افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 July , 2024
0

خرید آی پی ثابت کوکوین از بیت سرور 

  • کد خبر : 1803
خرید آی پی ثابت کوکوین از بیت سرور 
خرید آی پی ثابت کوکوین از بیت سرور  شاید شما هم از علاقه‌مندان کریپتوکارنسی باشید. همچنین با توجه به محدودیت‌های موجود برای فعالیت در برخی از صرافی‌ها، به دنبال یک صرافی معتبر برای انجام معامل...

شاید شما هم از علاقه‌مندان کریپتوکارنسی باشید. همچنین با توجه به محدودیت‌های موجود برای فعالیت در برخی از صرافی‌ها، به دنبال یک صرافی معتبر برای انجام معاملات خود هستید، صرافی کوکوین می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. صرافی کوکوین(Kucoin) از صرافی‌های آنلاین و مبتنی بر ارز دیجیتال در سطح جهان است. در این مقاله به آموزش صرافی کوکوین به عنوان یک کاربر ایرانی پرداخته‌ایم.

صرافی کوکوین(Kucoin)

در واقع کوکوین یک صرافی برای مبادله رمز ارز رمزنگاری شده است. این صرافی توسط Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ ساخته شد. مکان اصلی این صرافی در Seychelles قرار دارد. خبر خوب این است که اعضای بنیان‌گذار کوکوین در این بیزینس با تجربه هستند. آنها پیش از kucoin پروژه‌هایی مانند Ant Financial و iBOX PAY را راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند.

صرافی کوکوین یک بستر مبادله ارز رمزنگاری شده است که توسط Michael Gan و Eric Don در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده و مقر اصلی آن نیز در Seychelles واقع شده است. خوشبختانه اعضای بنیان‌گذار کوکوین در این بیزینس با تجربه هستند و پیش از kucoin پروژه‌هایی مانند Ant Financial و iBOX PAY را راه‌اندازی و اجرا کرده‌اند.

مزایای صرافی کوکوین

صرافی کوکوین ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر صرافی‌ها متمایز می‌کند. همچنین این صرافی می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای صرافی بایننس باشد. برخی از این ویژگی‌های برتر صرافی کوکوین در زیر آورده شده است:

  • یکی از مهم‌ترین مزایای صرافی Kucoin کارمزد پایین این صرافی است.
  • طیف وسیعی از رمزارزهای محبوب و قابل اعتماد صنعت ارزهای دیجیتال در این صرافی پشتیبانی می‌شوند.
  • در صرافی Kucoin این امکان برای کاربران فراهم شده تا به واسطه رمزارز موجود در والت سود کسب کنند.
  • امکان انجام انواع روش‌های معاملاتی پیشرفته مانند معاملات فیوچرز، مارجین و توقف ضرر در صرافی Kucoin فراهم است.
  • این صرافی به حدود ۸ میلیون کاربر از ۲۰۷ کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد. این امر نشان‌دهنده حجم بالای میزان نقدینگی این صرافی است.
  • نقدینگی بالا سبب افزایش سرعت انجام معاملات در این صرافی شده است.
  • انجام احراز هویت تنها برای استفاده از کارت بانکی نیاز بوده و برای شروع معاملات طی کردن مراحل احراز هویت ضروری نیست.
  • یکی از مزایای جذاب صرافی Kucoin اعطای وام به کاربران است.

فعالیت کاربران ایرانی در صرافی کوکوین

اگر شما نیز مانند خیلی از افراد دیگر در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، حتما از محدودیت‌های جدیدی که برای کاربران ایرانی در صرافی بایننس اعمال شده است با خبر هستید. متاسفانه مانند قبل، کاربران ایرانی نمی‌توانند در بایننس فعالیت کنند. البته این موضوع برای کسانی است که نمی‌توانند احراز هویت خود را به طور کامل انجام بدهند.

البته باید ذکر کنیم که صرافی کوکوین نیز از این قضیه مستثنی نیست و طبیعتا محدودیت‌هایی دارد؛ اما مسئله اصلی این است که فعلا این صرافی احراز هویت را برای تمام کرابران ایرانی اجباری نکرده است. در این صورت بدون احراز هویت، در حالت Unverify می توانید تا سقف ۵ بیت کوین را در روز برداشت کنید.

امنیت در صرافی کوکوین

امنیت صرافی کوکوین بسیار بالا است. این وب‌سایت توسط یک پروتکل رمزنگاری شده محافظت می‌شود که اطلاعات حساب‌های خصوصی را امن و محفوظ نگه می‌دارد. همچنین یک دپارتمان داخلی به‌صورت تمام‌وقت امنیت سایت و دارایی‌های کاربران را مورد بررسی و محافظت قرار می‌دهند.

یکی دیگر از موارد امنیتی که برای کاربران فعال در این صرافی وجود دارد، امکان استفاده از تایید دو مرحله‌ای یا (Google Authenticator) است. با استفاده از کد تایید دو مرحله‌ای، حتی اگر کسی به رمز شما دسترسی پیدا کند، بدون داشتن این کد نمی‌تواند وارد پنل کاربری شما شود.

استفاده از وی پی اس برای کوکوین

با توجه به تمام مواردی که در خصوص صرافی کوکوین گفته شد، بهتر است از VPS یا سرور مجازی برای فعالیت در آن استفاده کنید. شما با استفاده از سرور مجازی دارای یک سرور شخصی می‌شوید و با یک آی پی ثابت کوکوین از بیت سرور می‌توانید وارد اکانت شخصی خود شده و با اطمینان به معامله بپردازید. هدف از این کار در واقع عوض کردن هویت خود است. در این صورت شما با آی پی یک کشور دیگر به جز ایران وارد این صرافی‌ها می‌شوید و خود را با این کار در برابر تحریم‌های موجود ایمن می‌کنید.

چرا VPS از VPN بهتر است؟

شما هنگامی که از یک VPN برای اتصال به اکانت خود در صرافی‌ها استفاده می‌کنید، در واقع یک آی پی ثابت برای خود دارید؛ اما امکان عوض شدن این آی پی در طول استفاده از آن وجود دارد. در واقع شما در یک زمان به کشور هلند متصل هستید؛ اما این امکان وجود دارد که این آی پی عوض شده و به یک کشور دیگر مانند فرانسه متصل شوید. برای همین به شما پیشنهاد می‌کنیم که از سرور مجازی کوکوین استفاده کنید.

صرافی کوکوین با وجود دریافت هزینه‌های معاملاتی پایین، به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رمزارز تبدیل شده است. مراحل احراز هویت در Kucoin اجباری نبوده و ازاین‌جهت برای استفاده معامله‌گران ایرانی بسیار مناسب است. با استفاده از یک وی پی اس معتبر از برندهای معتبری مثل بیت سرور، پارس وی دی اس، ایران سرور و… می‌توانید به راحتی در این صرافی فعالیت کنید.

لینک کوتاه : https://fardayekhoob.ir/?p=1803

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.