افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
0

معرفی بهترین جاروبرقی صنعتی + نکاتی که در هنگام خرید باید بدانید

  • کد خبر : 3642
معرفی بهترین جاروبرقی صنعتی + نکاتی که در هنگام خرید باید بدانید

یکی از نوستالژی‌های زمان کودکی بسیاری از متولدین اوایل دهه 70 و دهه‌های ماقبل آن جارو‌های سنتی دسته بلند و دسته کوتاهی بود که در تمامی خانه‌ها به منظور تمیز کردن محیط استفاده می‌شد. استفاده از جارو‌های سنتی برای تمیزی مشکلات زیادی مانند کمر درد، بلند کردن گرد و خاک و. . را به دنبال […]

یکی از نوستالژی‌های زمان کودکی بسیاری از متولدین اوایل دهه 70 و دهه‌های ماقبل آن جارو‌های سنتی دسته بلند و دسته کوتاهی بود که در تمامی خانه‌ها به منظور تمیز کردن محیط استفاده می‌شد. استفاده از جارو‌های سنتی برای تمیزی مشکلات زیادی مانند کمر درد، بلند کردن گرد و خاک و. . را به دنبال داشت. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بار دیگر علم به کمک بشریت آمد و جاروبرقی وارد خانه‌های مردم شد و کم کم جای جارو‌های سنتی با جارو‌های برقی عوض شد. امروزه یکی از مهمترین وسایل برقی موجود در خانه به‌طور قطع، جاروبرقی است.

اگر تا به حال و به منظور خرید جاروبرقی روانه بازار شده باشید، خواهید دهید که تنوع طرح و برند این وسیله‌ی برقی به حدی زیاد است که هر کسی را گمراه می‌کند. برای انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی موجود در بازار باید با نکاتی آشنا باشید تا محصول مورد انتظار خود را تهیه کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با نکات مهم در هنگام خرید جاروبرقی صنعتی آشنا کنیم.

راهنمای خرید جاروبرقی

در این قسمت راهنمای خرید جاروبرقی رو توضیح میدیم. که در هنگام خرید جاروبرقی (یا هر وسیله دیگری) مهمترین نکته، تناسب بین ویژگی‌های محصول مورد نظر با نیاز کاربران است. بهتر از قبل از مراجعه به بازار به منظور خرید جاروبرقی، معیار‌های مورد نیاز خود را مشخص کنید و سپس به دنبال جاروبرقی با مشخصات مورد انتظار در بازار بگردید. برای مثال برخی اشخاص به دنبال جاروبرقی با قدرت مکش بسیار بالا هستند و در مقابل برخی تنها صدای کم جاروبرقی را به عنوان معیار خرید انتخاب می‌کنند. پس بهترین جاروبرقی صنعتی برای این دو شخص متفاوت خواهد بود. در ادامه به برخی ویژگی‌های مهم که هر جاروبرقی باید داشته باشد، اشاره شده است.

  • قدرت موتور جاروبرقی:

مقدار مکش جاروبرقی رابطه مستقیمی با قدرت موتور آن دارد. قدرت موتور جاروبرقی بر حسب وات بر روی بدنه جاروبرقی‌ها نوشته می‌شود. معمولاً جاروبرقی‌های موجود در بازار قدرتی بین 1500 تا 2500 وات دارند، توجه داشته باشید طول خرطومی جاروبرقی تأثیر بسیار زیادی در مکش آن دارد و اگر طول جاروبرقی از دو متر تجاوز کند، مقدار مکش جاروبرقی کمتر از عدد نوشته شده بر روی آن خواهد بود.

  • کیسه زباله جاروبرقی:

شاید کمی تعجب کنید، اما کیسه جاروبرقی نقش بسیار زیادی در عملکرد جاروبرقی شما دارد و اگر از کیسه‌های غیر استاندارد (حجم و جنس) استفاده کنید به مرور زمان عمر جاروبرقی شما کاهش پیدا خواهد کرد. استفاده از کیسه‌های بی‌کیفیت باعث آلودگی محیط می‌شود که برای سلامتی ساکنین بسیار خطرناک خواهد بود به همین منظور به شما پیشنهاد می‌شود تا از کیسه‌های جاروبرقی یکبار مصرف استفاده کنید.

  • قدرت فیلتراسیون جاروبرقی:

عدم بازگشت گرد و غبار جمع شده توسط جاروبرقی به محیط را فیلتراسیون جاروبرقی می‌گویند. ریز غبار‌های که توسط جاروبرقی جمع می‌شوند، در صورت برگشت به محیط می‌تواند به‌طور جدی به سلامتی شما آسیب وارد کند. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی فیلتر جاروبرقی‌ها قادر به جذب ذراتی با قطر 0003/0 میکرون خواهند بود. اگر می‌خواهید محیط محل سکونت خود را عاری از هرگونه میکروب و گرد و غبار کنید، حتماً به قدرت فیلتراسیون جاروبرقی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • صدای جاروبرقی:

بسیاری از جاروبرقی‌ها صدای زیادی تولید می‌کنند و بسیاری از افراد (از جمله نویسنده این مقاله) توانایی تحمل صدای گوش خراش و آزار‌دهنده جاروبرقی را ندارند. با پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های توسعه‌دهنده جارو‌های برقی روش‌های مختلف را به کار گرفتند تا صدای جاروبرقی‌ها را کاهش دهند و خوشبختانه تا حدود بسیار زیادی موفق بوده‌اند. برای یک جاروبرقی تولید صدا بین 70 تا 77 دسی‌بل قابل قبول است.

  • وزن و طول سیم جاروبرقی:

معمولاً جاروبرقی جز وسایل پرکاربرد است و برای تمیز کردن تمام فضای محیط نیاز دارید تا آن را حمل کنید. وزن جاروبرقی باید به گونه‌ای باشد که در اثر جابه‌جایی‌های زیاد برای شما آزار‌دهنده نباشد و شما خیلی راحت بتوانید آن را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. توجه کنید که اگر طول سیم جاروبرقی کوتاه باشد، برای تمیزکاری یک محیط باید تعداد جابه‌جایی‌های خود را زیاد کنید که این موضوع برای شما ناخوشایند و آزار‌دهنده خواهد بود.

* امروزه اکثر جاروبرقی‌ها دارای سیم جمع کن هستند، حتماً در هنگام خرید به این نکته توجه کنید.

انواع جارو برقی:

جاروبرقی‌ها از نظر شکل و ظاهر به سه مدل جاروبرقی ایستاده، جاروبرقی تخت، جاروبرقی خشک و‌تر تقسیم می‌شوند.

  • جاروبرقی تخت:

از این مدل جاروبرقی به‌منظور تمیز کردن کف، راه پله و. . استفاده می‌شود، این جاروبرقی‌ها معمولاً صدای کمی دارند و برخی از آن‌ها به اندازه جاروبرقی‌های ایستاده در تمیز کردن فرش، موکت و. . عملکرد قابل قبولی دارند.

  • جاروبرقی ایستاده:

این جاروبرقی‌ها توانایی تمیزکاری در سطح وسیعی دارند و برای تمیز کردن فرش بسیار مناسب هستند، از جمله مهمترین معایب این جاروبرقی‌ها می‌توان به وزن و صدای زیاد آن‌ها اشاره کرد. امروزه و با پیشرفت تکنولوژی نمونه‌های جدید از جاروبرقی‌های ایستاده تحت عنوان جاروبرقی عصایی وارد بازار شده‌اند که وزن و صدای کم از جمله ویژگی‌های مهم این دسته از جاروبرقی‌ها است.

  • جاروبرقی خشک و‌تر:

در این مدل جاروبرقی علاوه بر مکش گرد و غبار و زباله‌های خشک، امکان جمع‌آوری و مکش مایعات نیز تعبیه شده است.

بهترین جارو برقی صنعتی

جاروبرقی‌ها از نظر کاربرد به سه دسته صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی تقسیم می‌شوند. معمولاً از جاروبرقی‌های صنعتی و نیمه صنعتی برای تمیز کردن محیط‌های بزرگ مانند کارخانه‌ها، هتل‌ها، نمایشگاه‌ها، سینما‌ها، فروشگاه‌ها، ورزشگاه‌ها و. . استفاده می‌شود. جاروبرقی‌های صنعتی در مقایسه با جاروبرقی‌های خانگی از مقاومت و مکش بالاتری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند مدل جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی با کیفیت موجود در بازار می‌پردازیم تا به شما در خرید بهترین جاروبرقی صنعتی کمک کنیم.

  • جاروبرقی سه موتوره صنعتی کسری ماموت مدل M4200WD

امروزه و با توجه به نوسانات ارز و اوج گرفتن اجناس خارجی شاید خرید یک جنس با کیفیت خارجی برای بسیاری از افراد به یک امر محل تبدیل شده است. در ایران شرکت‌های بسیار فعال و با کیفیتی در زمینه تولید جاروبرقی‌های صنعتی وجود دارد که می‌تواند جایگزین مناسب برای جاروبرقی‌های خارجی باشد، یکی از این شرکت‌ها خوشنام شرکت ماموت است.

مشخصات جاروبرقی سه موتوره صنعتی کسری ماموت مدل M4200WD
وزن: 8/22 کیلوگرم طول کابل: 8 متر
قدرت موتور: 4200 طول خرطومی: 5/2 متر
سایر مشخصات: قابل استفاده در محیط‌های خشک و‌تر، فیلتر نمدی و قابل شستشو، وجود پارویی مخصوص فرش و موکت، وجود پارویی پلاستیکی مخصوص جمع‌آوری مایعات، وجود سیستم ضد الکتریسیته ساکن، امکان تنظیم مکش، امکان نصب فیلتر کارتریجی هپا بر روی این جارو برقی وجود دارد.
مکان‌های قابل استفاده: امکان استفاده از این محصول در مساجد، هتل‌ها، ادارات، دانشگاه، رستوان، فروشگاه، شرکت‌های خدماتی و. . وجود دارد.

 

  • جاروبرقی صنعتی سه موتور Elister 4200
مشخصات جاروبرقی صنعتی سه موتور Elister 4200
وزن: 8/22 کیلوگرم طول کابل: 8 متر
قدرت موتور: 3600 طول خرطومی: 5/2 متر
سایر مشخصات: فیلتر نمدی و قابل شستشو، وجود پارویی مخصوص فرش و موکت، امکان جمع‌اوری مایعات و زباله‌های خشک در مخزن استیل وجود دارد، وجود سیستم ضد الکتریسیته ساکن، امکان تنظیم مکش با کلید خاموش و روشن برای هر موتور، امکان نصب فیلتر کارتریجی هپا بر روی این جاروبرقی، تخلیه مخزن دو حالته، امکان فیلتراسیون چند مرحله‌ای، دارای شناور جهت جلوگیری از ورود آب به داخل موتور.
مکان‌های قابل استفاده: امکان استفاده از این محصول در مساجد، هتل‌ها، ادارات، دانشگاه، رستوان، فروشگاه، شرکت‌های خدماتی و. . وجود دارد.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=3642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.