افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
1

آیا رژیم غذایی پدر بر جنسیت کودک شما تأثیر می گذارد؟

  • کد خبر : 661
آیا رژیم غذایی پدر بر جنسیت کودک شما تأثیر می گذارد؟

[ad_1] من گاهی اوقات مردم را وادار می کنم که با من تماس بگیرند و بپرسند اگر این زن و شوهر قصد باردار شدن یک دختر یا پسر بچه را دارند ، پدر آینده چه چیزی باید بخورد. به عنوان مثال مواردی از این قبیل وجود دارد: “اگر می خواهیم دختری باردار شویم شوهر من […]

[ad_1]

من گاهی اوقات مردم را وادار می کنم که با من تماس بگیرند و بپرسند اگر این زن و شوهر قصد باردار شدن یک دختر یا پسر بچه را دارند ، پدر آینده چه چیزی باید بخورد. به عنوان مثال مواردی از این قبیل وجود دارد: “اگر می خواهیم دختری باردار شویم شوهر من چه چیزی باید بخورد یا در رژیم غذایی خود بگنجاند؟” یا “ما یک پسر پسر می خواهیم. مرد برای جلوگیری از بارداری با یک دختر دختر از چه نوع غذاهایی باید خودداری کند؟” سعی می کنم در مقاله زیر به این نوع سوالات پاسخ دهم.

مردی که قصد بارداری دارد باید یک رژیم غذایی متعادل و سالم داشته باشد: کاملاً مشهور است که مردانی که در حال بارداری هستند باید از لباس زیر تنگ ، وان آبگرم و سونا و مواد مخدر خودداری کنند. دلیل این امر این است که همه این موارد بر سلامت و حجم اسپرم مرد تأثیر می گذارد. یک رژیم غذایی سالم همراه با این امر است. یک مرد برای اطمینان از سلامت اسپرم باید از یک رژیم غذایی متعادل و سالم استفاده کند. با این حال ، رژیم او به همان روشی که رژیم غذایی زن یا مادر آینده دارد ، بر جنسیت کودک (یا اینکه شما پسر یا دختر دارید) تأثیر نمی گذارد.

رژیم غذایی مرد یا پدر مهم است. اما این موضوع تأثیر نمی گذارد که شما مانند رژیم غذایی مادر پسر یا دختری دارید: کاملاً معلوم است که رژیم غذایی مادر آینده می تواند بر جنسیت کودک وی تأثیر بگذارد. زنانی که رژیم اسیدی تری دارند ، احتمال بارداری دختر را افزایش می دهند ، در حالی که کسانی که رژیم قلیایی بیشتری دارند ، احتمال پسر شدن را افزایش می دهند.

دلیل این امر این است که این تغییرات در رژیم غذایی باعث تغییر یا تأثیر در محیط واژن و PH زن نیز می شود. اگر آن محیط قلیایی باشد ، برای Y یا پسر تولید کننده اسپرم دوستانه تر است. اگر اسیدی باشد ، در همان اسپرم Y بسیار سخت است اما با X (یا آنهایی که نوزاد دختر تولید می کنند) دوستانه است.

بنابراین منطقی است که بدانیم وقتی رژیم غذایی پدر یا مرد اسیدی یا قلیایی است ، آیا این موارد درست است؟ قانع کننده ترین سوال احتمالاً یکی از این موارد است: اگر مردی غذاهای اسیدی مصرف کند ، آیا این به این معنی است که او دارای اسپرم X یا دختر بیشتری است؟ و ، اگر او یک رژیم غذایی قلیایی مصرف کند ، آیا این به پسر اسپرم یک امتیاز یا یک مزیت می دهد؟

هیچ مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد. در حقیقت ، مطالعاتی انجام شده است تا ببیند آیا مردانی که به بارداری بیشتر از یک جنسیت نسبت به جنس دیگر کمک می کنند حاوی بیشتر یک نوع کروموزوم اسپرم هستند. به عبارت دیگر ، مردانی که همه پسرها را داشتند آزمایش شدند تا ببینند آیا کروموزوم اسپرم Y بیشتری دارند یا خیر. و مردانی که دختران را باردار کردند ، مورد آزمایش قرار گرفتند تا ببینند اسپرم آنها حاوی تعداد بیشتری X است. مطالعات نشان داد که این مورد نبود. در حقیقت ، اکثر مردان تقریباً به همان تعداد X و Y در کل داشتند.

تمرکز بر رژیم غذایی مادر ، زمان بندی و موقعیت جنسی: هیچ سوالی وجود ندارد که شما می توانید و باید آنچه را که می توانید هنگام کنترل رژیم غذایی پدر کنترل کنید. غذاهای سالم می توانند به سلامت اسپرم کمک کنند. اما از نظر انتخاب یک رژیم غذایی اسیدی یا قلیایی ، این امر بهتر است توسط زن یا مادر انجام شود. این تغییرات می تواند در باردار شدن دختر یا پسر از زوجین تأثیر بگذارد.

نکته دیگری که باید به آن توجه شود ، زمان وقوع همان تصور است. تصوری که قبل از تخمک گذاری زن اتفاق می افتد زمان بندی است که دختر را بیشتر احتمال می دهد. بارداری بعد از تخمک گذاری پسری را پسند می کند. موقعیت های جنسی که استفاده می کنید نیز می تواند تفاوت ایجاد کند. اما ، وقتی با دو پدر و مادر سالم سر و کار دارید و هر سه روش (رژیم ، زمان و موقعیت) را با هم ترکیب می کنید ، این زمانی است که به خود بهترین فرصت را می دهید تا بر جنسیت کودک خود به عنوان یک زن و شوهر تأثیر بگذارید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.