افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
1

چگونه بازی های موبایل می توانند بر زندگی فرد تأثیر بگذارند؟

  • کد خبر : 158
چگونه بازی های موبایل می توانند بر زندگی فرد تأثیر بگذارند؟

[ad_1] کودکان در حال حاضر بیش از آنچه در دوران کودکی خود بوده ایم در معرض فناوری قرار دارند. این بدان دلیل است که علم پیشرفت زیادی کرده است و تقریباً در دسترسی به همه افراد موفق بوده است. یکی از کشفیات قابل توجه قرن 20 تلفن های همراه است. اینها از زمان کشف آن […]

[ad_1]

کودکان در حال حاضر بیش از آنچه در دوران کودکی خود بوده ایم در معرض فناوری قرار دارند. این بدان دلیل است که علم پیشرفت زیادی کرده است و تقریباً در دسترسی به همه افراد موفق بوده است. یکی از کشفیات قابل توجه قرن 20 تلفن های همراه است. اینها از زمان کشف آن تاکنون دچار تغییرات گسترده ای شده اند. در حال حاضر تلفن های همراه با نام Smartphone شناخته می شوند. صفحه نمایش این گوشی ها بزرگتر است. آنها سطح سرگرمی بیشتری را برای فردی که هر چیزی را تماشا می کند یا با آن بازی می کند فراهم می کند. اکنون در این عصر استفاده مکرر از تلفن همراه ، اگر فرد را از تلفن خود دور نگه دارد احساس فلج می کند.

شما می دانید که از سن شما تا سن فرزندانتان بازی های ویدیویی مورد علاقه همه زمان ها هستند. اما در عصر شما ، نسخه بازی ویدیویی بیشتر به رایانه های شخصی محدود بود. نسل بعدی شاهد ظهور ایستگاه های بازی و X-box بودند. در حال حاضر کودک شما به جای این موارد یک موبایل در دست دارد. این به این دلیل است که تلفن ها و به ویژه تلفن های صفحه لمسی تجربه بازی غنی مانند هرگز قبل را ارائه می دهند.

آنها به طریقی عالی در زندگی مردم تأثیر می گذارند. بیشتر افرادی که بازی می کنند متعلق به گروه سنی 10 تا 25 سال هستند. آنها آنقدر درگیر بازی ها می شوند که اطلاعات کمی در مورد جهان پیرامون خود پیدا می کنند. این بازی ها باعث شده است آنها تنها و کمتر تعاملی باشند. آنها از نظر اجتماعی فعالیت و فعالیت اجتماعی کمتری دارند. بیشتر آنها بر توانایی های ارتباطی خود تأثیر گذاشته اند.

با وجود طرفهای تاریک بازی های موبایل ، طرفهای روشن تری نیز وجود دارد. این بازی ها به طور کلی بسیار آموزنده هستند. حتی برخی از شرکت ها بازی ها را به گونه ای طراحی می کنند که کودکان بتوانند چیزهای اساسی را از آنها بیاموزند. در حین انجام بازی ها ، آنها می توانند از افسردگی خارج شوند. کسانی که از گفتگو با دیگران خجالتی هستند می توانند در دنیای مجازی این کار را انجام دهند و دوستان زیادی پیدا کنند. بنابراین ، درست است که بازی های ویدیویی به اندازه بازی های موبایل مفید نیستند. آنها محدودیت دارند و برای انجام بازی ها باید آن را حفظ کرد. طیف گسترده ای از بازی ها برای تلفن های همراه وجود دارد. بنابراین ، کاربران گوشی های هوشمند هر تعداد بازی را که دوست دارند بارگیری می کنند و از آنها لذت می برند.

از طریق این مقاله ، کاملاً مشهود است که بازی های موبایل بسیار مثر هستند. آنها از بسیاری جهات بر کاربران تأثیر می گذارند اما مزایای بیشتری نسبت به معایب دارند.

[ad_2]

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.