افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

آشنایی با سه برند ارزان قیمت هود

  • کد خبر : 2065
آشنایی با سه برند ارزان قیمت هود

خرید هود برای آشپزخانه همزمان با نصب کابینت یکی از اولویت های چیدمان منزل است. هود آشپزخانه وسیله ای غیر قابل حذف می باشد. شرکت های تولید کنندخ مدل های جدیدی از این محصول را همزمان با پیشرفت تکنولوژی تولید نموده اند؛ این مدل ها می توانند تصفیه دود، بخار و جذب بو و گرد […]

خرید هود برای آشپزخانه همزمان با نصب کابینت یکی از اولویت های چیدمان منزل است. هود آشپزخانه وسیله ای غیر قابل حذف می باشد.

شرکت های تولید کنندخ مدل های جدیدی از این محصول را همزمان با پیشرفت تکنولوژی تولید نموده اند؛ این مدل ها می توانند تصفیه دود، بخار و جذب بو و گرد و غبار را به خوبی انجام دهند. استفاده از هود به مطبوع شدن هوای آشپزخانه کمک زیادی می کند.

در سال های اخیر شرکت های ایرانی موفق شده اند محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را عرضه نمایند.

هود ارزان از چه برندی بخرم؟

خیلی از مشتریان تمایل به خرید مدل های هود خارجی دارند. درست است که در بین مدل های خارجی نیز می توانیم محصولات با قیمت مناسب پیدا کنیم، مدل های هود خارجی با استفاده از فطعات با کیفیت تولید می شوند ولی به دلیل نوسانات بازار ارز، قیمتی بالاتر نسبت به مدل های ایرانی دارند.

قیمت پایین مدل های هود ایرانی دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. تولیدکنندگان ایرانی نیز ا قطعه های باکیفیت مورد تایید اروپا برای محصولات استفاده می کنند و انواع هود با قیمت مناسب را تولید کرده اند.

قیمت هود اخوان در فروشگاه ها بسیار مناسب است. این هود کیفیت مناسبی دارد و با قیمتی عرضه می شود که اکثر مردم قادر به خرید آن هستند. هود بیمکث یکی از شرکت های با سابقه در ایران می باشد که محصولات خود را به روز کرده است و مدل های این هود از امکانات پیشرفته بهره برده اند.

امکانات هود ارزان شامل چه چیزهایی است؟

تفاوتی ندارد قیمت هود شما چقدر باشد یا کدام یکی از مدل های هود را خریداری نمایید. برخی از خدمات شرکت ها برای همه مدل ها یکسان است.

  • قطعات یدکی
  • گارانتی
  • نصب رایگان
  • خدمات پس از فروش مناسب
  • قیمت مناسب

قطعات یدکی

یکی از خدمات مدل های هود ایرانی، در دسترس بودن قطعات یدکی است. اگر مشکلی برای کالای خریداری شده پیش بیاید و نیازی به تعویض قطعه ای باشد، به راحتی می توانید قطعه مورد نظر را خریداری کرده و از تعمیرکار  بخواهید هود را تعمیر کند

گارانتی

گارانتی به مدت چند ماه تا چند سال از خدماتی است که ارائه می شود. با ت.جه به اینکه از کدام شرکت هود را خریداری می کنید نوع کارانتی و زمان آن متفاوت است.

 

نصب رایگان

نصب رایگان هود نیز جزو خدماتی است که توسط شرکت های ارائه می شود؛ ب این صورت که پس از خرید هود شما از نمایندگی درخواست می کنید تا کارشناس نصب هود را به محل اعزام نماید. پس از نصب صحیح هود،‌گارانتی نیز برای شما فعال می شود.

قیمت مناسب

قیمت یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید هود به آن توجه می شود، علاوه بر اینکه کدام کشوز این محصول را تولید کرده است موارد دیگری نیز در تعیین قیمت اهمیت دارند:

  1. قطعات مورد استفاده از نظر کیفیت بررسی می شوند.
  2. برند محصول مورد نظر نیز روی قیمت آن اثر گذار است.
  3. شهرت کشوری که این کالا را تولید کرده است.

هود آشپزخانه ایرانی در قیمت های متفاوتی عرضه می شود. قیمت این مدل ها ارزان تر از مدل های هود خارجی می باشد.

هود بیمکث ارزان است؟

شرکت بیمکث یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید لوازم خانگی است. خیلی از افراد هنگام مراجعه به فروشگاه می پرسند آیا در بین مدل های این شرکت می توانیم یک هود ارزان قیمت انتخاب کنیم؟

مدل های هود بیمکث ارزان ترین هود موجود در بازار نیستند؛ اما قیمت این محصولات با توجه به کیفیت بسیار خوبی که دارند مناسب است. هود بیمکث جزو بهترین و ارزان ترین مدل ها در بازار است.

زمان خرید هود بیمکث از بین مدل های هود مخفی، هود شومینه ای و هود مورب می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

زمان خرید هود به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تفاوتی نمی کند کدام نوع هود را از چه برندی تهیه می کنید. اگر می خواهید هود خوبی بخرید به نکات زیر توجه نمایید:

صدای تولید شده توسط هود

اگر می خواهید بدانید بلندترین صدایی که توسط هود تولید می شود چقدر است، دور اول و دوم هود می تواند معیار مناسبی برای سنجش باشد. صدای هود در دور ۱ و دور دوم کمتر است و در دورهای سه و چهار بیشتر می شود، البته هنگام آشپزی نیز شما از دور ۱ و ۲ استفاده خواهید کرد.

نوع فن هود

فن در هود به گردش هوا و خروج آن از آشپزخانه کمک می کند. جنس فن اگر از نوع فلزی باشد بهتر است، ممکن است فن های پلاستیکی پس از مدتی ایجاد سر و صدا نمایند.

 

سنسور هوشمند

مدل های جدید هود از سنسور هوشمند استفاده می کنند. استفاده از سنسورهای حساس به بو، دود و حرارت باعث می شود در صورت تشخیص هر یک، هود به طور خودکار روشن شود و آشپزخانه را تهویه نماید.

البته مدل های هود دارای سنسور قیمت بالاتری نیز دارند.

قدرت مکش هود آشپزخانه

هودی را انتخاب کنید که قدرت مکش آن با ابعاد آشپزخانه متناسب باشد. هود بزرگ با قدرت مکش بالا مناسب استفاده در فضای کوچک نیست. اگر هود مناسب با آؤپزخانه خود تهیه کنید صدای هود باعث آزار شما نخواهد بود، همچنین از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می شود.

سایز هود

در هنگام خرید و انتخاب کردن هود مناسب توجه نمایید که اندازه هود از اجاق گاز مقداری بزرگتر باشد تا به خوبی آن را پوشش دهد. برای اجاق گاز پنج شعله هود سایز ۹۰ مناسب است. اگر اجاق گاز شما کوچکتر یا بزرگتر است هنگام خرید هود با فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه مشورت نمایید.

معرفی چند مدل هود ارزان

مدل های هود ارازن از برندهای خوب را در ادامه معرفی می نماییم.

هود ارزان قیمت مورب

یکی از پرطرفدارترین مدل های هود، هود مورب است.

این هود ظاهر زیبایی دارد و بسیاری از افراد تمایل دارند برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه خود از این مدل استفاده نمایند.

قیمت هود آشپزخانه کن در مدل های مورب این شرکت بسیار خوب است.

یکی از مدل های ارزان قیمت هود مورب هود کن مدل اطلس می باشد.  این هود در دو سایز ۶۰ و ۹۰ سانتیمتر تولید شده است. هود اطلس با توان مصرفی ۱۴۰ وات قدرت مکش هفتصد مترمکعب را دارد. موتور هود کن با تکنولوژی ایتالیا تولید شده است و یک موتور پر توان می باشد.

پنل تنظیمات تمام لمسی، فیلتر آلومینیومی و لامپ SMD برخی دیگر از امکانات این هود می باشد. این هود همچنین یک ریموت کنترل نیز دارد.

اگر قصد خرید هود مورب به رنگ سفید را دارید، هود کن مدل پادنا با قیمت ارزان  را می توانیم پیشنهاد دهیم. هود پادنا به صورت دو تکه از شیشه سفید تولید شده است،

هود ارزان قیمت مدل مخفی

اگر شما هم از طرفداران هود مخفی هستید و یا دلتان می خواهد سبک آشپزخانه شما ساده با کابینت یکپارچه باشد، این مدل ارزان قیمت هود مخفی را به شما پیشنهاد می دهیم.

هود مخفی کن مدل ۱۴۴۰ یکی از مدل های ارزان و باکیفیت هود مخفی است. این هود نیز در دو سایز ۶۰ و ۹۰ سانتی متر تولید شده است. همچنین می توانید هود ۱۴۴۰ را  به رنگ استیل یا مشکی با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود با قیمت ارزان تهیه کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2065

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.