افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
1

چه رشته هایی در میان رشته های فنی حرفه ای بهترین بازار کار را دارند؟

  • کد خبر : 1296
چه رشته هایی در میان رشته های فنی حرفه ای بهترین بازار کار را دارند؟

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید، رشته های فنی حرفه ای می تواند از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی، رشته های فنی بسیار متفاوت و متنوع شده است. در میان این رشته ها برخی نسبت به برخی دیگر بازار کار بهتری دارند و می توان با […]

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد هستید، رشته های فنی حرفه ای می تواند از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. با توجه به پیشرفت و گسترش تکنولوژی، رشته های فنی بسیار متفاوت و متنوع شده است. در میان این رشته ها برخی نسبت به برخی دیگر بازار کار بهتری دارند و می توان با یادگیری مهارت های آنها به درآمد بالایی دست پیدا کرد.

اگر قصد ورود به بازار کار رشته های فنی حرفه ای را دارید و نمی دانید کدام رشته را انتخاب کنید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید. در ادامه به بررسی رشته هایی می پردازیم که بهترین بازار کار را دارند.

معرفی برخی رشته های پردرآمد فنی

تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل یکی از رشته های پرطرفدار و پردرآمد فنی در سال های اخیر است. گوشی های موبایل امروزه به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و ظهور برنامه ها و اپلیکیشن های جدید به یک گجت پرطرفدار تبدیل شده اند.

امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از امور کمتر کسی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. به دنبال افزایش تعداد کاربران موبایل بدون شک نیاز به مراکزی برای عیب یابی و تعمیر موبایل بیشتر می شود. این موضوع باعث شده تا یک متخصص و تعمیرکار حرفه ای موبایل بازار کار خوبی داشته باشد و بتواند به درآمدهای بالا دست پیدا کند.

برای کسب مهارت های این رشته تنها کافیست در یک دوره آموزش حرفه ای تعمیرات موبایل شرکت کنید و مدرک مربوط به آن را اخذ نمایید. در دوره های تعمیرات موبایل به صورت تخصصی و در کارگاه های مجهز نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری در موبایل های جدید و قدیمی آیفون و اندروید آموزش داده می شود.

به دلیل عملی بودن شیوه آموزش در این دوره ها، پس از پایان یافتن دوره می توانید بدون استرس وارد بازار کار شوید و در مدت زمان کوتاهی به درآمد مناسبی دست پیدا کنید.

تعمیرات بردهای الکترونیکی

بردهای الکترونیکی از مهم ترین قطعات در لوازم برقی و الکترونیکی امروزی هستند. از بردهای الکترونیکی در انواع لوازم برقی صنعتی، خانگی، ورزشی و غیره استفاده می شود. یک برد از قطعات گوناگونی تشکیل شده است و بروز مشکل در هر یک از این قطعات باعث بروز مشکل و کارکرد اشتباه آن می شود.

نقش مهم بردهای الکترونیکی و پیچیدگی ساختار آن کار عیب یابی و تعمیر برد را بسیار تخصصی کرده است. یک تعمیرکار برد بایستی بتواند انواع برد را عیب یابی کند و با دقت و حوصله آن را تعمیر نماید.

به دلیل کم بودن نیروی متخصص در این رشته ، شغل تعمیرات برد از رشته های بسیار عالی و تخصصی در میان رشت های فنی حرفه است.

با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی فنی حرفه ای در تهران و در آموزشگاهی معتبر با انواع قطعات برد و نحوه عیب یابی و تعمیر آن آشنا خواهید شد.

در آموزشگاه های معتبر این دوره به صورت عملی و کارگاهی برگزار شده و طی دوره صفر تا صد عیب یابی و تعمیرات برد از شناخت قطعات و ابزارها تا تعمیر و تعویض قطعات آموزش داده می شود.

نصب دوربین های مدار بسته

نصب دوربین های مداربسته امروزه مخاطبان بسیاری دارد و این موضوع می تواند درآمد بسیار بالایی را برای متخصصان این رشته به همراه داشته باشد. امروزه از دوربین های مداربسته به دلیل نقش مهمی که در افزایش ایمنی دارند در انواع محیط ها و ساختمان ها استفاده می شود. نصب دوربین در برخی از مراکز نیز از طرف اداره امکان اجباری شده است.

بنابراین اگر به دنبال یک رشته خوب و آینده دار با سرمایه ورود پایین هستید این رشته از بهترین گزینه ها است.

با شرکت در یک کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته کلیه مهارت های لازم برای نصب انواع دوربین های آنالوگ و تحت شبکه را در مدت زمانی کوتاه به دست آورید.

معرفی انواع دوربین مدار بسته، آموزش جانمایی، سوکت زدن، نصب ویدئو بالن دوربین، آموزش تنظیمات  آپلود FTP، تنظیمات عمومی،   تنظیمات دوربین PTZ و اسپید دام، عوض کردن پسورد DVR، انتقال تصویر، ارسال ایمیل، موشن دکتور .و نقطه کور و ریزش ویدیو، آموزش کابل کشی برای پروژه ای بزرگ، نصب DVR و NVR ،آموزش بکاپ گیری بر روی فلش برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره ها است.

معرفی آموزشگاه فنی حرفه ای فنون برق

آموزشگاه فنون برق یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه ارائه دوره های فنی حرفه ای است. در این آموزشگاه همواره تلاش می شود تا با به‌روز ترین متدها و ارائه مدارک معتبر، هنرجویان برای ورود به بازار کار حرفه ای آماده شوند. آنچه باعث می شود فنون برق نسبت به سایر آموزشگاه ها برتر باشد، موارد زیر است:

  • برگزاری دوره در کارگاه های مجهز
  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای
  • همکاری با اساتید باتجربه و ماهر
  • آموزش کاملا عملی و کارگاهی
  • امکان تجدید دوره به صورت رایگان
  • مشاوره و بازاریابی برای ورود به بازارکار
  • پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط با اساتید، حتی پس از پایان دوره برای رفع اشکال
  • آموزش بر اساس کامل ترین و جدیدترین سرفصل های آموزشی
  • دارای مجوز از سازمان فنی حرفه ای کشور
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف

این آموزشگاه علاوه بر دوره های فوق کلاس های آموزشی متعددی را برگزار می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه، می‌توانید به درگاه اینترنتی https://fonoonbargh.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس بگیرید و در جریان ریز و جزئیات دوره‌های آموزشی این آموزشگاه قرار گیرند. همچنین، شماره تلفن ۰۹۰۲۷۰۵۱۸۲۵ در شبکه‌های مجازی آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و نقطه نظرات متقاضیان و علاقمندان به دوره‌های فنی حرفه ای می‌باشد.

 

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.