افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 July , 2024
1

چرا بچه ها اینقدر گربه ها را دوست دارند

  • کد خبر : 651
چرا بچه ها اینقدر گربه ها را دوست دارند

[ad_1] بسیاری از کودکان هستند که می خواهند برای حیوان خانگی گربه داشته باشند. شاید فرزندان شما از جمله این افراد باشند که آرزو دارند یکی از آنها را داشته باشند. اگر از خود می پرسید که چرا کودکان اینقدر گربه ها را دوست دارند ، دلایل زیر دیدی در این مورد ارائه می دهد. […]

[ad_1]

بسیاری از کودکان هستند که می خواهند برای حیوان خانگی گربه داشته باشند. شاید فرزندان شما از جمله این افراد باشند که آرزو دارند یکی از آنها را داشته باشند. اگر از خود می پرسید که چرا کودکان اینقدر گربه ها را دوست دارند ، دلایل زیر دیدی در این مورد ارائه می دهد.

گربه ها سرگرمی خوبی را فراهم می کنند. مطمئناً ، شما یک کلاهبردار گربه را دیده اید که در بالای مبلمان قرار دارد ، از دیوارها برافروخته و از مکان های بلند به پایین می پرد و درست روی پاهای او فرود می آید. برای ما که بزرگ شده ایم ، این رفتارها آزار دهنده است. ما آرزو می کنیم که حیوان بتواند رفتار خود را به این شکل متوقف کند و از این راه دور باشد. از طرف دیگر بچه ها این رفتارها را خنده دار می دانند. آنها با تعجب می نشینند و تماشا می کنند و از ته قلب می خندند. کودکان همچنین از بازی کردن با گربه های خود مانند واکشی لذت می برند و دوست دارند به آنها روش ترفندها را بیاموزند. وقتی این حیوانات این کودکان را سرگرم می کنند ، از موهای بزرگسالان دور می مانند و در اوقات خسته کننده کاری برای انجام دادن دارند.

نوازش گربه ها نیز خوب است. دلیل این امر این است که گربه سانان چیزی جز گلوله های خز بزرگ و گرم نیستند. اگر به کودک خود گربه ای بخرید که دوست دارد او را در آغوش بگیرند ، پس او ساعت ها با بچه کوچک شما آغوش خواهد گرفت. کودک جوان شما می تواند در هنگام انجام تکالیف از همراهی لذت ببرد و این حیوان خانگی می تواند او را هنگام خواب شبانه همراهی کند. اگر کودک شما برای خوابیدن چیز راحتی دارد ، او نمی ترسد و احساس می کند باید در تختخواب خود بخزید تا شما را اذیت کند ، در حالی که خواب هستید و یا مدتی را برای خود اختصاص می دهید.

گربه ها محبت زیادی به بچه ها می کنند. هنگامی که کودک شما احساس غم و اندوه می کند ، گربه در دامان او می خزد و تا زمانی که احساس بهتر شود در آنجا می ماند. مواردی وجود داشته است که گربه شناخته شده است که پنجه های خود را به گردن صاحب خود می پیچد و یک آغوش می کشد. اگر کودک شما هرگز این حالت را در حالی که غمگین است تجربه کند ، این برای او معنای زیادی دارد.

بچه ها گربه ها را دوست دارند زیرا برای مراقبت از آنها کار زیادی لازم نیست. تمام کاری که بچه ها باید انجام دهند این است که جعبه بستر را تمیز کرده ، آب و غذا تهیه کنند و از سالم ماندن حیوان اطمینان حاصل کنند. لازم نیست که یک گربه را پیاده روی کنید ، آن را بیرون ببرید تا به دستشویی بروید یا آن را غسل دهید.

اگر یک گربه پسر برای فرزند خود تهیه کنید ، پس می خواهید آن را درست کنید. اگر این کار را نکنید ، او احساس می کند قلمرو خود را مشخص می کند. گربه نر در تمام مبلمان ، لباس و سایر شانس و انتهای شما ادرار خواهد کرد. از آنجا که ادرار گربه بو می دهد ، شما نمی خواهید این اتفاق بیفتد. همچنین باید حیوان را اعلان کنید ، خواه نر باشد و خواه ماده. اگر این کار را نکنید ، پرده ها پاره می شوند ، مبلمان خراشیده می شوند و حیوان خانگی چیزهای اطراف خانه شما را خراب می کند زیرا او احساس می کند که از اشیا various مختلف به عنوان جای خراش استفاده می کند. اگر این اقدامات احتیاطی را انجام دهید ، کودک از حیوان خانگی خود لذت می برد و خانه شما تمیز و منظم می ماند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=651

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.