افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

پاسخ به 5 سؤال رایج مسافرین در رزرو آنلاین اقامتگاه

  • کد خبر : 1973
پاسخ به 5 سؤال رایج مسافرین در رزرو آنلاین اقامتگاه

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری زندگی هایمان با دنیای آنلاین گره خورده است. پیشرفت تکنولوژی همه چیز را تغییر داده است. سفر کردن هم یکی از همان چیزهایی است که این روزها هیچ شباهتی به سال های قبل ندارد. دیگر نه خبری از صف های طولانی برای خرید بلیط در تعطیلات است نه […]

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری زندگی هایمان با دنیای آنلاین گره خورده است. پیشرفت تکنولوژی همه چیز را تغییر داده است. سفر کردن هم یکی از همان چیزهایی است که این روزها هیچ شباهتی به سال های قبل ندارد. دیگر نه خبری از صف های طولانی برای خرید بلیط در تعطیلات است نه دیگر کسی برای پیدا کردن و ویلا در شمال یا هر شهری دیگری ساعت ها وقت خود را از این سوئیت به آن سوئیت تلف می کند. بلکه در همه چیز اینترنت است که حرف اول را می زند!

در دنیای امروز با وجود سامانه های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه دیگر حتی برای انتخاب اقامتگاه در سفر هم نیازی به مراجعه حضوری در شهر مقصد نیست و همه چیز با اینترنت حل می شود. شاید این کار برای کسانی که آشنایی چندانی به فضای آنلاین ندارند کمی سخت به نظر برسد اما اجاره آنلاین اقامتگاه خیلی راحت تر از چیزی است که فکرش را می کنید.

احتمالا در فرآیند رزرو اینترنتی اقامتگاه سوالات زیادی برایتان پیش آید. در این نوشته می خواهیم به رایج ترین سوالات مربوط به اجاره آنلاین اقامتگاه پاسخ دهیم تا هر چه آسان تر بتوانید در سفر اقامتگاهتان را آنلاین رزرو کنید.

1_ آیا می توان به سایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه اعتماد کرد؟

یکی از بزرگ ترین و مهم ترین سوالی که ذهن مسافرین را درگیر خود کرده بحث اعتماد و امنیت در رزرو آنلاین اقامتگاه است. خیلی ها نه می توانند به سایت های رزرو آنلاین اعتماد کنند نه تحمل سختی های اجاره حضوری ویلا را دارند! برای اینکه بخواهید با اعتماد کامل به دنبال اقامتگاه باشید قدم اول این است که به سراغ وبسایت های امن و مطمئن بروید.

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب وبسایت مهم است دقت کردن به وجود مجوزهای قانونی لازم سایت برای فعالیت است. همچنین قدیمی ترین ها همیشه یکی از قابل اعتمادترین ها هستند که توانسته اند در طی چند سال کاربران خود را راضی نگه دارند و به قول معروف حسابشان را پس داده اند.

یکی از قابل اعتمادترین وبسایت های رزرواسیون آنلاین اقامتگاه «لیدوماتریپ» است. وبسایتی که از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرده و از بزرگ ترین و مرجع ترین گزینه ها برای اجاره ویلا و سوئیت در سراسر ایران می باشد. این سایت با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی توانسته جای خود را بین کاربران باز کند. در لیدوماتریپ چه به دنبال لوکس ترین گزینه ها برای ویلا کردان باشید چه اجاره سوئیتی ارزان قیمت دست خالی بیرون نخواهید آمد.

2_ چگونه می توانم اقامتگاه خود را آنلاین انتخاب کنم؟

رزرو آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ بسیار راحت تر از چیزی است که فکرش را می کنید. کافیست از طریق نشانی اینترنتی www.lidomatrip.com وارد وبسایت شوید. با وارد کردن نام شهر مقصد لیست کاملی از اقامتگاه های موجود در آن شهر برایتان به نمایش در خواهد آمد. مثلا در سفر به کیش در لیدوماتریپ چیزی نزدیک به 400 گزینه مختلف برای اجاره ویلا در کیش خواهید داشت.

این تنوع بالا دست شما را در انتخاب باز می گذارد. در لیدوماتریپ شما به اقامتگاه های متنوعی برای اجاره از جمله ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله، کلبه چوبی، خانه روستایی و اجاره بوم گردی می توانید دسترسی داشته باشید. همچنین در لیدوماتریپ می توانید تمام جزئیات اقامتگاه ها را مشاهده کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب اقامتگاهتان بگیرید. پس تصاویر اقامتگاه ها را ببینید، امکانات مختلف هر اقامتگاه را بررسی کنید، به هزینه اقامت آن در تقویم دسترسی داشته باشید، نظرات مسافرین قبلی را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین گزینه را مطابق با سلیقه و بودجه خود رزرو کنید.

3_ چرا اجاره آنلاین اقامتگاه در لیدوماتریپ از اجاره حضوری ارزان تر است؟

همه ما در سفرهایمان به دنبال این هستیم تا بهترین ها را با مناسب ترین قیمت ها پیدا کنیم. در رزرو آنلاین اقامتگاه ها شما به تعداد بالایی از اقامتگاه در آن واحد دسترسی دارید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با مقایسه امکانات و قیمت هر واحد نزدیک ترین گزینه را با توجه به فاکتورهای مورد نظر خود انتخاب کنید. همچنین قرارگیری این تعداد اقامتگاه در کنار هم باعث ایجاد فضای رقابتی سالمی بین میزبان ها شده تا هر کدام با ارائه بهترین قیمت ها بتوانند بیشترین مسافر را جذب کنند که همین قضیه باعث شده تا اندازه چشم گیری قیمت ها در رزرو آنلاین کاهش پیدا کنند. البته که با اجاره آنلاین اقامتگاه نه تنها در هزینه تان بلکه در زمانتان هم صرفه جویی کرده اید!

4_ برای اجاره ویلا به صورت اینترنتی چه مدارکی لازم است؟

برای رزرو اقامتگاه در لیدوماتریپ به مدارک خاصی نیاز ندارید و می توانید به راحتی اقامتگاه خود را رزرو کنید. برای تحویل اقامتگاه هم دارا بودن مدارک شناسایی لازم است. برای افراد مجرد تنها دارا بودن کارت ملی کفایت می کند. اما مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران برای افراد متاهل ارائه مدارک شناسایی محرمیت الزامی است تا بتوانید اقامتگاه خود را از میزبان تحویل بگیرید. البته قوانین هر ملک متفاوت است پس هنگام اقامت به قوانین درج شده در صفحه دقت کافی را داشته باشید.

5_ در صورت عدم رضایت امکان کنسلی وجود دارد؟

خیلی ها ممکن است در رزرو اقامتگاه به این مسئله فکر کنند که اگر اقامتگاهی که رزرو کرده اند مطابق با چیزی نباشد که انتظارش را داشته اند آیا امکان کنسلی وجود دارد؟ فرض کنید برای سفری راهی تهران هستید و با اجاره آپارتمان مبله در تهران خیال خودتان را از بابت پیدا کردن اقامتگاه راحت کرده اید. اما بعد از حضور در محل به دلایلی از رزرو خود منصرف شده اید و قصد کنسلی دارید.

لیدوماتریپ این امکان را برای احترام به حقوق مسافرین به وجود آورده تا در صورت عدم تطابق اقامتگاه ثبت شده در سایت با واحدی که تحویل گرفته اید، یا تمیز نبودن اقامتگاه تحویل داده شده رزرو خود را کنسل کرده و هزینه خود را تمام و کمال پس بگیرید. تنها کافیست با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکل خود را با آن ها مطرح کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود و واحدی جایگزین برایتان ارسال شود. همچنین اگر قبل از اقامت تصمیم به کنسلی داشته باشید می توانید با هماهنگی 4 روز قبل از شروع اقامت هزینه پرداختی خود را به طور کامل دریافت کنید.

لیدوماتریپ، سامانه ای کاربردی و ضروری در سفر

لیدوماتریپ یکی از باسابقه ترین سامانه های رزرواسیون آنلاین است که توانسته با بیش از 8 هزار اقامتگاه فعال در بیشتر از 500 شهر و روستای ایران امکان رزرو آنلاین اقامتگاه را در سراسر ایران فراهم کند. لیدوماتریپ در عین اینکه منبعی خوبی برای مسافرین برای دسترسی به انواع اقامتگاه هاست، مکانی خوبی برای درآمدزایی مالکین اقامتگاه ها نیز می باشد.

برای آشنایی بیشتر با خدمات این سایت می توانید در گوگل کلمه “لیدوماتریپ” را جستجو کنید تا به بتوانید به راحتی به این سایت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این می توانید برای آشنایی هرچه بیشتر با خدمات این وبسایت گردشگری با شماره تلفن 91070021-021 تماس گرفته و از کارشناسان پشتیبانی سایت که به صورت 24 ساعت در هر روز هفته آماده پاسخگویی هستند راهنمایی بخواهید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1973

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.