لباس کار و لباس فرم , مخصوصاً برای کسب و کارهای متوسط و کوچک نقشی اساسی تر از آنچه در حالت عادی و معمول به ذهن شما خطور میکند, دارد.در حال حاضر کسب و کارهایی که برای برندینگ خود برنامه ریزی دارند, حساب ویژه ای روی فرم و شکل لباس کار و لباس فرمشان باز میکنند و در این مسیر از خدمات ویژه شرکت های تولیدی معتبر استفاده مینمایند. اگر شما هم برای برندینگ کسب و کارتان اهمیت قائل هستید, میتوانید برای تهیه لباس کار , از بهترین تولید کننده لباس کار در تهران؛ لباس کار بن بیگی کمک بگیرید. برای اینکه اهمیت لباس کار و لباس فرم را برای شما شرح دهیم, اجازه دهید با مثالی واضح و ملموس کار را جلو میبریم؛ آیا تا به حال وارد فروشگاه یا شرکتی شده اید که نتوانسته باشید آنچه را که می خواهید پیدا کنید و خرید شما به علت نبودن فرد پاسخگو در آنجا بدون دستیابی به نتیجه مطلوب به پایان رسیده باشد؟ سردرگمی مشتریان به منظور یافتن پاسخ مناسب برای سوالاتشان در ارتباط با کالاها یا خدمات, موضوع رایجی است. چه بسا بسیاری از مشتریانی وجود داشته باشند که حتی به فکر صاحبین کسب و کارها هم خطور نمیکند که روزی قصد خرید از آنها را داشته اند, و دقیقا به همین دلیل یعنی ضعف در پاسخگویی مناسب و به هنگام, تصمیم به خرید از شرکت و یا فروشگاه دیگری گرفته اند. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، وظیفه شماست که این گونه موانع را از سر راه مشتریان خود حذف کنید و یا تا حد امکان آنها را کاهش دهید . در این مقاله در ارتباط چند دلیل عمده و اساسی که موجب اهمیت دقت در انتخاب لباس کار و لباس فرم اداری میشود صحبت خواهیم کرد .
1- ارائه تصویر حرفه ای از کسب و کار
در جامعه امروز، درک از اتفاقات پیرامون انسان ها عین واقعیت است. آنچه می پوشید و آنگونه که خود را ارائه می دهید باعث می شود دیگران راجع به شخصیت شما و حتی شرکتی که در آن مشغول به کار هستید اظهار نظر کنند. لباس فرم کارمندان ، و یا لباس کاری که تکنسینهای شما در کارگاههای فنی پوشیدهاند, آنها را در مواجهه با این مشکلات بیمه می کند و به آنها ظاهری حرفه ای می بخشد. مشخص است که یک بخش لباس کار , بحث ایمنی است که سلامت کارکنان و تکنسین ها را تضمین مینماید و یک بخش دیگر آن ایجاد یک ظاهر حرفهای است. اما در نهایت, در کنار ظاهر جذاب و حرفه ای, چیزی جز کار انجام شده به صورت درست, نمی تواند نظر مشتریان شما را نسبت به شما و کسب و کارتان جلب کند.
این که در شرکتی مشغول فعالیت هستید که تعداد شعب زیادی دارد و یا در شرکتی هستید که متمرکز در یک مکان و با تعداد کارمند محدود به فعالیت ادامه میدهد موضوع مهمی نیست، آنچه اهمیت دارد تهیه لباس فرم برای کارکنان شرکت شما به عنوان یک تیم است که می تواند برای تجارت و مشتریانتان بسیار سودمند باشد. برای تهیه لباس فرم میتوانید از خدمات یک شرکت حرفه ای مانند شرکت طراحی لباس کار و لباس فرم اداری بن بیگی استفاده نمایید. بهترین راه برای تماس با شرکت استفاده از سایت به آدرس اینترنتی benbeygi.com است. وقتی از لباس فرم صحبت میکنیم مشخص است که آنچه مد نظر ما است, شامل تمام انواع لباس فرم از جمله لباس کار برای آقایان در محیط کارگاهی و همچنین انواع مانتو شلوار اداری برای بانوان در محیطهای شرکتی است.
2- تصویر نام تجاری پیشرفته:
لباس کارمندان نه تنها می توانند تصویر کارمندان شما را بهبود بخشند ، بلکه تصویر شغلی شما را نیز بهبود می بخشد. لباس فرم اداری و لباس کار باعث می شود تا کارمندان شما به راحتی قابل شناسایی باشند، بنابراین به سرعت به هر گونه سؤال یا درخواستی می توانند پاسخ بدهند و قابل دسترسی هستند. هنگامی که مشتریان متوجه شوند که دقیقاً با چه کسی می بایست سؤالهایشان را در میان بگذارند، اگر با مشکلی مواجه شوند می توانند با کمک کارمندان شما، احساس راحتی و اطمینان خاطر داشته باشند. یکی دیگر از موضوعاتی که میتوان در این زمینه مد نظر قرار داد, توجه به راهنمای رنگ انتخابی برای لباس فرم و لباس کار است. در ارتباط با موضوع راهنمایی در انتخاب رنگ لباس کار و لباس فرم اداری در مقاله ای تحت عنوان حرفهای ترین راه برای انتخاب رنگ لباس مطالبی را عنوان نمودهایم. پیشنهاد میکنم که اگر در ابتدای مسیر انتخاب و خرید لباس فرم و لباس کار برای کارکنان و کارمندانتان هستید, از این راهنما استفاده نمایید.
3- ایمن سازی محیط:
اگر کارمندان شما مانند مشتری های شما لباس می پوشند، در این صورت و در صورت لزوم چگونه می توانید به سرعت بین آنها تمایز قایل شوید؟ لباس فرم نه تنها به مشتریان کمک میکند تا به سرعت اگر کمکی نیاز دارند فرد مورد نظرشان را پیدا کنند، بلکه قابلیت شناسایی مشتریان نسبت به کارمندان را نیز بالا می برد که این همین امر باعث بالا بردن امنیت در کسب و کار شما خواهد شد.
4- اتحاد تیمی بهتر :
وقتی کارمندان یک لباس واحد و متحدالشکل را به تن می کنند، می دانند که آنها بخشی از یک تیم هستند. آنها می دانند که در شرکتی کار می کنند که کار تیمی در آن رواج دارد و هر یک از همکارانشان برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش می کنند.
5- افتخار شرکت:
این اتحاد بیشتر تیم همکاران شما باعث ایجاد حس افتخار و غرور در بین کارکنان شرکت شما می شود، که به نوبه خود شرکت شما را تبدیل به مکانی شاد، نه تنها برای کارمندان بلکه مشتریان شما نیز خواهد کرد.
6- تبلیغات رایگان:
لباس هایفرم و لباسهای کار مارک دار، مانند تابلوهای تبلیغاتی در حال تبلیغ برای کسب و کار شما هستند. کارمندانی که از لباس فرم شرکت شما در زمان ناهار و یا انجام کارها خارج از لوکیشن بیزینس شما، استفاده می کنند، به عنوان تبلیغ کنندگان رایگان برای کسب و کار شما محسوب می شوند. هرچه افراد بیشتری نام شرکت شما را ببینند ، شناخت بیشتری نسبت به کسب و کار شما پیدا خواهند کرد و متعاقباً، درآمد زایی بیشتری کسب خواهد کرد.