افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چرا من یوگا آیانگار را دوست دارم

  • کد خبر : 167
چرا من یوگا آیانگار را دوست دارم

[ad_1] یوگا ، تکنیک بدن و روح و روان ، چندین زیر شاخه دارد – اشتانگا ، کوندالینی ، بیکرام ، وینیاسا ، جیواموکتی ، آیانگار ، هاتا یوگا و یین. آنچه آنها را متمایز می کند ، قسمت خاصی از بدن یا بیماری هایی است که هدف قرار می گیرند و همچنین تکنیک هایی […]

[ad_1]

یوگا ، تکنیک بدن و روح و روان ، چندین زیر شاخه دارد – اشتانگا ، کوندالینی ، بیکرام ، وینیاسا ، جیواموکتی ، آیانگار ، هاتا یوگا و یین. آنچه آنها را متمایز می کند ، قسمت خاصی از بدن یا بیماری هایی است که هدف قرار می گیرند و همچنین تکنیک هایی که هر یک از آنها دنبال می کنند.

Iyengar Yoga نام خود را از بنیانگذار خود BKS Iyengar گرفته است ، شخصی که نقشی اساسی در معرفی یوگا به غرب داشت. این یک فرم یوگای سنتی است که به تمرینات تنفسی (پرانایاما) و آسانا برای اصلاح ترازبندی وضعیتی اهمیت می دهد. یکی دیگر از ویژگی های بارز یوگای Iyengar استفاده از وسایل جانبی است.

این شکل از یوگا فواید زیادی برای بدن دارد و یکی از در دسترس ترین آنها است. در اینجا لیستی از 7 دلیل من عاشق یونگار یوگا آورده شده است.

1. استرس شکن – آساناها همراه با تمرینات تنفسی بدن و ذهن را هماهنگ می کند. با کنترل بهتر بر ذهن خود ، می توانید در یک موقعیت استرس زا تمام صحبت های داخلی را ساکت کنید. مثل مراقبه است. روی بدن و تنفس تمرکز می کنید. ژست کودک به دنبال هر آسانایی است که به شما اجازه می دهد بدن و ذهن شما آرام شوند. بنابراین ، استرس جسمی و روحی را از بین می برد. نه فقط این ، تمرین منظم آن باعث ایجاد وضوح ذهنی و بهبود تمرکز می شود.

2. قدرت حالت ایجاد می کند – یوگای ایانگار با ایجاد آگاهی از بدن خود ، چگونه به سلامتی سود می رساند. ژست هایی که شما ساختار آناتومیکی صحیحی را در اختیار دارید. محدوده ای از آساناها وجود دارد که به شما نحوه ایستادن ، نشستن ، خوابیدن و غیره را آموزش می دهد. آساناها همچنین قسمت های اصلی بدن مانند شانه ها ، پشت ، بازوها و پاها را تقویت می کنند. این اقدامات اصلاحی همچنین سفتی مفاصل و رباط ها را کاهش می دهد. ایجاد قدرت بدن به ویژه با افزایش سن بدن بسیار حیاتی است.

3. قابلیت دسترسی – آیا فکر یوگا شما را عصبی می کند؟ آیا آن خمیدگی های پشت و کشش های پا باعث می شود که فکر کنید آیا قادر به انجام آن هستید؟ انتخاب و پیگیری یوگای یانگار آسان است زیرا به شما امکان می دهد با سرعت خود کار کنید. یوگان یوگا محدودیت ها و سطح تناسب اندام هر فرد را در نظر می گیرد. استفاده از لوازم جانبی باعث دسترسی بیشتر آن می شود. این شامل بلوک های چوبی ، کمربندها ، پتوها ، کوسن ها ، بالشهای استوانه ای و غیره است. آنها فرد را قادر می سازند تا به تدریج از مدت طولانی ساختمان را بدست آورد.

4. افزایش انعطاف پذیری – Iyengar Yoga عضلات شما را به حداکثر توانایی خود می رساند. وارونگی ، کشش ، پیچ خوردگی و خم شدن تأثیر می گذارد که شما چگونه انعطاف پذیر هستید و می توانید بدن خود را حرکت دهید. حتی اگر هنگام شروع کار انعطاف پذیری نداشته باشید ، لوازم جانبی را به عنوان کمک اولیه یادگیری در اختیار دارید.

5. کمر درد – این نوع یوگا به طور خاص برای افرادی که کمر درد مزمن را تجربه می کنند ، طراحی شده است. مشکلات کمر و گردن معمولاً به دلیل وضعیت بد بدن یا تنش عضلانی ایجاد می شود. یوگای یانگار با اصلاح عادات ضعیف وضعیتی مانند سستی ، به غلبه بر درد کمک می کند.

6. اشتهای کنترل شده – در Iyengar Yoga ، یک اصل ویژه وجود دارد که به وی می آموزد چگونه با مقاومت در برابر هوس ، اشتها را تنظیم کند.

7. تقویت کننده ایمنی – بیماری اغلب نتیجه عملکرد سیستم یا ارگان بدن است. یوگای یانگار باعث بهبود گردش خون در بدن و تقویت سیستم تنفسی می شود. همچنین نشان داده شده است که با بهبود عملکرد سیستم هضم و عصبی را بهبود می بخشد. با اطمینان از اینکه همه سیستم های شما در فرم عالی هستند ، اطمینان حاصل می کند که بدن تغذیه مناسب را دریافت کرده و در برابر عفونت ها و بیماری ها مقاومت ایجاد می کند.

در تمرین بدن شما ، Iyengar Yoga فقط بر روی یک گروه عضلانی خاص تمرکز نمی کند ، بلکه کل بدن را تمرین می دهد. باعث تقویت عضلات بدن و همچنین تقویت آنها می شود. تمرینات تنفسی در پایان روز انرژی بیشتری را برای شما ایجاد می کنند. انرژی تولید شده به درستی در سراسر بدن هدایت می شود. از آنجا که تمرکز در یوگان یوگا بر روی ترازبندی بدن است ، احتمال آسیب و درد نیز به حداقل می رسد.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=167

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.