افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

چیدمانی دیدنی با ظروف پاشاباغچه ترکیه

  • کد خبر : 5175
چیدمانی دیدنی با ظروف پاشاباغچه ترکیه

انتخاب ظرف مناسب در لذتی که از خوردن غذا یا دسر می برید، تاثیر مستقیم خواهد داشت. تولید کنندگان بزرگ و مطرح ظروف آشپزخانه در جهان، به این حقیقت واقف بوده و ایده های خلاقانه خود را در طراحی و ساخت محصولات به کار گرفته اند. این خلاقیت در انواع بستنی خوری پاشاباغچه، استکان، لیوان […]

انتخاب ظرف مناسب در لذتی که از خوردن غذا یا دسر می برید، تاثیر مستقیم خواهد داشت. تولید کنندگان بزرگ و مطرح ظروف آشپزخانه در جهان، به این حقیقت واقف بوده و ایده های خلاقانه خود را در طراحی و ساخت محصولات به کار گرفته اند. این خلاقیت در انواع بستنی خوری پاشاباغچه، استکان، لیوان و نیم لیوان های این برند ترکی به خوبی مشهود می باشد. پاشاباغچه یک نام آشنا در صنعت شیشه و بلور در کشور ترکیه بوده که ظروف زیبا، متنوع و بی نظیر آن سالیان مدیدی مهمان سفره و میز پذیرایی ما ایرانیان بوده و هست. با این ظروف آشپزخانه و پذیرایی دست شما در چیدمان یک میز با شکوه و منحصر به فرد باز خواهد بود.

ما به شما یک فروشگاه اینترنتی با سابقه و معتبر را معرفی می کنیم که در زمینه فروش بلور پاشاباغچه به صورت حرفه ای عمل کرده است. کارچوو همان گزینه مدنظر ماست. کلیه ظروف جدید و زیبای برند ترکی پاشاباغچه با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب، در این وب سایت به فروش می رسند. کافی است خواسته و سلیقه خود را مبنای انتخاب قرار داده و در میان صفحات این فروشگاه آنلاین گشت و گذاری کنید. مطمئن باشید دست خالی بر نمی‌گردید.

از میان کلیه محصولات این برند ترکی، قصد داریم شما را با انواع استکان، لیوان و نیم لیوان پاشاباغچه آشنا کرده و اطلاعات دقیق تری در مورد انواع مدل های بستنی خوری پاشاباغچه در اختیارتان قرار دهیم تا خرید رضایت بخشی را تجربه کنید.

آشنایی با ظروف نوشیدنی پاشاباغچه

پاشاباغچه در طراحی و تولید ظروف آشپزخانه بسیار فعال بوده و خلاقانه عمل کرده است. نتیجه این تلاش، تولید ظروف متنوع و چشم نوازی است که قادرند تمامی بخش های میز پذیرایی، ناهارخوری، گاز و سرویس های داخل آشپزخانه شما را به خود اختصاص داده و پر کنند. تنوع مدل در لیوان ها و استکان های پاشاباغچه چشم هر خریداری را به خود معطوف می سازد.

لیوان پاشاباغچه

لیوان پاشاباغچه در شکل ها و مدل های مختلف به گونه ای طراحی شده است که بتواند در کنار حس چشایی، حس بینایی و لامسه شما را نیز تحریک کرده و تحت تاثیر قرار دهد. این ظروف در انواع دسته دار، بدون دسته، بلند، کوتاه، رنگی، ساده یا با لب طلایی و در مدل هایی با نام های الیسا، تایم لس، پارتی، دیاموند (الماس)، کازابلانکا، گرند و صدها مدل دیگر تولید و روانه بازار می شوند. هر کدام از این لیوان ها با داشتن ویژگی ظاهری خاص خود، برای یک سبک مهمانی مناسب بوده و مورد استفاده قرار می گیرند.

نیم لیوان پاشاباغچه

نیم لیوان پاشاباغچه، لیوان کوچک شده ای است که به دلیل داشتن حجم کم، برای سرو دسر یا مقدار اندک نوشیدنی، ایده آل می باشد. اغلب مدل هایی که برای لیوان پاشاباغچه بر شمردیم دارای نیم لیوان نیز هستند. پس می توانید با یک انتخاب اصولی هماهنگی بی نظیری را بین ظروف خود بر روی میز ایجاد نمایید.

استکان پاشاباغچه

ما ایرانیان وجود چای را بر روی میز پذیرایی و برای مهمانان خود یک اصل مهم می دانیم. همچنین، کمتر کسی را می توانید بیابید که به نوشیدن روزی حداقل یک استکان چای علاقه نشان ندهد. پس چه بهتر که این نوشیدنی گرم، خوش رنگ و معطر ایرانی را در استکان پاشاباغچه با طراحی بی نظیرش بنوشید. ظروفی که گاهی با نعلبکی همراه شده و یاد گذشته ها را برای ما زنده خواهند کرد.

بستنی خوری پاشاباغچه

بستنی یک دسر شادی آور و خواستنی است. سرو این دسر خاطره انگیز در بستنی خوری پاشاباغچه سبب افزایش هیجان و آدرنالین خون در شما می شود. این حس خوب از خودنمایی اسکوپ های خوش رنگ بستنی در ظروف بلور پاشاباغچه حاصل می گردد. هیجانی همراه با لذت، احساس خنکی و با طعم شیرین و خواستنی.

نکات مهم در زمان خرید ظروف پذیرایی

برای خرید انواع ظروف آشپزخانه و پذیرایی، توجه به برخی از نکات اهمیت زیادی دارد. با در نظر گرفتن این موارد، خرید آگاهانه و رضایت بخشی را تجربه خواهید کرد.

انتخاب ظروف آشپزخانه بر اساس مدل و جنس

ظروف آشپزخانه از میان مدل ها و جنس های بسیار متنوعی قابل انتخاب و خرید می باشند. به عنوان مثال یک ظرف بستنی خوری می تواند پایه کوتاه یا پایه بلند باشد. لیوان ها می توانند از میان مدل های دسته دار یا بدون دسته و استکان ها از میان ساده ها، لب طلایی ها یا کمر باریک ها انتخاب شوند.

ظروف آشپزخانه پاشاباغچه در مدل های متنوع و دلخواه

همه این مدل ها خود نیز از تنوع بالایی برخوردار بوده و در شکل های مختلف به فروش می رسند. هر ظرف با داشتن مشخصه های خاص، کارایی متفاوتی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

ظروف آشپزخانه در یکی از جنس های سرامیکی، چینی، سفالی، چوبی، مسی و بلوری تولید می شوند. اغلب خریداران نوشیدن چای، قهوه یا سرو بستنی خوش رنگ و لعاب خود را در ظروف شیشه ای و بلوری بیشتر ترجیح می دهند. شفافیت، درخشندگی و قابل رویت بودن مواد غذایی در داخل این ظروف دلیل این محبوبیت می باشد.

ظروف بلور پاشاباغچه با طراحی و نقش و نگارهای خاص خود، کانون توجه همه خریداران شده و راه را برای خودنمایی محصولات دیگر برند ها بسته است.

قیمت ظروف آشپزخانه

در زمان انتخاب مدل و برند ظروف آشپزخانه، میزان بودجه ای که برای این کار اختصاص داده اید نیز ملاک خواهد بود. در این بین ظروف مسی قیمت بالاتری داشته و ظروف کریستال یا سرامیک از قیمت به صرفه تری برای خرید برخوردار هستند.

شاید شما نیز یک دست بستنی خوری پاشاباغچه یا یک سرویس پارچ و لیوان پاشاباغچه را دیده و پسندیده اید. باید به شما بگوییم که با وجود آن که این برند، ترکی و غیر ایرانی بوده و دارای سابقه و اعتبار بالایی در سراسر دنیاست؛ اما قیمت ظروف آشپزخانه آن در مقایسه با بسیاری از دیگر برند های مطرح دنیا بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر آن، شما برای داشتن ظروفی هزینه خواهید کرد که نه تنها از ظاهری خاص و متفاوت برخوردار هستند که از کیفیت و دوام بی نظیری نیز بهره مند می باشند. پس هرگز کیفیت را فدای قیمت نکرده و با خرید انواع بلور پاشاباغچه، پول خود را خرج ظروف مرغوب و یک میزبانی منحصر به فرد و ویژه کنید.

خرید از فروشندگان معتبر

چنانچه قصد خرید ظروف آشپزخانه، با برندی مطرح و غیر ایرانی را دارید، به شما توصیه می کنیم که به هر فروشگاه یا فروشنده ای اعتماد نکنید. ظروف برند را از نمایندگی های معتبر تهیه کرده یا خرید خود را در ازای دریافت ضمانت اصالت کالا از فروشنده، قطعی و نهایی کنید. در این صورت خیالتان از بابت اصل بودن برند راحت خواهد شد.

به منظور خرید لیوان، نیم لیوان، استکان یا بستنی خوری پاشاباغچه می توانید به فروشگاه اینترنتی کارچوو مراجعه فرموده و با اطمینان بالا و خیالی آسوده خرید خود را به انجام رسانید.

معرفی مدل های پرفروش بستنی خوری پاشاباغچه

انواع بستنی خوری پاشاباغچه در یکی از دو دسته پایه کوتاه و پایه بلند قرار داده می شوند. پاشاباغچه بر اساس کد، سری ساخت، نقش و طراحی ظروف خود، بر روی آنها نام شاخصی قرار می دهد. بر همین اساس جستجو، انتخاب و خرید با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت. از طرف دیگر برای افرادی که قصد دارند مجموعه ظروف جدیدی به سرویس پذیرایی قبلی خود اضافه کنند، امکان هماهنگ سازی این ظروف با سادگی فراهم خواهد بود.

بستنی خوری پایه کوتاه پاشاباغچه در مدل های متنوعی تولید و عرضه می شود. بدین ترتیب هر فرد با هر سلیقه ای حق انتخاب خواهد داشت. کوتاه بودن پایه این نوع ظرف بستنی خوری، به فضا صمیمیت بیشتری داده، مهمانان و دیگر اعضای خانواده را به راحتی بیشتر دعوت خواهد کرد.

در شکل زیر، انواع بستنی خوری پاشاباغچه در نوع پایه کوتاه، به همراه نام شاخص آن، قابل مشاهده است.

انواع بستنی خوری های پایه کوتاه پاشاباغچه به همراه نام شاخص آنها

پاشاباغچه در تولید بستنی خوری پایه بلند نیز تنوع زیادی قائل شده تا بتواند خریداران و سلایق بیشتری را از سراسر دنیا با خود همراه سازد. قرار گرفتن این ظروف پایه دار در دست، خوردن بستنی را با لذت بیشتری همراه ساخته است؛ پایه دار بودن این ظرف ها از سرد شدن دست در زمان سرو بستنی و همچنین آب شدن زود هنگام اسکوپ های آن پیشگیری خواهد کرد.

در شکل زیر، انواع بستنی خوری پاشاباغچه در نوع پایه بلند، به همراه نام شاخصی که بر روی آنها قرار داده شده است، قابل مشاهده می باشد.

انواع بستنی خوری های پایه بلند پاشاباغچه به همراه نام شاخص آنها

نکته قابل ملاحظه این است که تنوع ظروف بستنی خوری پاشاباغچه، از آنچه در تصاویر بالا رویت کردید، بیشتر است. آنچه گفته شد از جدیدترین و پرطرفدارترین مدل های این برند به حساب می آیند. جالب است بدانید که اغلب ظروف بستنی خوری پایه بلند را جام هایی تشکیل داده اند که برای سرو شربت و دیگر دسر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب مدل ظرف بستنی خوری متناسب با سبک مهمانی شما

شاید تا به حال به این موضوع فکر نکرده باشید که هر مدل ظرف بستنی خوری برای سبک خاصی از مهمانی ها مناسب است. ممکن است مهمانی شما یک دورهمی دوستانه یا فامیلی باشد که از یک فضایی صمیمی برخوردار است یا این احتمال وجود دارد که شما میزبان یک مهمانی کاملا رسمی باشید. باید بدانید که ظروفی که برای پذیرایی در این دو مهمانی مورد استفاده قرار می دهید با هم متفاوت بوده و انتخاب درست آنها اهمیت زیادی دارد.

در محافل دوستانه معمولا از ظرف بستنی خوری بدون پایه و یا پایه کوتاه استفاده می شود. صمیمیت و احساس راحتی حاکم بین افراد حاضر در این محفل با وجود ظروف ساده کامل تر خواهد شد. پس استفاده از بستنی خوری پاشاباغچه پایه کوتاه مناسب تر می باشد. ظروفی در مدل های پلیتس، آیس ویل، شامپاینی، کانادا، قیفی، مانولیا، لیندا و … بهترین و جدیدترین گزینه های پیش روی شما خواهند بود.

در مهمانی های رسمی، استفاده از ظرف بستنی خوری پایه بلند به میز پذیرایی شما وقار، جذابیت و اصالت بیشتری خواهد بخشید. برای این منظور بستنی خوری پاشاباغچه در یکی از مدل های بیسترو، الیسا، دیاموند و … برای شما مناسب هستند. تنوع بالا در انواع بستنی خوری پایه بلند این برند، دست شما را در انتخاب به خوبی باز خواهد گذاشت.

خرید انواع ظروف آشپزخانه پاشاباغچه با مطمئن ترین روش و مناسب ترین قیمت

بلور پاشاباغچه جزء پرفروش‌ترین ظروف خارجی در کشور ما می باشد. تولید کنندگان زیادی سعی در کپی برداری و تولید این ظروف و تولید محصولات تقلبی و غیر اصل داشته اند. به همین دلیل بهتر است با آگاهی بیشتری نسبت به خرید ظروف آشپزخانه یا پذیرایی خود اقدام نمایید. بهترین کار خرید از فروشگاه های معتبر و صاحب نام است.

چنانچه شما نیز مجذوب درخشندگی و زیبایی باور نکردنی لیوان پاشاباغچه یا بستنی خوری های آن شده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه اینترنتی کارچوو سری بزنید. ما مجموعه کاملی از جدیدترین ظروف بستنی خوری، پذیرایی، انواع استکان چای، لیوان و نیم لیوان را در این فروشگاه بزرگ و معتبر عرضه کرده ایم. کلیه محصولات مجموعه ما با ارائه گارانتی اصالت کالا و با قیمتی مقرون به صرفه به فروش می رسند. لذا با ما خریدی مطمئن و رضایت بخش را تجربه خواهید کرد. پس به وب سایت کارچوو سری زده و به محصولات متنوع آن نگاهی بیندازید. شاید شما یک خرید لذت بخش را با ما تجربه کرده و به جمع مشتریان وفادار و قدیمی ما ملحق شوید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=5175

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.