای نمایش و تفکیک اجناس هستند به طوری که یافتن آن ها برای خریداران آسان باشد. اقلام را می توان بر اساس اندازه، رنگ، برند و غیره مرتب کرد و رگال ها در دسترس شما هستند تا کالا ها را تقسیم بندی کنید و با دسته بندی خاصی به نمایش بگذارید.

با هر بودجه ای سازگار است

یکی دیگر از مزایایی که می توان برای رگال ها نام برد، قیمت آن است. در مقایسه با انواع کمد ها و کشو ها، رگال ها از قیمت کمتری برخوردار  هستند  و برای صرفه جویی در هزینه می توانید آن ها را از وود دی تهیه کنید.

استفاده چند منظوره

انواع رگال های لباس

راه های مختلفی برای نمایش لباس ها یا چیدن آن ها در اتاقتان  وجود دارد.

  • رگال های مستقیم به صورت تک ریلی یا دو ریلی موجود هستند. معمولا برای چیدن لباس ها در اتاق از این نوع رگال استفاده می شود.
  • رگال های تخصصی که معمولا به شکل گرد هستند. آن ها برای وسایل سبک تر مانند کمربند و لباس های کوچک تر  مناسب هستند.

استفاده از قفسه

خرید رگال لباس از  وود دی

رگال ها انتخاب خوبی برای چیدن لباس ها در دسته بندی های دلخواه هستند. از آن ها می توان در خانه یا فروشگاه ها استفاده کرد. بنا به نوع لباس های انتخابی استفاده از انواع رگال ها بر عهده شماست. چیدن لباس ها بر اساس رنگ می تواند جلوه زیبا و متفاوتی به فروشگاه شما بدهد. وود دی رگال لباس ، میز ناهارخوری ،شلف چوبی، سرویس خواب ،دراور چوبی، استند چوبی…. با کیفیت مناسب و انواع رنگ ها را ارائه می کند. برای خرید می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3229

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.