افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
0

هر واحد لمینت چند دندان است

  • کد خبر : 2708
هر واحد لمینت چند دندان است
هر واحد لمینت دندان یک دندان است. سوال پرتکرار افرادی که به کلینیک دندانپزشکی آیریک مراجعه میکنند این است که هر واحد لمینت چند دندان است؟

هر واحد لمینت دندان

هر واحد لمینت دندان یک دندان است. سوال پرتکرار افرادی که به کلینیک دندانپزشکی آیریک مراجعه میکنند این است که هر واحد لمینت چند دندان است؟

قیمت هر واحد لمینت دندان حدودا از 2 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان در ایران است. شاید برای شما هم سوال باشد که هر واحد لمینت یعنی چه ؟ در حوزه دندانپزشکی به هر یک دندان یک واحد دندان می گویند.

برای لمینت دندان نیز برای هر یک واحد دندان یک واحد لمینت دندان نیاز است که با نام هر واحد لمینت دندان شناخته می شود.

در تصاویر زیر دو عکس وجود دارد که عکس اول یک واحد دندان و دومی یک واحد لمینت دندان را نشان می دهد تا مفهوم یک واحد دندان و یک واحد لمینت دندان را کاملا متوجه شوید.

 

همانطور که مشاهده کردید به هر یک دندان ، یک واحد دندان گفته می شود که برای انجام لمینت دندان نیز مثلا اگر بخواهید 8 دندان بالای خود را لمینت انجام دهید، 8 واحد لمینت دندان می گویند.

قیمت هر واحد لمینت دندان چقدر است؟

قیمت لمینت دندان همانطور که در بالاتر گفتیم از مبلغ 2 میلیون تومان برای هر واحد لمینت دندان تا 7 میلیون تومان می باشد.

برای آگاهی کامل از قیمت انواع لمینت دندان و ضمانت هرکدام در ادامه جدول هزینه لمینت دندان آیریک را شرح می دهیم.

این لمینت دندان ها پرطرفدارترین لمینت دندان های موجود هستند که کیفیت خوبی دارند و قیمت مناسب و بصرفه ای دارند به همین دلیل تقاضای زیادی دارند.

نوع لمینت دندان قیمت هر واحد لمینت دندان
لمینت دندان ونیر کامپوزیت 1.500.000 الی 2.000.000 تومان
لمینت دندان سرامیکی ویتا vita 3.800.000 تومان
لمینت دندان ایمکس 5.000.000 تومان

 

اگر بدنبال بهترین لمینت دندان های موجود هستید که اصطلاحا با نام لمینت دندان طرح لبخند معروف هستند بهتر است جدول زیر را مشاهده کنید.

نوع لمینت دندان قیمت هر واحد لمینت دندان ضمانت
لمینت دندان سرامیکی ips 5.800.000 تومان 15 سال
لمینت دندان فلدسپاتیک 7.400.000 تومان 15 سال
لمینت دندان طلا قیمت روز طلا

کامپوزیت دندان

اگر می خواهید با هزینه نسبتا کمتری دندان های خود را درخشان و طرح لبخند خود را چشمگیر کنید بهتر است از درمان ارزان قیمت تر مثل کامپوزیت دندان استفاده کنید.

تفاوت لمینت و کامپوزیت دندان در نوع درمان ، جنس هرکدام و قیمت انجام کار است. همچنین لمینت دندان دارای طول عمر بسیار بیشتر و حدودا 15 سال است.

کامپوزیت دندان طول عمر پایین تری دارد و نهایتا 5 سال ماندگاری دارد و قیمت آن از 1 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان بابت هر واحد کامپوزیت دندان است.

برای مشاهده انواع کامپوزیت دندان در سال 1401 و قیمت هر کدام در تهران به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت کامپوزیت دندان در تهران

در خصوص درمان های دیگر دندانپزشکی نیز همینطور است و به ازای هر دندان یک واحد دندان می گویند مثلا اگر یک دندان خود را از دست داده اید به یک واحد ایمپلنت دندان نیاز دارید.

یا مثلا برخی افراد که نیازمند کاشت دندان طبیعی هستند میپرسند که هزینه ایمپلنت دندان برای هر واحد چقدر است ؟

پس نتیجه میگیریم که هر واحد یعنی هر دندان پس اگر نیازمند کاشت یک دندان هستیم پس به یک واحد ایمپلنت دندان نیاز داریم.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

هزینه ایمپلنت دندان با توجه به مزایای آن بسیار مقرون بصرفه و مناسب است. هزینه ایمپلنت دندان در تهران از حدودا 5 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان می باشد.

برخی از افراد این مبلغ را گران میدانند که می توانند از ایمپلنت ارزان استفاده کنند ایمپلنت دندان ایرانی 3A  حدودا 3 میلیون تومان است که قیمت نسبتا پایین تری دارد.

برای آگاهی از هزینه ایمپلنت دندان پیشنهاد میکنیم به لینک زیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: هزینه ایمپلنت دندان در ایران (سال 1401)

ایمپلنت دندان قیمت های مختلفی دارد که بر اساس مواردی مثل تعداد ایمپلنت – هزینه درمان های جانبی – منطقه دندانپزشکی و دستمزد متخصص ایمپلنت دندان تعیین می شود.

بهتر است قبل از انجام ایمپلنت دندان حتما این موارد را بررسی کنید. برای اینکار بهتر است از ویزیت رایگان و مشاوره توسط متخصص ایمپلنت دندان دکتر صادق اقاجری در دندانپزشکی آیریک استفاده کنید.

تمامی خدمات لمینت دندان – ایمپلنت دندان – کامپوزیت دندان و … در دندانپزشکی آیریک بصورت اقساطی نیز انجام می شوند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان روشی جدید برای کاشت دندان طبیعی است که بسیار پرطرفدار شده است و در حال حاضر مطمئن ترین روش موجود می باشد.

اگر دندان از دست رفته دارید و به هر دلیلی مثل پوسیدگی یا حادثه دندان خود را کشیده اید ، بهترین روش برای کاشت دندان طبیعی ، ایمپلنت دندان دندانپزشکی آیریک است.

ایمپلنت دندان توسط یک پایه فلزی از جنس تیتانیوم درون استخوان فک و بجای ریشه دندان قرار میگیرد و بسیار محکم و باکیفیت است.

با کاشت ایمپلنت دندان بسیاری از عوارض بی دندانی مثل تحلیل استخوان – مشکلات لثه – مشکلات گوارشی و تکلم از بین می رود و می توانید سال های بسیاری از ایمپلنت دندان خود لذت ببرید.

ایمپلنت دندان درمانی بسیار مهم و تخصصی است پس بهتر است اینکار را حتما در دندانپزشکی معتبر و با یک متخصص ایمپلنت دندان حرفه ای انجام دهید.

متاسفانه امروزه بسیار دیده می شود که ایمپلنت دندان توسط دندانپزشکان معمولی بصورت تجربی انجام می شود اما این درمان به تبحر و تخصص زیادی نیاز دارد پس بهتر است در انتخاب متخصص ایمپلنت دندان خود نهایت توجه را داشته باشید.

ما به شما متخصص ایمپلنت دکتر صادق آقاجری و دندانپزشکی آیریک به آدرس iricclinic.com را پیشنهاد می کنیم زیرا دکتر آقاجری با بیش از 20 سال سابقه کاشت ایمپلنت و فوق تخصص ایمپلنت دندان بیشترین آمار ایمپلنت موفق را دارند.

همچنین ایشان دارای برد تخصصی جراحی لثه و فک هستند که تجربه و دانش کافی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان را دارند.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=2708

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.