افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
1

با بهترین ابزار آلات کارگاهتو تکمیل کن!

  • کد خبر : 2323
با بهترین ابزار آلات کارگاهتو تکمیل کن!

با بهترین ابزار آلات کارگاهتو به روز و تکمیل کن! حتما زمانی که به فکر این هستید که یک کارگاه نجاری برای خودتان داشته باشید، مایلید بهترین وسایل و تجهیزات را برای آن تهیه کنید تا بتوانید خدمات بهتری به بازار و مشتریان خودتان ارائه دهید. زمانیکه با کیفیت ترین ابزار آلات را در کارگاه […]

با بهترین ابزار آلات کارگاهتو به روز و تکمیل کن!

حتما زمانی که به فکر این هستید که یک کارگاه نجاری برای خودتان داشته باشید، مایلید بهترین وسایل و تجهیزات را برای آن تهیه کنید تا بتوانید خدمات بهتری به بازار و مشتریان خودتان ارائه دهید. زمانیکه با کیفیت ترین ابزار آلات را در کارگاه خود دارید و با شناخت بهتر ابزار آلات و وسایل جدیدی که به صنعت چوب و نجاری آمده نیز می‌توانید خود را در بازار شناخته شده تر کنید. بنابراین زمانیکه چنین تجهیزاتی را در اختیار دارید، کارگاه به روزی داشته و می‌توانید بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان در اختیار بازار بگذارید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا نمونه ای از انواع ابزارهای کاربردی در صنعت چوب و نجاری را خدمتتان معرفی کنیم.

وسایل و سازه‌های چوبی دقیق و با کیفیت بسازید

زمانیکه بدانید چه ابزار آلاتی برای کارگاه نجاریتان ضروری است، زمان ساخت و تولید محصولات را افزایش خواهید داد؛ زیرا هنگام کار زمانی را هدر نخواهید داد و تمام تجهیزات مورد نیاز در دسترس شما خواهد بود. بیشترین محصولاتی که در کارگاه نجاری تولید می‌شود شامل کمد، کابینت، مبلمان، میز و صندلی، وسایل دکوری و تزیینی و غیره است. چنین محصولاتی به دلیل اینکه کاربرد زیادی در منازل و محل کار دارند، باید از کیفیت، مقاومت و استحکام بالایی برخوردار باشند. بنابراین از همان ابتدای کار که انتخاب چوب مناسب و اندازه گیری دقیق قطعات است تا مرحله مونتاژ و نهایی کار، باید از ابزار و یراق‌های با کیفیت و کاربردی استفاده کرد.

گونیا مویی

با توجه به اینکه یکی از مهمترین مراحل ساخت وسایل و سازه‌های چوبی، اندازه گیری قطعات می‌باشد؛ لازم است با گونیا مویی آشنا شوید. گونیا مویی از جمله کاربردی‌ترین ابزارهای اندازه گیری در کارگاه نجاری است. از این نوع گونیا برای مصارف صنعتی، نقشه‌کشی و معماری استفاده می‌شود که تفاوت آن با گونیاهای صنعتی دیگر در میزان دقت است. با گونیا مویی می‌توان اندازه گیری و کنترل زاویه را انجام داد. در نتیجه افرادی که به کارهای فنی مثل نقشه کشی ساختمان و معماری مشغول هستند، از این ابزار اندازه گیری بیشتر استفاده می‌کنند. همچنین در صنعت چوب و نجاری، فلزکاری و موارد مشابه نیز کاربرد زیادی دارد؛ زیرا چنین صنایعی به اندازه گیری دقیق زاویا برای تولید محصولات نیاز دارند و می‌توانند از این نوع گونیا استفاده کنند.

پرگار بیرون سنج

پرگار بیرون سنج را به دلیل شکل ظاهری با عنوان پرگار شکمی هم معرفی می‌کنند. از این پرگار برای اندازه گیری قطعات گرد استفاده می‌شود. پرگار بیرون سنج یا خارج سنج برای خراطی قطعات چوبی بسیار کاربرد دارد. نحوه کار با این پرگار به این صورت است که باید با کولیس یا خط کش اندازه دهانه پرگار را مشخص کرده و بعد پیچ تنظیم پرگار را محکم کنید تا اندازه مشخص شده دقیق باشد و جابجا نشود. با این کار به راحتی می‌توانید قطر قطعه کارتان را اندازه بگیرید.

گیج فیبوناچی

بعضی موارد هم هنگام ساخت یک وسیله چوبی ممکن است با مشکلات اندازه گیری مواجه شوید. به عنوان مثال در طراحی ساختمان و سازه‌های بزرگ، لوگوها، مجسمه‌ها و غیره عدد فیبوناچی بسیار به کار می‌رود. این عدد باعث تولید یک سازه یا تصویر متناسب می‌شود اما برای اینکه به راحتی بتوانید از عدد طلایی فیبوناچی استفاده کنید، می‌توانید این ابزار را به کار گیرید. گیج فیبوناچی از چهار تکه متصل به هم ساخته شده که به صورت پیکان و نوک تیز طراحی شده است. این ابزار در سایزهای مختلف با دامنه اندازه گیری متفاوت تولید شده و افراد نسبت به نیاز خود می‌توانند از آنها استفاده کنند.

پیچ ام دی اف

حال برای اتصال قطعات پس از اندازه گیری به تجهیزاتی مانند پیچ نیاز دارید تا اتصالی محکم داشته باشید. پیچ ام دی اف یکی از یراق‌های اتصال قطعات چوبی می‌باشد؛ تنوع این نوع محصولات به قدری است که نجاران و تولید کنندگان وسایل چوبی می‌توانند طبق نیاز خود از هر کدام آنها استفاده کنند. این نوع پیچ اتصال چهارسو نسبت به دیگر پیچ‌ها و یا میخ از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از مزیت‌های این مدل پیچ کابینتی چهارسو نسبت به میخ امکان باز و بسته کردن راحت آن با پیچ گوشتی چهارسو است تا از سوراخ بیرون آورد. پیچ ام دی اف را با عنوان پیچ کابینتی چهارسو نیز در بازار معرفی می‌کنند که از کاربردی‌ترین نوع پیچ در صنایع ساخت کابینت و کمد، نصب ریل، ساخت وسایل چوبی، مبلمان و لوازم اداری، قفسه‌ها، سرویس خواب و غیره است.

پیچ نصب کابینت

یکی دیگر از انواع پیچ‌های کاربردی در صنعت کابینت سازی و نجاری، پیچ نصب است که آن را با عنوان پیچ اتصال دوسو نیز معرفی می‌کنند. پیچ نصب کابینت دو سو نسبت به دیگر پیچ‌ها و یا میخ از استحکام و دوام بالایی برخوردار می‌باشد. یکی از مزیت‌های این مدل پیچ اتصال دوسو نسبت به میخ آن است که می‌توان آن را با پیچ گوشتی دوسو باز و بسته نمود و به راحتی از سوراخ بیرون آورد. پیچ کابینتی دوسو در صنایع ساخت کابینت و کمد، نصب ریل، ساخت وسایل چوبی، مبلمان و لوازم اداری، قفسه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چوبینر

حال با شناخت نمونه‌ای از ابزار آلات و تجهیزات صنعت چوب و نجاری، اگر مایل به خرید آنها هستید می‌توانید از فروشگاه اینترنتی چوبینر دیدن فرمایید. فروشگاه چوبینر سالها است که در زمینه فروش انواع ابزار آلات، یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب و نجاری فعالیت دارد که بهترین، جدیدترین و با کیفیت‌ترین محصولات را ارائه می‌دهد. نجاران و تولید کنندگان هر آنچه را که برای کارگاه نجاری خود نیاز دارند، می‌توانند با تنوع و کیفیت بالا محصولات از این فروشگاه تهیه کنید.

قیمت انواع ابزار آلات و یراق آلات صنعت چوب و نجاری

همان‌طور که در این مقاله گفته شده انواع متنوعی از ابزار آلات و تجهیزات کارگاهی وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع و امکاناتی که دارند از قیمت متفاوتی برخوردار می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چوبینر انواع متنوعی از ابزارها و وسایل را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت خرید می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

09021235626 – 02166563048 – 02634647972

Choobiner.ir

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.