افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
4

گاوبازی یک ورزش خطرناک است

  • کد خبر : 600
گاوبازی یک ورزش خطرناک است

[ad_1] امروز بحث های زیادی در مورد فوتبال ، هاکی و بوکس به عنوان یک ورزش خطرناک در جریان است. ورزش گاو نر و برنز باید در مقایسه با فوتبال ، هاکی و بوکس یک ورزش خطرناک باشد. چرا گاو نر سواری بسیار خطرناک است؟ این گاو سوارها ممکن است فقط چند ثانیه روی گاو […]

[ad_1]

امروز بحث های زیادی در مورد فوتبال ، هاکی و بوکس به عنوان یک ورزش خطرناک در جریان است. ورزش گاو نر و برنز باید در مقایسه با فوتبال ، هاکی و بوکس یک ورزش خطرناک باشد. چرا گاو نر سواری بسیار خطرناک است؟

این گاو سوارها ممکن است فقط چند ثانیه روی گاو نر باشند ، اما چند ثانیه طول می کشد تا صورت شما توسط سر گاوها شکسته شود. گاو نرهای دیگر گاو نر ، کشیده ، لگد زده و زمین خورده اند. به خاطر داشته باشید که وزن این گاوها از 1000 تا تقریبا 2000 پوند عضله خشمگین جامد است.

گاوبازی یک ورزش خطرناک است ، زیرا یک گاو نر 1000 پوندی می تواند یک گاوچران را پانزده تا بیست فوت در هوا بیندازد و چیزی جز زمین مستحکم برای سقوط در هوا نداشته باشد. نه تنها بعد از سقوط شما گاو نر عصبانی با سرعت کامل به دنبال خود شارژ می کنید و اگر او شما را گرفت ، بیشتر وقت بازی تمام می شود.

صحبت شده است که پس از زخمی شدن برخی از گاوچرانها آنها هنوز هم می خواهند سوار بر گاو نر شده و دوباره سوار شوند. با این حال ، پس از ترک سر با یک حیوان 1000 پوندی ، بسیاری از گاو نرها هرگز نمی خواهند یک گاو دیگر را ببینند. از طرف دیگر ، برخی از گاو نرها برای هجوم آدرنالین ناشی از گاو سوار زندگی می کنند و اغلب اوقات بهبود می یابند ، سپس دوباره می بینید که دوباره به آنجا گاو می رانید.

گاوبازی یک ورزش خطرناک است ، زیرا می بینید که یک طناب وجود دارد ، یعنی در زیر گاو نر بسته شده و دست شما در این طناب پیچیده شده است. بنابراین ، اگر شما هستید ، از گاو نر پرتاب می شوید و دست شما در طناب گرفتار می شود. قبل از اینکه دستتان را شل کنید ممکن است شما را بکشند ، زیر گاو نر بکشند و به شدت زیر پا بزنند.

با این حال ، شما تنها کسی نیستید که این اتفاق می افتد. دلقک های ردئو وجود دارد که آموزش دیده اند تا گاو نر را متوقف کنند تا متوقف شود. از طرف دیگر ، دلقک های ردئو پس از اینکه شما را بر زمین انداختند ، گاو نر را از شما دور می کنند.

این افراد زندگی روزمره خود را روی خط می اندازند و در مقایسه با گاوچران سوار کابوی بیشتر در معرض خطر هستند ، با این حال آنها کسانی نیستند که روی یک گاو نر 1000 پوندی صعود می کنند. اکنون ، که کشف کرده اید چرا گاوبازی بسیار خطرناک است. می بینید که چرا تعداد معدودی منتخب وجود دارد که در واقع گاو نر را درگیر می کند و به مدت 8 ثانیه به حالت آویزان در می آید.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.